איך מקדמים אתר באמצעות תוכן?

איך מקדמים אתר באמצעות תוכן?

גם בשנת 2016 תוכן איכותי הוא נכס יקר ברשת האינטרנט. הוא מושך גולשים, הוא מייצר תנועה לאתר, הוא מייצר לידים ומכירות ומקדם את האתר בדירוג מנועי החיפוש. חברות גדולות, ארגונים ובעלי אתרים עסקיים משקיעים משאבים רבים בכתיבת תכנים ונתוני הסטטיסטיקה מלמדים כי בכל יום עולים לרשת בכל רחבי העולם כשני מיליון פוסטים חדשים. כדי לקדם את האתר לא מספיק לכתוב תוכן, צריך לדעת איזה תוכן לכתוב ואיך לכתוב אותו.

איך מקדמים אתר באמצעות תוכן: כל הסודות נחשפים!

  • right_rabbit_logo-1
    איך מקדמים אתר באמצעות תוכן

    חשוב לכתוב על נושאים פופולאריים ברשת  

כדי להגדיל את ההתעניינות של הגולשים ואת התנועה לאתר חשוב לכתוב על נושאים שיש להם ביקוש ברשת. יש מספר דרכים שיסייעו לנו לאתר את הנושאים החמים ביותר ברשת.

שוטטו ובקבוצות פייסבוק ובפורומים ייעודיים העוסקים בתחום שלכם. שיטוט קצר בקבוצות הפייסבוק ובפורומים ייתן לכם אינדיקציה על הנושאים החמים בתחום שלכם ויעזור לכם להבין מה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים ומה מעניין אותם.

בגוגל חדשות תוכלו לעקוב אחרי כל החידושים, העדכונים ובטרנדים החמים בתחום. שימו בשורת החיפוש של החדשות את מילות המפתח הפופולאריות בתחום שלכם ותקבלו שפע של מידע רלבנטי שאותו תוכלו לתרגם למאמר מקצועי ומעניין.

  • מילות המפתח הן הבסיס לקידום המאמר

נסו לחפש את מילות המפתח הרלוונטיות לתחום של המאמר ושלבו אותם במאמר. אל תדחסו את מילות המפתח מספר פעמים גבוה, גוגל יפסול לכם את המאמר. שלבו את מילת המפתח בכותרת הראשית, בכותרת המשנית, בפסקה הראשונה ועוד פעם בהמשך המאמר. דאגו לשלב את מילות המפתח בטבעיות ובהטיות שונות, יחיד ורבים, והשתמשו גם במילים נרדפות.

  • המטרה: להקל על הגולשים ולהשאיר אותם כמה שיותר זמן באתר.

אחרי שהצלחתם להביא את הגולשים אל האתר אתם צריכים להשאיר אותם כמה שיותר זמן באתר. האלגוריתם של גוגל עוקב אחרי זמן השהייה של הגולשים באתר. ככל שהם נשארים באתר זמן רב יותר, כך גוגל יסווג את האתר שלכם כאתר רלוונטי ומעניין יותר ויקדם אותו במנועי החיפוש.

השקיעו בכותרות: כותרת טובה תשאיר את הגולש עם טעם של עוד ותגרום לו להמשיך ולקרוא את כל המאמר. הכותרת תבהיר לגולש מה הוא הולך לקרוא במאמר ואם זה מעניין אותו, הוא יישאר באתר.

שלבו תוכן ארוך ומעמיק. לתכנים ארוכים יש מספר יתרונות, הם מעבירים הרבה ידע לקוראים ומציבים אתכם כאוטוריטה בתחום. תכנים ארוכים, אך מעניינים, ישאירו את הגולשים זמן רב יותר באתר ובנוסף, הם מאפשרים לכם לשלב את מילות המפתח מספר גדול יותר של פעמים בלי להעמיס על הגולש. אומנם, קשה יותר לכתוב תכנים ארוכים בני אלף עד אלפיים מילים, אך התוצאה כדאית.

כתבו בפסקאות קצרות והשאירו רווחים בין פסקה לפסקה. אל תכתבו גוש אחד של מילים, זה מעייף את העין ודוחה את הקורא מבחינה פסיכולוגית. הפסקאות הקצרות יעזרו לגולש להתמקד, והרווחים יקלו על העיניים וימנעו מאמץ ועייפות.

כתבו בגובה העיניים, אל תשתמשו במילים מקצועיות שהגולש הממוצע לא יבין. הקפידו על כתיבה רהוטה וזורמת וכתבו נכון מבחינת תחביר וסימני פיסוק. אל תשכחו לעשות הגהה בסיום הכתיבה.

  • הפיצו את המאמרים שכתבתם

זה לא מספיק לכתוב תוכן מעניין, ללא קידום והפצה של התוכן, התוכן ישכב באתר שלכם ויעלה אבק.

אם יש לכם רשימת תפוצה, שלחו להם מייל, עוררו בהם סקרנות והסבירו להם למה כדאי להם להיכנס לאתר ולקרוא את המאמר החדש.

הפיצו את המאמר בקבוצות פייסבוק. תנו קישור למאמר והסבירו לחברי הקבוצה מדוע לדעתכם המאמר החדש יועיל להם ולמה כדאי להם לקרוא אותו.

פרסמו את המאמר בדף הפייסבוק שלכם. כדאי לדעת שהאלגוריתם של פייסבוק מגביל את החשיפה של המאמר, גם אם יש לכם מאות או אלפי חברים בדף, לא תמיד תגיעו לחשיפה גבוהה. לכן מומלץ להשקיע סכום כסף לא גדול ולקדם את המאמר באמצעות הפרסום הממומן של פייסבוק דרך אופציית Boost Post.

לסיכום, תוכן איכותי הוא קריטי לקידום האתר שלכם. כדי לקדם את האתר יש צורך להזין תוכן באופן קבוע, לכתוב תוכן מעניין ובהתאם לכללים.

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן