כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

כתיבת תוכן לאתרים היא חלק ממערך השיווק בעידן האינטרנט. ב”טקסטלי” אנחנו יודעים להעביר מידע בצורה מעניינת, לחדד את המסרים השיווקיים, לבדל אתכם מהמתחרים, לעניין, לסקרן ולרתק את הקוראים.

הכתבות שנכתוב לכם ילכדו את הגולשים ואת מנועי החיפוש. הגולשים יישארו באתר ומנועי החיפוש ידרגו אתכם כמובילים בתחום שבו אתם עוסקים. בתכנים שלנו אין שגיאות כתיב, אין שגיאות ניסוח, גם לא שגיאות פיסוק, העברית רהוטה, מדויקת וזורמת.

 כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט – כתיבה נהדרת, פשוטה ועדכנית שתשים אתכם בחזית!

אתר האינטרנט זהו חלון הראווה שלכם ולצד אתר מעוצב, נגיש, ידידותי ונכון טכנולוגית, התוכן של האתר הוא קריטי להצלחתו. התוכן הוא זה שיקבע כמה מהגולשים שביקרו באתר ייהפכו מגולש מזדמן ללקוח משלם.

כותב התוכן באתר הוא איש השיווק שלכם מאחורי המקלדת!

כתיבת תוכן לאתרי האינטרנט זו אמנות! זה לא סתם שרבוב של מילים, אלא שילוב של כישרון עם מיומנות נרכשת והרבה ניסיון. כתיבת תוכן דורשת מחקר מעמיק של כל נושא, פילוח מדויק של קהל היעד, ניסוח מיטבי ומדויק של המסרים השיווקיים בלי לתת לקורא הרגשה שאתם דוחפים לו את המוצר והבנה וידע בסודות השיווק.

כותב תוכן מקצועי צריך לדעת לרתק את הגולש לתוכן הכתוב.

כותב התוכן צריך לתת מענה רלוונטי למילות החיפוש ולהדגיש את התועלות. הגולש הגיע אל האתר כי הוא מחפש פתרון לבעיה שלו, הוא רוצה לדעת מה יצא לו מזה אם הוא ירכוש את המוצר או השירות שלו. הוא צריך לדעת לתרגם עבור הגולש את היתרונות, את החוזקות ואת התועלות של בעל האתר.

כותב תוכן צריך “לדבר” אל הגולש בגובה העיניים ולתת לו הרגשה שבינו ובין בעל האתר מתקיים דיאלוג.

כותב תוכן צריך לשכנע את הגולש ולהניע אותו לפעולה, להשאיר פרטים או לרכוש און – ליין.

כותב תוכן צריך לדעת לדבר בו זמנית עם הגולש ועם גוגל ולהניע את שניהם לפעולה. את גוגל לקדם את האתר במנוע החיפוש ואת הגולש לבחור בכם!

כותב תוכן צריך לצפות את ההתנגדויות למוצר או לשירות של בעל העסק ולתת להן מענה מראש.

למה כדאי גם לכם לבחור בי?

 כי אני מציעה מיומנויות כתיבה גבוהות ואיכותית, הכתיבה שלי מעניינת, זורמת ומעניקה ערך לקורא.

כי צברתי ניסיון רב הן בכתיבת תוכן (לפרטים על שירותי כתיבת תוכן) תדמיתי והן בכתיבה תוכן מכירתי.

כי אני עורכת לשון מוסמכת, הטקסטים שלי חפים משגיאות כתיב, שגיאות ניסוח ושגיאות סגנון. הכתיבה שלי מכבדת את בעל האתר ואת הגולש.

כי אני מכירה היטב את מנוע החיפוש גוגל ואת הדרישות שלו, והכתבות שלי יקדמו אתכם בדירוג התוצאות.

כי אני כותבת בעצמי את כל התכנים ולא מעסיקה כותבים.

כי אני זמינה – מהרגע שאתם מזמינים ממני כתיבת תוכן לאתרים אתם עובדים ישר מולי ומקבלים ערוץ תקשורת ישיר בטלפון, במייל ובאווצאפ.

כי אני מתחייבת לתיקונים עד שתהיו מרוצים.

כי אני אשמח לשמור אתכם על קשר גם לאחר סיום הכתיבה ותמיד לענות על כל שאלה, לייעץ ולעזור!

כי כתיבה זו האומנות שלי!

בהמלצות כאלו אפשר להתגאות!

  • אני עובדת עם רינה כבר מעל חמש שנים וזכיתי להכיר וליהנות מיכולות הכתיבה שלה. אין לי ספק כי כתיבת התוכן באתר תרמה הרבה למיקומים המעולים שלי בגוגל ולהגדלת המכירות.

נטלי אביב – נדל”ן בהרצליה פיתוח.

  • אני חייב לציין את הרמה המקצועית, את היחס האישי ואת השירות האדיב שחוויתי במשך העבודה עם רינה מ”טקסטלי”. אני עורך דין שעוסק בדיני עבודה, רינה למדה את התחום שלי ביסודיות, ניסחה מצוין את השפה השיווקית וחידדה את המסרים.

איזה מזל שפגשתי אותך!

אבי כהן – אשדוד

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן