כתיבת תוכן לקידום אתרים

התוכן הוא אחד הפרמטרים המרכזיים המקדמים את האתר במנועי החיפוש. תוכן איכותי צריך להיות מהנה ומועיל לקורא וגם לענות על הדרישות של מנועי החיפוש. בשנים האחרונות גוגל למד לזהות תכנים איכותיים הכתובים בשפה עשירה וזורמת ללא שגיאות כתיב, פיסוק וסגנון ומקדם את האתרים המקפידים על תוכן איכותי.

ב”טקסטלי אנו כותבים מאמרים שעונים על הדרישות של מנועי החיפוש ומכבדים גם את הקוראים.

הידעתם, כתיבת תוכן לקידום אתרים היא אחות של הכתיבה השיווקית!

הופעה במקומות הראשונים בגוגל מביאה תנועה רבה מאוד של גולשים אל האתר והופכת גולשים מזדמנים ללקוחות משלמים.

 קידום אתרים אורגני הוא אחד מאפיקי השיווק הפופולאריים ביותר ברשת עבור בעלי אתרים. המטרה של קידום האתר היא לגרום לכך שגולשים רלוונטיים ימצאו אותו במנועי החיפוש, יבקרו באתר, יתרשמו מהשירותים, מהמוצרים, מהתוכן באתר וישאירו טופס פנייה, ליד, יתקשרו לטלפון, ישלחו מייל או ירכשו את המוצר.

בניתם אתר, השקעתם בעיצוב והאתר נראה מצוין, אם האתר לא יופיע בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש בגוגל, אף אחד לא יגיע אליו, והדבר האחרון שאתם רוצים להתפשר עליו הוא חשיפת האתר והבאת גולשים ולקוחות פוטנציאליים.

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם ועיקר התנועה אל האתרים, וגם לאתר שלכם, מגיעה מגוגל.

לגוגל יש אינספור שיטות כדי לדרג את איכות האתר ובהתאם לאיכות האתר למקם אותו בעמודים הראשונים בתוצאות החיפוש, אבל הפרמטר העיקרי שעליו גוגל מתבססת הוא התוכן. עדכונים שנערכו על ידי גוגל בשנים האחרונות העבירו את מרכז הכובד לאיכות התוכן, לתוכן מקצועי, תוכן מעניין, תוכן שמעניק לגולשים ערך.

תכנים עשירים ואיכותיים ומיתוג עשיר הם המפתח ונקודת המוצא להגדלת החשיפה ברשת ולטיפוס במעלה הדירוג של תוצאות מנועי החיפוש. הרשת היא זירה תחרותית עמוסה במידע ובמאמרים, כדי להתברג במקום טוב במנוע החיפוש אתם חייבים לכתוב תכנים מעולים, מאמרי תדמית ותכנים שיווקיים אטרקטיביים ובו בזמן לציית לשורה של כללים והנחיות של מנועי החיפוש.

איך נצליח להביא גולשים לאתר שלכם באמצעות כתיבת תוכן לקידום אתרים?

אנחנו ב”טקסטלי” חיים ונושמים ומספקים שירותי כתיבת תוכן ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו תמיד עם אצבע על הדופק, מכירים ומתעדכנים יום יום בדרישות ובהנחיות של מנוע החיפוש גוגל.

אנו יודעים לכתוב מאמרים שגוגל אוהב, מאמרים עם תוכן טוב ואיכותי והמשוואה היא פשוטה: מאמרים שגוגל אוהב = אתרים שגוגל אוהב = אתרים מקודמים ובולטים יותר ברשת = אתרים שאליהם נכנסים לקוחות רבים.

  • נדע להטמיע את מילות המפתח בדרך טבעית ומעניינית.
  • נדע להתאים את הטקסט לקהל היעד, ללקוחות הפוטנציאליים וללקוחות הקיימים.
  • נדע לכתוב מאמרים שהגולשים אוהבים. וענו בכנות, אם המיקום שלכם בגוגל יהיה טוב, אבל התוכן יהיה גרוע, האם הלקוחות הפוטנציאליים ירצו לרכוש מכם מוצרים לחזור אל האתר שוב? כנראה שלא!
  • נקפיד על כתיבה בעברית תקינה יפה וזורמת ללא שגיאות כתיב, שגיאות תחביר ושגיאות ניסוח.
  • נדע להציג את שירותי החברה בצורה אטרקטיבית ומעניינת.
  • נעניק ערך ייחודי לכל מאמר שיבדל אותו מאינספור האתרים המתחרים ברשת.
  • נדע להטמיע באלגנטיות ובעדינות תוכן שיווקי שיניע לפעולה.
  • נדע לכתוב כותרות מסקרנות, שיווקיות ומניעות לפעולה.
  • נדע להציג את בעל האתר כאוטוריטה מובילה בתחום.

קישורים – דרך אטרקטיבית ועדכנית לטיפוס בתוצאות החיפוש

קישורים הם חלק בלתי נפרד מדירוג האתר בגוגל ומכתיבת התוכן לקידום אתרים. הגולשים הם הלקוחות של גוגל והקישורים הם ההמלצות. ככל שיש לכם “המלצות איכותיות” יותר מאתרים חזקים ורלוונטיים, כך תקבלו ניקוד גבוה יותר בגוגל וכתוצאה מכך גם הדירוג יהיה גבוה יותר.

כתבות איכותיות המתפרסמות באתרים מובילים יעניקו לכם קישורים חזקים, אבל גם חשיפה עצומה לעשרות אלפי גולשים ביום. החשיפה העצומה בעשרות אתרים תביא למיתוג העסק, ללידים חמים ולמחזורי מכירות גדולים. הכתבות נשארות לעד והן ממשיכות לעבוד עבורכם עשרים וארבעה שעות ביממה שבעה ימים בשבוע.

ברכישת קישורים דרכנו תקבלו מאמרים איכותיים, מקוריים וסמכותיים, מאמרים עם גיוון והטמעה טבעית של מילות המפתח. האלגוריתם של גוגל יודע לזהות תכנים איכותיים וקישורים חזקים על פני תכנים פחות איכותיים וקישורי זבל.

כתיבת תוכן לקידום אתרים היא פוטנציאל אדיר לשיווק, למיתוג ולחשיפה של המותג שלכם,  אם רק כותבים אותה נכון.

עם למעלה מחמש עשרה שנות ניסיון, עם אינספור מאמרים וכתבות ש”הטיסו” מותגים למקומות הראשונים בגוגל קשה להתווכח. צרו קשר, אשמח לעזור גם לכם. 

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן