יחסי ציבור

יחסי ציבור – פרסום כתבות באתרים המובילים בישראל – תוכן שיווקי עם קישורים
אולי יש יותר זולים, אבל אין יותר טובים!

שאלתם את עצמכם פעם איך קרה שעסק קטן הפך למותג מוביל ולמומחה בתחומו?

התשובה היא: יחסי ציבור!

יחסי ציבור הם אחד הכלים היעילים ביותר למיתוג וקידום עסקים, עסקים קטנים, עסקים בינוניים וגם עסקים גדולים. כתבה מקצועית של יח"צ תחזק את המותג, תחשוף את השירותים או המוצרים שלכם, את היתרונות ואת התועלות בפני קהל יעד רלוונטי וממוקד.

 

תמהיל נכון של מספר פעולות שיווקיות, כאשר כתבת יחסי ציבור היא חלק מרכזי ביניהן, חשיבה יצירתית ובחירה של הערוצים שבהם מתבצע השיווק, והמסרים השיווקיים ימריאו את העסק שלכם לגבהים חדשים, יעזרו לכם להגיע לאנשים חדשים שיהפכו ללקוחות נאמנים ולשליחים שישווקו אתכם בקרב קהלי יעד חדשים.

 

כתבו עליכם בעיתון? פחחחח… הצחקתם אותי!

בעולם הישן אייטמים בעיתונות הכתובה היו האמצעי הפופולארי ביותר להעברת מסרים. אבל כדי לקבל אזכור בעיתון היו היחצנים יושבים בטלפון שעות ארוכות במרדף אחרי עיתונאים כדי לכלול את ההודעה שלהם בעיתון. הם לא היו היחידים, העיתונאים היו מקבלים עשרות ואולי אפילו מאות פיצ'רים ביום, לפעמים הם אפילו לא היו עונים ובמקרה הטוב הם ביקשו לשלוח להם מייל, ו"אל תתקשר אליי, אני אחזור אליך"… והם חזרו? פחחחח…

 

ועדיין לא אמרנו מילה על המחירים הגבוהים שבעלי העסקים נדרשו לשלם עבור יחסי ציבור, מחירים שרבים לא יכלו להרשות לעצמם. ועל האכזבה והפער בין ההשקעה לבין התוצאה.

 

העידן הדיגיטלי שינה את כללי המשחק. ככל שהדפוס ירד והמדיה הדיגיטלית עלתה, כך כל בעל עסק יכול לפרסם כתבה עיתונאית בפורטלים בעלי תנועה גדולה ברשת, במחירים אטרקטיביים ובתקציב מתאים לכל כיס. צריך רק כתיבת תוכן שיווקית מעניינית, זורמת ומניעה לפעולה ובתוך מספר ימים המותג שלכם כבר יהיה באוויר, בגלובס, בוואלה, בישראל היום, בדה -מרקר, בביז – פורטל, בפורטלים העוסקים בענייני רפואה, בעריכת דין ובעוד אתרים בעלי חשיפה עצומה של עשרות אלפי גולשים ביום.

 

בעידן הדיגיטלי של יחסי הציבור תוכלו למתג את עצמכם באמצעות פרסום כתבות בפורטלים רבי תנועה. כל עסק אשר מקבל חשיפה בכלי התקשורת נתפס על ידי הלקוחות הפוטנציאלים כעסק איכותי ומצליח. שהרי אם התקשורת החליטה לסקר אתכם, זה ודאי מהווה אינדיקציה מצוינת לאיכות העסק.

 

כתבות המתפרסמות בפורטלים המובילים מקבלות חשיפה עצומה, מחזקות וממתגות את המותג. ובניגוד לאזכורים או לכתבות בעיתונות הכתובה ולפרסומות בטלוויזיה, הכתבות באתרים האלו נשארות לעד וממשיכות לעבוד עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. בכל פעם שלקוח פוטנציאלי יקיש בגוגל את שם המותג שלכם, הוא יגיע אל הכתבה. אתם תוכלו גם להציג את הכתבה באתר שלכם או לפני לקוחות פוטנציאליים, והיא תרשים אותם שוב ושוב.

 

המדיה השתנתה, ומי שלא מבין את זה תקוע בעולם הישן!

בשנים האחרונות הדרך הפופולארית לקבל חשיפה, ליצור לידים חמים ואיכותיים ולהתקדם אל העסקה הבאה היא באמצעות כתבות ליחסי ציבור.

 

אנחנו מוצפים במידע המגיע אלינו מהרדיו, מהטלוויזיה, מאתרים במחשב, מהרשתות החברתיות מבאנרים ומפרסומות במדיה הדיגיטלית. כולם מחפשים את הדרך הנכונה איך להעביר לנו את המסר השיווקי, אך הרוב לא זוכים לתשומת לב.

 

כתבות היח"צ והתוכן השיווקי הם שונים, הם משווקים את המוצר בדרך אחרת. הם מצליחים לדלג מעל חומת הרעש שמקיפה אותנו, הם מעניינים, הכותרות שלהם מושכות את תשומת הלב שלנו ולוכדות אותנו, אנחנו קוראים אותן ומפנימים את המסרים שלהם.

 

כתבות ליחסי ציבור יוצרים תחושה של אמינות וסמכות. מותג שמפרסם אחת לתקופה תוכן בעל ערך, תוכן מועיל ורלוונטי, מפתח עם הלקוחות הפוטנציאלים מערכת יחסים אמינה וארוכת טווח. בעל המוצר ייראה לו כאוטוריטה חשובה בתחום וכשהוא יידרש למוצר או לשירות שלו, הוא יפנה אליו.

 

כאשר S.E.O ויחסי ציבור משלבים ידיים

אסטרטגיות שיווקיות רבות הסתמכו במידה רבה על הידע הטכני בתורת קידום האתרים. עם התפתחות יחסי הציבור במדיה הדיגיטלית והיכולת של גוגל להבין מהו תוכן איכותי, קידום אתרים אורגני ויחסי הציבור בדיגיטל החלו לשלב ידיים.

 

אחד הגורמים המשמעותיים המשפיעים על קידום האתר בגוגל הוא הקישורים. כאשר אתם מוציאים קישור מכתבה המתפרסמת בפורטל רב תנועה אל האתר שלכם, גוגל רואה שאתר חזק ומוביל ממליץ עליכם ומקשר אליכם, היא תראה גם באתר שלכם אתר סמכותי ואמין, תקפיץ אותו למקומות הראשונים ותמתג אתכם באוטוריטה מובילה בתחום שבו אתם עוסקים.

 

קישורים איכותיים, יקדמו אתכם בדירוג האתרים של גוגל, יעניקו לכם חשיפה עצומה ויזרימו לאתר שלכם תנועה איכותית הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

לא כל הקישורים שווים ולא כולם עובדים ומצליחים לקדם את האתר. חמישה עד עשרה קישורים חזקים נכנסים שווים הרבה יותר ממאה קישורים באיכות נמוכה.

 

אני אפרסם את הכתבה שלכם בפורטלים חזקים ורבי תנועה ואוציא משם קישורים אל האתר שלכם. קישורים הם כמו אבקת קסמים לקידום האתר, כל קישור שיוצא מהכתבה המפרסמת בישראל היום, בוואלה, בגלובס ובעוד אתרים רבים מקפיץ את האתר ומעלה אותו בדירוג האתרים.

 

למעלה מאלפי אנשים קוראים את כתבות יחסי הציבור שלנו בכל יום!
צרו קשר כדי שגם המותג שלכם ייחשף לאלפי גולשים ביום!

 

כל ההבדלים בין יחסי הציבור בעולם הישן לבין יחסי הציבור בעולם הדיגיטלי

יחסי ציבור בעולם הישן

יחסי ציבור בעידן הדיגיטלי

בעולם הישן אנשי היח"צ נאלצו לרדוף אחרי העיתונאים כדי לפרסם כתבה או אזכור בעיתונות הכתובה. במקרים רבים הם לא נענו.

בעידן הדיגיטלי כל אחד יכול לפרסם כתבת יח"צ בפורטלים רבי תנועה בתקציב נמוך המתאים לכל כיס.

בתוך מספר שעות לאחר שהכתבה נכתבה, היא כבר תהיה באוויר.

יש פער בין העלויות הגבוהות לבין התוצאות המאכזבות. העלויות נמוכות ומתאימות לכל תקציב, והתוצאות לא מאכזבות.
האזכור או הכתבה בעיתון מתפרסמים פעם אחת בלבד. למחרת הם כבר נשכחים. הכתבות נשארות לתמיד וממשיכות לעבוד עבורכם 24/7. בכל פעם שלקוח יקיש את השם שלכם בגוגל הוא יפגוש את הכתבה שלכם.
אין אפשרות להוציא קישורים ואין השפעה על קידום האתרים. אפשר להוציא קישור חזק מהכתבה אל האתר שלכם במטרה לקדם אותו בגוגל.
אין אפשרות להשאיר לידים. הכתבות מניעות לפעולה ויוצרות לידים איכותיים וחמים.

כבר שפכנו כסף רב על פרסומים ברשת וזה לא סיפק את הסחורה, במה זה יהיה שונה הפעם?

מחקרים שיווקיים טענים שלקוח חדש צריך לקרוא או לראות לפחות 8.3 פעמים על מוצר חדש לפני שהוא בכלל יזוז לכיוונכם!

פרסמתם כל מוצר וכל מודעה 8 פעמים? לא, אז על מה אתם מתלוננים?

 

אני אפרסם את הכתבה שלכם באחד הפורטלים שנבחר ואבנה לכם קמפיין רימרקטינג.

קמפיין רימרקטינג יזהה את הגולשים שקראו את הכתבה, ישמור אתם על קשר ויזכיר להם בצורה חוקית וקלילה את המסרים שלכם. באמצעות הקמפיין הגולש יראה את הכתבה השיווקית שוב ושוב ובכל מפגש הוא יתוודע לתועלות וליתרונות נוספים שאליהם הוא לא שם לב בקריאה הראשונה. אין ספק שבדרך הזו כל לקוח פוטנציאלי מהסס יהפוך ללקוח משלם.

 

דרך נוספת להגדלת החשיפה אל הכתבה היא באמצעות אאוטבריין וטאבולה.

 

אאוטבריין וטאבולה הם פלטפורמות חדשניות להפצת תכנים ברשת באמצעותן אפשר להפיץ כתבות ליחסי ציבור בעשרות אתרים רבי תנועה ברשת, אתרים עם אלפי כניסות ביום.

 

אחרי פרסום הכתבה, אני אבנה באנר עם כותרת שיווקית משכנעת ומניעה לפעולה שתסקרן את הגולש ותגרום לו להקיש על באנר כדי לקרוא את הכתבה. בכל פעם שהוא יקיש על הבאנר הוא יגיע אל הכתבה שלכם. בדרך זו תוכלו להגיע למאות ולאלפי חשיפות ביום.
החשיפה העצומה בעשרות אתרים תביא למיתוג העסק , ללידים חמים ולמחזורי מכירות גדולים.

 

מי אני ולמה כדאי גם לכם לבחור בי?

אני רינה יוגל ואני מנכ"לית חברת התוכן "טקסט-לי" ומייסדת מכללת "טקסט-לי", המכללה לשיווק מבוסס תוכן בדיגיטל!

 

סיימתי בהצטיינות תואר ראשון בתנ"ך ובספרות, עבדתי כמורה והגשתי לבגרות.

למדתי לימודי עריכה לשונית, עבדתי בהוצאות ספרים וליוויתי סטודנטים בהגשת עבודות אקדמאיות.

את חברת התוכן "טקסטלי" הקמתי לפני שבע עשרה שנים לאחר שהשתלמתי בסודות הכתיבה השיווקית אצל טובי הקופירייטרים בארץ. סגנון הכתיבה שלי זורם, רהוט, ברור וממוקד, בלי שגיאות תחביר סגנון, בלי שגיאות ניסוח ושגיאות כתיב.

 

בשנת 2010 כתבתי את הספר האלקטרוני "איך להמיר מילים למכירות".

בשנת 2018 הקמתי את מכללת "טקסט – לי": המכללה לשיווק מבוסס תוכן בדיגיטל. אל הקורסים שלי מגיעים תלמידים המעוניינים להתפרנס מכתיבת תוכן ואנשי עסקים המעוניינים ללמוד שיווק כדי לקדם את העסקים שלהם.

 

אם בעבר היה מספיק לכתוב פוסט נחמד בפייסבוק כדי שאנשים ישאירו לידים היום נדרשת כתיבה חכמה, יצירתית, שיווקית ומניעה לפעולה ושילוב של אסטרטגיות חכמות וכלים טכנולוגיים כדי להגיע בצורה מדויקת ונכונה אל הלקוחות הפוטנציאליים.

 

רכשתי ידע בסודות השיווק אני שולטת היטב ברזי הכתיבה. הכתבות שלי יגרמו לכם להיראות במיטבכם, הם ידגיש את נקודות החוזק שלכם, את התועלות והם יניעו את הקוראים לפעולה, להשאיר ליד או לפנות אליכם ישירות.

 

כתבתי כבר מאות כתבות, אני יודעת לכתוב כותרות משכנעות ומסקרנות, תוכן זורם ומעניין ולכוון את הכתיבה כך שהיא תעביר היטב את המסרים השיווקיים. אשמח לכתוב גם לכם!!

 

חבילת פרסום בסיסית חבילת פרסום פרמיום חבילת פרסום פרמיום מותאמת אישית
המחיר: 1990 שקלים

 

ראיון אישי

כתיבת הכתבה

פרסום הכתבה באתר רב –

תנועה עם אלפי חשיפות

המחיר: 3,580 שקלים

 

ריאיון אישי

כתיבה של שתי כתבות

פרסום הכתבות בשני אתרים

רבי תנועה עם אלפי חשיפות

פרסום מספר כתבות באתרים

שונים בהתאמה לתחום שבו

אתם עוסקים.

 

אפשרות לקמפיין רימרקטינג

או אאוטבריין וטאבולה

 

יקר לכם?

הדרך הנכונה למדוד את האפקטיביות של הפרסום היא לא לשאול כמה זה עולה, אלא מהו החזר ההשקעה.
אם חשיפה לאלפי לקוחות ומיתוג המותג שלכם במגרש של הגדולים שווה לכם, אז זה לא יקר בכלל!

צרו קשר, כי כבר הגיע הזמן לעלות על הגל!

Top