למה כדאי לכתוב כתיבת תוכן לאתרים מחיר יקר?

בעולם השיווק הדיגיטלי כתיבת תוכן הפכה להיות אחד המצרכים המבוקשים ביותר. אם יש לכם אתר, אם אתם מנהלים דפים ברשתות החברתיות, אם אתם מפרסמים בגוגל ממומן או רוצים לקדם את האתר בתוצאות הדירוג של גוגל, אתם חייבים תוכן מנצח. שיווק באמצעות תוכן זהו אחד מכלי השיווק החשובים והעוצמתיים בעידן הדיגיטלי ואם לכם לא יהיה תוכן מנצח, למתחרים שלכם יהיה, והגולשים ידלגו בקליק אחד מהאתר שלכם אל האתר של המתחרים שלכם.

אם אתם עושים מחקר שוק ומחפשים כתיבת תוכן לאתרים מחיר, אתם עלולים למצוא את עצמכם מבולבלים. הפערים בין המחירים שידרשו כותבי התוכן השונים עלולים להיות גבוהים ולכאורה גם לא מובנים, אך אם תגלו את התובנות העומדות מאחורי המחירים של כתיבת תוכן לאתרים מחיר, תגלו שיש "היגיון בשיגעון".

כתיבת תוכן לאתרים מחיר – למה בכלל כדאי לשלם על כתיבת תוכן?

כתיבת תוכן לאתרים היא הרבה יותר מכתיבה של סתם מילים, משפטים או פסקאות. כדי להניע את הגולשים לרכישת המוצר שלכם יש צורך מיותר מיכולת הבעה, גם אם היא מצוינת. כדי להניע את הגולש שהגיע במקרה אל האתר שלכם יש צורך להעביר אותו תהליך, מגולש מזדמן ללקוח משלם, להציג לו את המוצר שלכם כפתרון האופטימאלי לבעיה שבגללה הוא הגיע לאתר שלכם ולבנות אתכם, את בעלי האתר, כאוטוריטה מובילה בתחום שבו אתם עוסקים.

כתיבת שיווקית לאתרים לא רק מהללת את המוצר, היא צריכה לגרום לגולשים להרגיש שאתם ברירת המחדל הטובה ביותר עבורם, שלא סתם הם הגיעו אל האתר שלכם, ולהניע אותם לפעולה, עכשיו!

כשמדובר בבריאות שלנו, תמיד נעדיף לפנות אל רופא בכיר בעל שם בתחום ולא אל מתמחה שרק עכשיו סיים את ההתמחות שלו. כשמגישים נגדנו תביעה משפטית תמיד נחפש עורך דין מומחה ובעל ניסיון, עורך דין שקיבלנו עליו הרבה המלצות. עולם התוכן אינו שונה. גם בכתיבת תוכן שיווקי חשוב לחפש את הכותב הטוב מכולם, את  הכותב שצבר ניסיון, שמבין את השפה השיווקית, שמבין את השפה של גוגל, כותב שיודע לכתוב בעברית תקינה ורהוטה ללא שגיאות כתיב, תחביר או סגנון. כותב שרמת הכתיבה של תכבד אתכם כבעלי האתר. הכישרונות, המיומנויות והניסיון של כותב התוכן יעשו את ההבדל בין אתר מקצועי ומניע לפעולה לבין עוד סתם אתר.

 

רגע לפני שמדברים על המחיר, בואו להכיר את סוגי התוכן השונים!

כתיבת תוכן מקצועי הוא ברובו תוכן אינפורמטיבי, אך באיכות גבוהה. תוכן מקצועי מתאים לסוגים שונים של כתיבה, לכתיבה בבלוג של האתר, לכתיבת מדריכים, לעמודי שאלות ותשובות, לטיפים ועוד. כדי לכתוב תוכן מקצועי על כותב התוכן לבצע מחקר מקדים כדי להכיר היטב את הנושא שעליו הוא עומד לכתוב, עליו לדעת לשכתב את המידע בלי שהוא יהיה דומה לאף כתבה אחרת ברשת, ושהכתבה תהיה עדכנית, חדשנית ומעניינת ותעניק ערך לקורא. 

כתיבת תוכן לקידום אתרים – רבים חושבים כי מספיק לכתוב מאמר קצר ולחזור כמה פעמים על מילות המפתח במאמר כדי שהדף יתקדם בדירוג התוצאות, אך זו טעות. לאחרונה גוגל פיתחה ושיפרה את האלגוריתם שלה עם בינה מלאכותית והיום מנוע החיפוש יודע להבדיל בין תוכן טוב ואיכותי לבין תוכן פחות איכותי. הגולשים הם הלקוחות של גוגל והיא מחפשת עבורם את הטוב ביותר וכאשר היא מאתרת כתבות איכותיות, היא תדאג לגולשים שלה ותעלה אותם בדירוג התוצאות. ולכן חשוב לזכור: תוכן איכותי יכול לגרום לקידום אתרים בגוגל, תוכן פחות איכותי מסיג את האתר לאחור.

כתיבת תוכן שיווקי – תוכן שיווקי הוא תוכן שהמטרה שלו היא למכור, להניע לפעולה. כותב התוכן השיווקי צריך לדעת  לחזק את האמינות של בעל האתר, לתת לו להבין שהוא האוטוריטה המובילה בתיחום ו"ללחוץ על הכפתורים הנכונים" במידה הנכונה כדי לגרום לגולש לרכוש את המוצר. כתיבה שיווקית מתאימה לדף הבית באתר, לפעמים גם לעל אודות, לדפי מכירה, לאתרים מסחריים ועוד. מבין סוגי התוכן השונים, כתיבת תוכן שיווקי נחשבת לכתיבה היקרה ביותר.

 

כתיבת תוכן לאתרים מחיר – מהם שיטות התמחור הנפוצות?

תמחור לפי מספר המילים בכתבה – כל מי שמכיר את עולם כתיבת התוכן יודע שיש כותבי תוכן המציעים מחיר של עשרים אגורות למילה, יש המציעים מחיר של ארבעים אגורות למילה ויש אפילו יותר. אך כותב תוכן מקצועי אינו מוכר את הכתבות שלו לפי משקל. גם בתחום הכתיבה עובד העיקרון הידוע, המחיר נקבע לפי האיכות. כולם משתמשים באותן מילים, אך כותב מקצועי ידע להכניס במילים ערכים ומסרים שימתגו את המוצר שלכם, הוא ידע להטמיע באתר תוכן עשיר ובעל ערך שיצליח להכפיל ואפילו לשלש את הפניות, ולא רק למלא את הדף במילים "לפי משקל".

תמחור לפי שעות עבודה – בשיטת תמחור זה דורש הכותב שכר טרחה בהתאם למספר השעות שהוא השקיע במאמר וככל שהכותב יהיה מנוסה יותר, כך המחיר לשעה יהיה גבוה יותר. שיטה זו דורשת אמון בכותב התוכן ומתאימה לכותבי תוכן העובדים לפי בסיס חודשי קבוע, כותבים שפיתחו יחסי עובד ומעביד עם בעל האתר, שעברו כברת דרך ארוכה ונוצרה ביניהם מערכת יחסים המבוססת על אמון והערכה.

מחיר בהתאם לסוג הכתיבה המבוקשת – בשיטה זו קובע כותב התוכן את המחיר לכל סוג של כתיבה מראש. לכל דבר יש מחירון, מה המחיר של כתיבת תוכן לדף הבית, מה המחיר של על אודות, מה המחיר של כתבה לבלוג, של תיאור מוצר או שירות ועוד.

כשאתם משלמים לפי סוג הכתיבה, אתם מתמחרים את המילים שאתם מקבלים לפי הערך האמיתי שלהן עבורכם ולא לפי הזמן שלקח להקליד אותן.

 

כתיבת תוכן לאתרים מחיר – תוכן זול עולה ביוקר!

תוכן זול ואיכותי – אין חיה כזאת. זה בלתי אפשרי לכתוב תוכן איכותי במחיר זול כי תוכן איכותי דורש עבודה מקצועית והשקעה של זמן בכתיבה של כל מאמר, וקשה להאמין שכותב מקצועי יעבוד בפחות משכר מינימום לשעה. נסו להזמין תוכן שגם יעניק ערך לגולש, גם יקדם את האתר בגוגל וגם ייכתב בשפה תקינה, מעניינית וזורמת, שפה שתכבד אתכם כבעלי האתר. מצאתם? נו, אמרנו לכם שאין דבר כזה.

תוכן זול לא רק שלא יעשה היטב את העבודה, אלא הוא עלול להזיק ולפגוע. תוכן שאינו איכותי יכול לפגוע בתוצאות החיפוש בגוגל ועלול לפגוע בכם כבעלי האתר. תוכן איכותי יבנה אתכם כמובילים בתחום שבו אתם עוסקים ותוכן פחות מעניין ופחות איכותי יגרום לגולש לנטוש את האתר ולכם להפסיד לקוחות.

אנחנו במלחמה על תשומת לבו של הגולש!  ובמלחמה כמו במלחמה, יש להצטייד בכלי המלחמה העוצמתיים ביותר.

כאשר אתם מחפשים כתיבת תוכן לאתרים מחיר, אל תתמקדו רק במחיר ואל תחפשו את הכותב הזול מבין כולם. חפשו כותב תוכן שהמחיר שלו משקף את המומחיות שלו, את הידע ואת הניסיון ותמיד תזכרו שכתיבת תוכן לאתר זו אינה הוצאה, אלא השקעה.

 

מחפשים כותב תוכן איכותי ומקצועי, רוצים לדעת כמה זה עולה? צרו קשר, ותקבלו הצעת מחיר ללא התחייבות!

Top