גלו את הסוד: איך להגדיל את אחוזי ההמרה של המייל השיווקי

גלו את הסוד: איך להגדיל את אחוזי ההמרה של המייל השיווקי

העולם שלנו סובב סביב אימייל. כולנו שולחים ומקבלים, קוראים וכותבים אינספור אימיילים בשבוע ותיבות הדואר האלקטרוני מפוצצות במיילים. אם אתם שולחים מייל שיווקי ורוצים למשוך תשומת לב, להבטיח שמי שמקבל את המייל יפתח ויקרא אותו, ריכזתי עבורכם מספר טיפים מצוינים איך לכתוב אימייל שיווקי.

לאימייל שיווקי טוב, יש כללים ברורים!

כותרת מסקרנת ומפתה תבטיח כי הנמען שלכם יפתח את המייל ויקרא אותו. הכותרת צריכה לענות על השאלה, למה אתם שולחים לי את המייל ולמה כדאי לי לקרוא אותו.

יש מספר תבניות וטיפים לכותרות שהוכיחו את עצמן ככותרות אפקטיביות.

  • כותרת המתחילה ב"מי רוצה עוד"… משדרת הוכחה חברתית.

מי רוצה עוד לעבוד מהבית ולהרוויח חמש מאות שקלים ביום?

  • השתמשו במילה סוד. התבססו על הסקרנות הטבעית של האנשים, הם ירצו לגלות את הסוד ויפתחו את המייל.

הסוד של הצלחת הבלוגים.

גלו את הסוד איך גם אתם יכולים להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם.

  • הציעו פתרונות מהירים.

10 דרכים איך לשפר במהירות את הדירוג שלכם במנועי החיפוש.

7 שיטות מהירות איך להיפטר מדואר זבל.

  • צרפו שני דברים שבדרך הגיונית לא הולכים ביחד.

איך לאכול הרבה ולהוריד במשקל?

איך לקנות בגדים יוקרתיים במחירים זולים?

הבטיחו מתנה כבר בכותרת, זה יכול להיות רשימת טיפים, קובץ וידאו, שיחת ייעוץ קצרה או כל מתנה שאתם מוכנים לתת לנמען.

השתמשו במילות הכוח – לכתיבה השיווקית יש מילות כוח מנצחות. אם תצליחו לשלב אותן בתוך הכותרת, הסיכויים שהנמען יקרא את המייל שלכם גדילים בצורה משמעותית.

  • מילות הכוח הפופולאריות הן: חינם, חדש, מלהיב, מקצועי, בדוק, הזדמנות אחרונה, הפתעה, סוד, מפורסם, פריצת דרך, מרהיב, מרגש, מבטיח, מהפכני.

אם הנמען אינו מכיר אתכם, הציגו את עצמכם. אך אל תפתחו כך: שלום אני רינה ואני עוסקת בכתיבה שיווקית. כבר בשורה הראשונה תנו לגולש להבין איך אתם יכולים לעזור לו ואיזו תועלת תהיה לו אם הוא ימשיך לקרוא את המייל ובסוף יפנה אליכם.

כתבו כך: שמי רינה ואני יכולה לעזור לכם לשווק את המוצר שלכם באמצעות תוכן.

המיילים נקראים בסריקה. המוח האנושי סורק את הכותרות ובמיוחד את פסקת הפתיחה. כתבו תוכן ממוקד, קחו בחשבון שמיילים רבים נקראים באמצעות הטלפון הנייד בדרכים או בין אירוע אחד לשני. המעיטו במילים מיותרות והתרכזו בכותרות, בפסקאות הראשונות וסדרו את התוכן במייל לפי דרגת החשיבות. התחילו בדבר החשוב מאוד, המשיכו בתוכן החשוב וסיימו בפחות חשוב.

הוסיפו נ.ב. בסיום הסריקה המהירה הקורא יגיע את הנ.ב. ויקרא אותו. הוסיפו בו מסר משמעותי ושלבו גם תוכן מניע לפעולה.

אל תרבו במילים מיותרות, מיד לאחר שהצגתם את עצמכם, פרטו את התועלות של המוצר או השירות שלכם ואיך הוא יכול לפתור ללקוח הפוטנציאלי את הבעיות.

נסו לרגש את הקורא. אנשים מתחברים לסיפורים מרגשים. ספרו על סיפורי הצלחה איך המוצר שלכם הצליח לשנות לרבים את החיים, או להפך, מה קרה למי שלא רכש את המוצר. הביאו עדויות של אנשים, הוכחה חברתית היא אחד הגורמים המניעים לפעולה. אל תתמקדו רק בפרטים ובנתונים הטכניים, נסו לגרום לקורא להזדהות עם המוצר.

עצבו את המייל. התפיסה הראשונה של הקוראים היא תפיסה ויזואלית. יש לעצב את המייל שייראה נעים ומזמין לקריאה ולא גוש מילים צפוף עם שורות ארוכות ללא רווחים.

בחרו גופן נעים וברור לקריאה.

  • כתבו שורות קצרות – זה הרבה יותר נוח לקריאה.

  • חלקו את התוכן לפסקאות קצרות, מקסימום חמש שורות בכל פסקה.

  • בין פסקה לפסקה השאירו רווח. הרווח שבין הפסקאות יאפשר לעיניים לנוח קצת.

  • שברו שורות, מפעם לפעם כתבו שורות יותר ארוכות, זה מושך את העין ונוח לקריאה.

אם יש לכם אחריות למוצר, הדגישו אותה בצורה ברורה ובולטת.

הניעו לפעולה בלשון ציווי, אנשים אוהבים שאומרים להם מה לעשות.תנו להם הוראות ברורות. קנו עכשיו, צרו קשר, הורידו את המדריך ועוד.

חתמו בחתימה אישית. ציינו את השם המלא שלכם ואל תחתמו בצורה רשמית כמו למשל חברת מ. שמואלי ובניו או צוות המכירות בחברת

"טקסטלי" ועוד.

צריכים עזרה בכתיבת מייל שיווקי מנצח, נסו אותנו ולא תתאכזבו!

Top