גלו את כוחה של הכתיבה השיווקית

לכתיבה השיווקית יש כוח! פוסט אחד יכול להגיע למיליוני גולשים ובעזרת סלוגן מוצלח אחד, העסק שלכם יהפוך לכוכב ביום אחד. מאמרים שיווקיים שכתובים בצורה נכונה יכולים להעיף את העסק שלכם למקומות שלא חלמתם עליהם, הם יעזרו ליצור תנועה של גולשים אל האתר שלכם, הם יגדילו את מחזורי המכירות, יביאו לקוחות חדשים ויהוו מקדם להצלחה כלכלית ועסקית.

מעוניינים למכור בעזרת המילים, רוצים לקבל לידם חמים, רוצים להתקדם במנועי החיפוש, להזרים תנועה רבה אל האתר, כתיבה שיווקית היא התשובה.

אנשים אוהבים לקנות אבל לא אוהבים שמוכרים להם. מכירה לא נכונה עלולה לגרום לנזק יותר מאשר בתועלת. אנחנו ב”טקסטלי” יודעים איך למכור נכון!  אנו יודעים לשווק את המוצר בדרך של כתיבה שיווקית חכמה, עדינה לשווק את המוצר בלי שהגולש ירגיש שאנחנו דוחפים לו אותו.

מעניין אתכם, רוצים לשמוע עוד, צרו אתנו קשר

 צרו קשר כי כתיבה שיווקית מקצועית זה “טקסטלי”!

הידעתם, מתברר שיש קשר מפתיע בין הצלחה עסקית לכתיבה השיווקית!

כתיבה שיווקית היא כתיבה של טקסט שמטרתו לקדם מותג, שירות או תהליך עסקי.  השימושים הנפוצים של הכתיבה השיווקית הם בכתיבת תוכן לאתרים, בכתיבת בלוג, בכתיבה של מאמרים ליחסי ציבור, בכתיבת דפי מכירה ועוד.

מטרת הכתיבה השיווקית היא לגרום לגולשים להתעניין במאמר שלכם, לקרוא אותו, להטמיע את המסרים השיווקיים, לפתח מערכת יחסים עם בעל המוצר או עם נותן השירות ולחשוף כמה שיותר קהל גדול אל המוצר שלכם.

כתיבה שיווקית היא כתיבה של תוכן שצריכה לדבר אל קהל היעד. את הכתיבה השיווקית לא כותבים במילים גבוהות ומשתדלים לכתוב במינימום של מושגים משפטיים. זוהי כתיבה שצריכה לדבר אל הלקוחות הפוטנציאליים בגובה העיניים , להעניק ערך לגולשים וליצור תוכן שלא ייראה כמו פרסומות. את הכוח שיש למילים אפשר לנצל כדי לבנות יחסי אמון בבעל המוצר ולבנות אותו כאוטוריטה סמכותית מובילה בתחום שבו הוא עוסק.

כתיבה שיווקית היא כתיבה שמגיעה ממקום של הבנה ושל כבוד.  כתיבה מקצועית מעניקה לגולש את ההרגשה שאנו מבינים אותו, יודעים מה הבעיה שלו , אנחנו מזהים אותה ויש לנו את הפתרון לבעיה. אם נעשה את זה נכון הגולש המזדמן ירגיש שיש פה מישהו שעושה הכול כדי לעזור לו , לספק לו מידע בעל ערך ופתרון לבעיה שלו.

איך כתיבה שיווקית יכולה לעזור לכם?

  • כתיבה שיווקית מקצועית תעביר לגולשים מסרים שיווקיים חדים, ברורים וממוקדים. אם תדעו לכתוב נכון את המסרים השיווקיים, תצליחו למכור הרבה יותר.
  • כתיבה שיווקית איכותית תשפר את יחסי ההמרה בקמפיינים ממומנים.
  • כתיבה שיווקית תגדיל את המודעות למותג ותהפוך את בעל המותג לאוטוריטה בתחום.
  • כתיבה שיווקית שתדע לאפיין את התועלות של המוצר, תהפוך אותו למוצר נחשק!

כתיבה שיווקית מדברת בתועלות

כתיבה מקצועית לא תדבר על בעל העסק כי את הגולש בעל העסק לא מעניין. הוא הגיע אל האתר שלכם כי הוא מחפש פתרון לבעיה מסוימת ורק הפתרון מעניין אותו. כותב תוכן שיווקי מקצועי יסביר לגולש מה יצא לו מזה שהוא ירכוש את המוצר שלכם ואיך זה יכול לעזור לו. בשפה המקצועית קוראים לזה תועלות. ברגע שתצליחו לגעת בבעיה או בכאב של הגולש ולשכנע אותו שהמוצר שלכם יכול לעזור לו, מכאן הדרך למכירה קצרה.

כתיבה שיווקית היא כתיבה מניעה לפעולה

כתיבה שיווקית אינה דומה לכתיבה עיתונאית או לכל כתיבה אינפורמטיבית אחרת. היא אמנם נועדה להענקת מידע, אך לא רק. לצד המידע שייכלל בכתבה, חשוב שתהיה הנעה לפעולה.

אם תצליחו לכתוב נכון את התוכן השיווקי, אם תצליחו להעביר את הגולש ממצב של גולש מזדמן ללקוח משלם, תוכלו להניע אותו בסוף המאמר לבצע את הפעולה שאתם רוצים שהגולש יבצע כמו, ליצור קשר עכשיו, להשאיר פרטים, להוריד טפסים או אפילו לרכוש את המוצר און – ליין.

מילות הכוח בכתיבה השיווקית – לא תאמינו עד שתנסו ותראו איך זה עובד!

מילות הכוח של הכתיבה השיווקית אלו מילים שבאמצעותן אפשר להשפיע על הגולש ולהניע אותו לפעולה ביתר קלות.

המשווקים הגדולים שמשתמשים במילות הכוח מדווחים ששימוש נכון במילות הכוח מגדיל את אחוזי ההמרה וגורם לגולש להיות יותר קשוב ופתוח לרכישה של המוצר.

יש סוגים שונים של מילות כוח:

יש מילים שיוצרות רגש כמו מלהיב, מושלם, מרגש, אהבה, חום ועוד, ואין זה סוד שהרגש הוא אחד הגורמים החזקים אשר מניעים לקנייה.

יש מילים שמעוררות סקרנות כמו: סוד, בלעדי, פריצת דרך, נדיר, הפתעה ועוד.

יש מילים שמזרזות את הגולש לבצע קנייה,  מילים כמו מיד, מהר, כעת, המלאי מוגבל ועוד יוצרות לחץ של זמן ומניעות מצוין לפעולה.

יש מילים מרגיעות כמו אחריות, ללא התחייבות ועוד.

אנשים אוהבים מתנות. מחקר שנערך בנושא  מילות השיווק העלה כי המילה חינם היא אחת המלים החזקות בכתיבה השיווקי,  אפילו יותר מהמילה מתנה.  המחקר מלמד כי אנשים אוהבים לקבל דברים בחינם.

מילות הכוח משדרגות כל מסר שיווקי, אך הן אינן באות במקום תוכן איכותי שמעניק ערך לגולש. אם התוכן לא יהיה איכותי, מילות הכוח רק “יקשטו” את המאמר, אבל לא יניעו לפעולה.

לסיכום, לכתיבה השיווקית יש ערך כפול. מצד אחד היא מעניקה לגולש מידע על מוצר או פתרון שאותו הוא מחפש ומעשירה את עולם הידע שלו בתחום שבו אתם עוסקים ומצד שני היא משווקת ומוכרת את המוצר בדרך אינטליגנטית בלי שהגולש ירגיש שדוחפים לו בכוח את המוצר.

כל משווק מתחיל יודע שהרושם הראשוני הוא קריטי למכירות. כאשר הגולש יפגוש מאמר מקצועי כתוב בצורה ברורה, רהוטה ומשכנעת, רבים הסיכויים שאם לא היום, אז מחר, הוא ייהפך מגולש מזדמן ללקוח משלם.

כתיבה שיווקית מקצועית בונה אמון בבעל המוצר, יוצרת מערכת יחסים בין הלקוח הפוטנציאלי ובעל המוצר ובסוף גם מניעה לפעולה.

הנתונים מלמדים כי הקהל מואס בפרסומות. הן נדחפות לו כשהוא לא מעוניין בהן, הן לא פונות ישירות ללקוח הפוטנציאלי והן נעלמות מהאוויר ברגע שקמפיין נגמר. תוכן שיווקי, לעומת זאת הוא תוכן מעניין , תוכן שיוצר נוכחות דיגיטלית 24/7 ולתמיד.

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן