מילים חדשות בעברית

מילים חדשות בעברית אם אתם בטוחים אתם שולטים היטב במכמני השפה העברית, מכירים ומשתמשים בכל המילים, מצפה לכם הפתעה, מספר המילים שאתם לא מכירים גדולה בהרבה ממה שאתם חושבים. אחת לכמה חודשים מתכנסת האקדמיה ללשון העברית ומחדשת מילים בשפה העברית. המילים החדשות הן מילים שיחליפו מילים לועזיות או יחליפו מילים עבריות בלתי תקינות שבהן אנו […]

קרא עוד

איך לפרסם עסקים ברשת

איך לפרסם עסקים ברשת ולמה השיווק באמצעות תוכן יעיל ואפקטיבי? מהפכת האינטרנט גרמה לטלטלה בעולם העסקים. כיום כמעט ואין בית שאין בו מחשב וכמעט שאין מי שלא מכיר את המושגים דיגיטל, גוגל, פייסבוק, ניוזלייטר ועוד. תחום השיווק באינטרנט מתפתח בצעדי ענק ונתונים הסטטיסטיקה מלמדים כי למעלה משמונים אחוז מהמשווקים הגדולים בעולם משתמשים באינטרנט כפלטפורמה לפרסום […]

קרא עוד

איך לכתוב נכון – מה אומרת האקדמיה?

יש מאבק קשה בין שפת העברית התקנית בהתאם למסורת לבין התפתחות העברית החיה, מה שאנו קוראים שפת הרחוב. האקדמיה העברית בתפקיד שומרת הסף של השפה העברית מפרסמת כללים רבים באשר לתקינות השפה, אך אינה כופה את החלטותיה ייתכן וזו הסיבה שהחלטות האקדמיה לא תמיד מקובלות בין ציבור הכותבים. במאמר זה אספתי מספר דוגמות של כללי […]

קרא עוד

כתיבה שיווקית, בניית אתרים בוורדפרס – מה הקשר?

כתיבה שיווקית, בניית אתרים בוורדפרס – מה הקשר? כתיבה שיווקית ברשת האינטרנט היא כתיבה שמטרתה למתג, לקדם ולשווק עסקים ומוצרים. ומה יכול יותר לשווק ולמתג עסקים מאשר אתר המופיע בעמוד הראשון של מנוע החיפוש הגדול בעולם, גוגל? בעלי עסקים רבים משקיעים משאבים רבים בבניית אתרים ברשת, הם משקיעים בעיצוב, מעדכנים בתוכן ועל אף זאת, האתר […]

קרא עוד

כתבה ליחסי ציבור – לשווק אחרת את המוצר!

כתבה ליחסי ציבור – לשווק אחרת את המוצר! בין ים הפרסומות ודרכי השיווק השונות, כתבה ליחסי ציבור היא דרך שונה למיתוג ולפרסום המוצר או השירות. לכתבה ליחסי ציבור יש יתרונות רבים, זו דרך מצוינת לשווק את המוצר בדרך שונה, להעניק ללקוח הפוטנציאלי ערך נוסף מלבד המידע השיווקי ולנטרל את תחושת הכפייה שיוצרות דרכי השיווק הסטנדרטיות. […]

קרא עוד

איך מקדמים אתר באמצעות תוכן?

איך מקדמים אתר באמצעות תוכן? גם בשנת 2016 תוכן איכותי הוא נכס יקר ברשת האינטרנט. הוא מושך גולשים, הוא מייצר תנועה לאתר, הוא מייצר לידים ומכירות ומקדם את האתר בדירוג מנועי החיפוש. חברות גדולות, ארגונים ובעלי אתרים עסקיים משקיעים משאבים רבים בכתיבת תכנים ונתוני הסטטיסטיקה מלמדים כי בכל יום עולים לרשת בכל רחבי העולם כשני […]

קרא עוד

כתיבת תוכן – איך לכתוב תוכן המתאים לקריאה במובייל?

כתיבת תוכן – איך לכתוב תוכן המתאים לקריאה במובייל? בעידן שבו המכשירים הטלפונים הניידים מלווים אותנו בכל מקום ואנו מבצעים מהם חלק ניכר מהמטלות היום יומיות, חברות רבות עושות מאמצים להתאים את האתרים שלהם למסכים הקטנים, אך הבעיה היא שלא תמיד לוקחים בחשבון שיש גם להתאים את כתיבת התוכן לקריאה בטלפונים החכמים. אם אתם כותבים […]

קרא עוד

נחשו: מה גוגל הכי אוהב? ניחשתם נכון, כתיבת תוכן!!!

נחשו: מה גוגל הכי אוהב? ניחשתם נכון, כתיבת תוכן!!! כתיבת היא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לקידום האתר במנוע החיפוש של גוגל. גוגל אוהב תוכן, ותוכן איכותי! אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל, כתיבת תוכן צריכה להיות חלק משגרת החיים שלכם!! כתיבת תוכן לאתר – מה לכתוב ואיך לכתוב  הגולשים שהגיעו […]

קרא עוד

האם כתיבת תוכן לאתרים מקדמת את האתר במנועי החיפוש?

האם כתיבת תוכן לאתרים מקדמת את האתר במנועי החיפוש? אף אחד לא הצליח לגלות את הסוד איך גוגל מדרגת את האתרים. לדעת המומחים לגוגל יש למעלה ממאתיים פרמטרים הקובעים את דירוג האתר, אך כל המומחים מסכימים כי כתיבת תוכן לאתרים היא אחד הפרמטרים החשובים והמשפיעים ביותר על דירוג האתר. כתיבת תוכן לאתרים – איך לכתוב […]

קרא עוד

כתיבה שיווקית 2016

כתיבה שיווקית 2016 – כי גם בשנת 2016 התוכן הוא עדיין המלך נתוני הסטטיסטיקה לא טועים. גם בשנת 2016 למעלה מתשעים אחוז מבעלי העסקים משתמשים בכתיבת תוכן שיווקי כאחד הכלים העיקריים לפרסום ושיווק העסקים שלהם ומנגד, למעלה מתשעים אחוז מהלקוחות מחפשים בגוגל את המוצרים ואת השירותים הדרושים להם. כל בעלי העסקים מבינים כי הנוכחות ברשת […]

קרא עוד

Top