מיתוג מחדש – כדי להפוך "מעוד אחד" "לאחד"!

  עמדתי מול מדף השוקולדים בסופרמרקט ולצדי עמדו אם ובת. הבת שהתלבטה איזו חפיסת שוקולד לקנות שאלה את האם מה ההבדל בין חפיסת שוקולד אחת לחפיסה האחרת והאם ענתה לה שלשתיהן יש את אותו הטעם, רק השמות שונים וחלק מהם פשוט יותר מוכרים. ואז המשיכה האימא ואמרה זה כמו עם הילדים בכיתה, חלקם חברים שלך […]

קרא עוד

כל אחד צריך בלוג? כן, בהחלט! בואו לקרוא למה?

בלוג, בלוגרים, שיווק באמצעות תוכן וכתיבה שיווקית הפכו למושגי מפתח בעידן הדיגיטלי. במפת השיווק ברשת האינטרנט קיימות פלטפורמות רבות, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין, גוגל, פינטרסט ועוד, אך משום מה, רבים שוכחים או מתעלמים מאחת הפלטפורמות היעילות, מהבלוג. אם תשאלו את המשווקים הגדולים בעולם הם יגידו לכם שכתיבת בלוג זהו לב השיווק. זהו המקום שאליו מובילות כל […]

קרא עוד

קופירייטינג – זה לא מה שחשבתם!

כשחושבים על קופירייטינג מדמיינים מישהו או מישהי שיושבים במשרדי פרסום יוקרתיים, ראשם רכון על השולחן, מסביבו מלא ניירות מלאים בסלוגנים ובסקיצות והם שופעים ברעיונות פרסומיים … זה היה נכון לפעם, ואולי חלק נכון גם להיום, אך בעידן הדיגיטלי גם מקצוע הקופירייטינג עבר שינויים לא מעטים. אנשי הקופירייטינג עדיין עובדים במשרדי פרסום ובחברות ליחסי ציבור, אך […]

קרא עוד

איך לכתוב תוכן למאמרים?

אין לכם כבר רעיונות על מה לכתוב, אל דאגה, יש לי פתרונות נהדרים! מה לא נאמר על חשיבות התוכן ברשת האינטרנט? לא בכדי סטיב גו'נס קרא לתוכן מלך. על כתיבת התוכן יכול לקום או ליפול האתר שלכם, התדמית שלכם והרושם שאתם משאירים על הלקוחות הפוטנציאלים. 80% מקידום האתר מושפע מהתוכן שלו, באמצעות תוכן אפשר לקדם […]

קרא עוד

איך נצליח לנצח את מסחטת הכספים של פייסבוק?

    פייסבוק הוא אחד הכלים החזקים ברשת להפצת המסרים השיווקיים, אם אתם לא תהיו שם, המתחרים שלכם יהיו שם. אבל זה לא סוד, פייסבוק לא נותנת חשיפה אורגנית רבה, כל פוסט שאתם מעלים מגיע, במקרה הטוב, ל10% מהחברים שלכם בדף. פייסבוק רוצה כסף, ולכן האינטרס שלה הוא הפרסום הממומן!   אז מה עושים? מנצחים […]

קרא עוד

איך לכתוב לזכר ולנקבה?

 האתגר הכי גדול של כתיבת דפי מכירה, מאמרים לאתר, פוסטים בפייסבוק ועוד, הוא צורת הפנייה אל המשתמשים או אל המשתמשות. בעברית יש לנו צורות שונות של פנייה, פנייה ביחיד, פנייה ברבים, פנייה אל זכר ופנייה אל  נקבה. אז איך נכתוב בלי לפגוע באף אחד?  הנה כמה פתרונות: אם האתר או המאמר מיועדים רק לנשים כמו […]

קרא עוד

לא תאמינו איך קופירייטינג טוב יכול להזניק עסקים

זה לא סוד, כל עסק שרוצה להצליח, לשמור על הלקוחות הקיימים, לקבל לקוחות חדשים ולהגדיל את המחזור, חייב לפרסם. אבל המילים: פרסום ושיווק, הן לא מילות קסם, ולא תמיד זה מצליח! לפעמים זה מצליח ובגדול, ולפעמים בכלל לא.  חשבתם פעם למה? תשמעו סיפור מעניין…. הדס , סטייליסטית מצליחה, מספרת:  כשפתחתי את העסק שלי , קראתי […]

קרא עוד

6 עקרונות השכנוע שכל כותב תוכן חייב להכיר

איך תצליחו  לשכנע את בת או בן הזוג שלכם שהשנה בליל הסדר לא תתארחו אצל ההורים שלו? איך תצליחו לשכנע את הילד שלכם שקודם עליו לסיים את שיעורי הבית ורק אחר כך לשחק בטאבלט?  איך תצליחו לשכנע את  אנשי רשימת התפוצה שלכם לפתוח את המייל?  ובעיקר, איך תצליחו לשכנע את הלקוחות לקנות דווקא את המוצר […]

קרא עוד

איך למתג את עצמכם ולקדם את העסק שלכם בפייסבוק בלי להשקיע כסף בפרסום ממומן

קידום אורגני של דף הפייסבוק הוא ניהול שוטף של הדף העסקי בלי להשקיע כסף בפוסט ממומן. פייסבוק נותנת חשיפה מועטת לדף גם אם יש לכם הרבה אוהדים, אך ככל שהמעורבות של האוהדים גבוהה, כך גם החשיפה שפייסבוק תיתן לדף תהיה גבוהה יותר. בדפים עסקיים שבהם אין מעורבות, פייסבוק מקטינה את החשיפה. כדאי לדעת:  פוסט רגיל […]

קרא עוד

האם כל עסק צריך בידול?

  המונח בידול זהו מונח הלקוח מעולם השיווק, מונח המסמל את הצעדים השונים שעושה החברה כדי להדגיש ולטפח את ההבדל בין המוצרים שלה לבין המוצרים של המתחרים,  כאשר ההבדל שבין המוצרים של החברה לבין המתחרים שלה אמור לתת לחברה יתרון שיווקי בעיני הצרכן.  ניסיונות הבידול מתמקדים בתחום החיצוניים, באריזה, בעיצוב, בתדמית, אך לא רק. בידול […]

קרא עוד

Top