איך נצליח לנצח את מסחטת הכספים של פייסבוק?

    פייסבוק הוא אחד הכלים החזקים ברשת להפצת המסרים השיווקיים, אם אתם לא תהיו שם, המתחרים שלכם יהיו שם. אבל זה לא סוד, פייסבוק לא נותנת חשיפה אורגנית רבה, כל פוסט שאתם מעלים מגיע, במקרה הטוב, ל10% מהחברים שלכם בדף. פייסבוק רוצה כסף, ולכן האינטרס שלה הוא הפרסום הממומן!   אז מה עושים? מנצחים […]

קרא עוד

איך לכתוב לזכר ולנקבה?

 האתגר הכי גדול של כתיבת דפי מכירה, מאמרים לאתר, פוסטים בפייסבוק ועוד, הוא צורת הפנייה אל המשתמשים או אל המשתמשות. בעברית יש לנו צורות שונות של פנייה, פנייה ביחיד, פנייה ברבים, פנייה אל זכר ופנייה אל  נקבה. אז איך נכתוב בלי לפגוע באף אחד?  הנה כמה פתרונות: אם האתר או המאמר מיועדים רק לנשים כמו […]

קרא עוד

לא תאמינו איך קופירייטינג טוב יכול להזניק עסקים

זה לא סוד, כל עסק שרוצה להצליח, לשמור על הלקוחות הקיימים, לקבל לקוחות חדשים ולהגדיל את המחזור, חייב לפרסם. אבל המילים: פרסום ושיווק, הן לא מילות קסם, ולא תמיד זה מצליח! לפעמים זה מצליח ובגדול, ולפעמים בכלל לא.  חשבתם פעם למה? תשמעו סיפור מעניין…. הדס , סטייליסטית מצליחה, מספרת:  כשפתחתי את העסק שלי , קראתי […]

קרא עוד

6 עקרונות השכנוע שכל כותב תוכן חייב להכיר

איך תצליחו  לשכנע את בת או בן הזוג שלכם שהשנה בליל הסדר לא תתארחו אצל ההורים שלו? איך תצליחו לשכנע את הילד שלכם שקודם עליו לסיים את שיעורי הבית ורק אחר כך לשחק בטאבלט?  איך תצליחו לשכנע את  אנשי רשימת התפוצה שלכם לפתוח את המייל?  ובעיקר, איך תצליחו לשכנע את הלקוחות לקנות דווקא את המוצר […]

קרא עוד

איך למתג את עצמכם ולקדם את העסק שלכם בפייסבוק בלי להשקיע כסף בפרסום ממומן

קידום אורגני של דף הפייסבוק הוא ניהול שוטף של הדף העסקי בלי להשקיע כסף בפוסט ממומן. פייסבוק נותנת חשיפה מועטת לדף גם אם יש לכם הרבה אוהדים, אך ככל שהמעורבות של האוהדים גבוהה, כך גם החשיפה שפייסבוק תיתן לדף תהיה גבוהה יותר. בדפים עסקיים שבהם אין מעורבות, פייסבוק מקטינה את החשיפה. כדאי לדעת:  פוסט רגיל […]

קרא עוד

האם כל עסק צריך בידול?

  המונח בידול זהו מונח הלקוח מעולם השיווק, מונח המסמל את הצעדים השונים שעושה החברה כדי להדגיש ולטפח את ההבדל בין המוצרים שלה לבין המוצרים של המתחרים,  כאשר ההבדל שבין המוצרים של החברה לבין המתחרים שלה אמור לתת לחברה יתרון שיווקי בעיני הצרכן.  ניסיונות הבידול מתמקדים בתחום החיצוניים, באריזה, בעיצוב, בתדמית, אך לא רק. בידול […]

קרא עוד

האם כל פרסומת צריכה רעיון גדול?

  דויד אוגליבי , האיש שזכה לתואר "רב האומן המבוקש ביותר בעולם הפרסום", הצהיר לא אחת, כשאני יוצר פרסומת , אני לא רוצה שתאמרו לי שהיא אמנותית או יצירתית, שיש בה רעיון גדול ומדהים, אני רוצה שהיא תגרום לכם לקום ולקנות את המוצר. היסטוריה של עולם הפרסום והשיווק מלאה בפרסומות שנונות ומבריקות, אך לא תמיד […]

קרא עוד

מי לא שרף סיר כשהכין אורז ומי לא פרסם קמפיין שיווקי שלא עבד?

לא כל קמפיין שיווקי מצליח להגשים את המטרה ולמכור, ההיסטוריה לא חסרה בקמפיינים שיווקיים שלא הצליחו. גורגי בראון, שהיה ראש המחלקה למחקרי שוק ב"חברת פורד", נהג לפרסם כל שבועיים מודעה בכתב העת " רידרס דייג'סט", כתב עת רב תפוצה לענייני משפחה שהוקם בשנת 1922 והחזיק בתואר המגזין הנמכר ביותר בעולם עד לשנת 2009, אך בבדיקה […]

קרא עוד

מה זה משפך שיווקי ומהו התפקיד של כותב התוכן?

משפך שיווקי הוא אחד האמצעים הטובים והיעילים לשיווק בעידן הדיגיטל, דרך נהדרת לייעל ולמרב את תהליך המכירות של כל עסק. הגדרת המשפך השיווקי הוא התהליך שבו עובר הלקוח ממצב של מתעניין ללקוח משלם, ממצב של אדם זר שאינו מכיר את העסק או המותג עד למצב שבו הוא רוכש את המוצר או את השירות או מבצע […]

קרא עוד

מה הקשר בין נאום המעלית לבין כתיבה שיווקית באינטרנט  

נאום המעלית הוא ביטוי מטאפורי שמטרתו להגדיר בקצרה ובמהירות את האדם, את המקצוע שלו, את המוצר או השירות שהוא נותן ועוד. המונח "נאום המעלית" נלקח מתרחיש של פגישה קצרה ומקרית עם אישיות חשובה במעלית, פגישה שבמהלכה בתוך זמן קצר של נסיעה במעלית, בין שלושים שניות לשתי דקות, יש להעביר את המסר של רעיון עסקי שיעזור […]

קרא עוד

Top