מה זה משפך שיווקי ומהו התפקיד של כותב התוכן?

משפך שיווקי הוא אחד האמצעים הטובים והיעילים לשיווק בעידן הדיגיטל, דרך נהדרת לייעל ולמרב את תהליך המכירות של כל עסק. הגדרת המשפך השיווקי הוא התהליך שבו עובר הלקוח ממצב של מתעניין ללקוח משלם, ממצב של אדם זר שאינו מכיר את העסק או המותג עד למצב שבו הוא רוכש את המוצר או את השירות או מבצע […]

קרא עוד

מה הקשר בין נאום המעלית לבין כתיבה שיווקית באינטרנט  

נאום המעלית הוא ביטוי מטאפורי שמטרתו להגדיר בקצרה ובמהירות את האדם, את המקצוע שלו, את המוצר או השירות שהוא נותן ועוד. המונח "נאום המעלית" נלקח מתרחיש של פגישה קצרה ומקרית עם אישיות חשובה במעלית, פגישה שבמהלכה בתוך זמן קצר של נסיעה במעלית, בין שלושים שניות לשתי דקות, יש להעביר את המסר של רעיון עסקי שיעזור […]

קרא עוד

כתיבת תוכן לאתרים

כל מה שצריך לדעת על זכויות יוצרים! חוק זכויות יוצרים בא להגן על כל בעל יצירה מפני שימוש ללא רשות ביצירה שלו. החוק המכונה "חוק קניין רוחני" מדבר על קניין רוחני, קניין שאינן מוחשי, ועל הזכויות שיש ליוצר הקניין הרוחני. כל יצירה שנוצרה בכל סוג של מדיה, בספר, בעיתון, באינטרנט ועוד, מוגנת בזכות יוצרים ואין […]

קרא עוד

כתיבת תוכן לאתר – אולי זה יעלה לכם הרבה, אבל זה יהיה שווה!!

אנו חיים בעולם אינטרנטי, עולם שבו כל המידע מרוכז ברשת האינטרנט. ואכן, עסקים רבים השכילו לבצע את המעבר לעולם הדיגיטלי, הם בנו אתרים מושקעים והם מחזיקים דפי פייסבוק, אך בטוחים שכאן הסתיימה העבודה. אם תיכנסו לאתרים רבים או לדפי פייסבוק תראו כמה הרבה פרסום יש בהם וכמה מעט תוכן מעניין, ובין פרסום לתוכן איכותי ומעניין […]

קרא עוד

כתיבה שיווקית – איך לכתוב שנה טובה?

השנה הישנה כבר חלפה ועברה והשנה החדשה ניצבת בפתח. זה הזמן לנער את רשימת התפוצה מתרדמת הקיץ, חודש אוגוסט, לחדש את הקשר עם הלקוחות ולאחל להם מכל הלב שנה טובה והרבה הצלחה. נכון, הנימוס מחייב, הלקוחות מצפים וכולם שולחים שנה טובה, אבל מה נוכל לכתוב שלא יישמע מאוס ושכיח ובעיקר, יגרום ללקוחות שלנו לפתוח את […]

קרא עוד

מילים חדשות בעברית

מילים חדשות בעברית אם אתם בטוחים אתם שולטים היטב במכמני השפה העברית, מכירים ומשתמשים בכל המילים, מצפה לכם הפתעה, מספר המילים שאתם לא מכירים גדולה בהרבה ממה שאתם חושבים. אחת לכמה חודשים מתכנסת האקדמיה ללשון העברית ומחדשת מילים בשפה העברית. המילים החדשות הן מילים שיחליפו מילים לועזיות או יחליפו מילים עבריות בלתי תקינות שבהן אנו […]

קרא עוד

איך לפרסם עסקים ברשת

איך לפרסם עסקים ברשת ולמה השיווק באמצעות תוכן יעיל ואפקטיבי? מהפכת האינטרנט גרמה לטלטלה בעולם העסקים. כיום כמעט ואין בית שאין בו מחשב וכמעט שאין מי שלא מכיר את המושגים דיגיטל, גוגל, פייסבוק, ניוזלייטר ועוד. תחום השיווק באינטרנט מתפתח בצעדי ענק ונתונים הסטטיסטיקה מלמדים כי למעלה משמונים אחוז מהמשווקים הגדולים בעולם משתמשים באינטרנט כפלטפורמה לפרסום […]

קרא עוד

איך לכתוב נכון – מה אומרת האקדמיה?

יש מאבק קשה בין שפת העברית התקנית בהתאם למסורת לבין התפתחות העברית החיה, מה שאנו קוראים שפת הרחוב. האקדמיה העברית בתפקיד שומרת הסף של השפה העברית מפרסמת כללים רבים באשר לתקינות השפה, אך אינה כופה את החלטותיה ייתכן וזו הסיבה שהחלטות האקדמיה לא תמיד מקובלות בין ציבור הכותבים. במאמר זה אספתי מספר דוגמות של כללי […]

קרא עוד

כתיבה שיווקית, בניית אתרים בוורדפרס – מה הקשר?

כתיבה שיווקית, בניית אתרים בוורדפרס – מה הקשר? כתיבה שיווקית ברשת האינטרנט היא כתיבה שמטרתה למתג, לקדם ולשווק עסקים ומוצרים. ומה יכול יותר לשווק ולמתג עסקים מאשר אתר המופיע בעמוד הראשון של מנוע החיפוש הגדול בעולם, גוגל? בעלי עסקים רבים משקיעים משאבים רבים בבניית אתרים ברשת, הם משקיעים בעיצוב, מעדכנים בתוכן ועל אף זאת, האתר […]

קרא עוד

כתבה ליחסי ציבור – לשווק אחרת את המוצר!

כתבה ליחסי ציבור – לשווק אחרת את המוצר! בין ים הפרסומות ודרכי השיווק השונות, כתבה ליחסי ציבור היא דרך שונה למיתוג ולפרסום המוצר או השירות. לכתבה ליחסי ציבור יש יתרונות רבים, זו דרך מצוינת לשווק את המוצר בדרך שונה, להעניק ללקוח הפוטנציאלי ערך נוסף מלבד המידע השיווקי ולנטרל את תחושת הכפייה שיוצרות דרכי השיווק הסטנדרטיות. […]

קרא עוד

Top