מילות הכוח בכתיבה השיווקית

מילות כוח אלו מילים וצירופי מילים שדרכן אפשר להשפיע על הקורא ולהניע אותו לפעולה. הן עוזרות לייצר רגש אצל הקוראים, גורמות להם להיות יותר קשובים ופתוחים לקנייה. שימוש נכון במילות הכוח עשוי להגדיל את אחוזי ההמרה במסר בשיווקי באמצעות תוכן, דף נחיתה, מכתב שיווקי או כל תוכן אחר. כתיבה שיווקית היא אחד מדרכי השיווק האפקטיביים, היעילים והזולים ביותר. אם נדע לעשות שימוש נכון בתוכן השיווקי, פוטנציאל הפרסום והשיווק יהיה אדיר.

כמה מילים על הכתיבה השיווקית

לכתיבה השיווקית יש מבנה קבוע. יש לה כותרת ראשית וכותרות ביניים, היא כתובה בפסקאות קצרות ובסיומה צריכה לבוא הנעה לפעולה. הפעולה יכולה להיות מה שנחליט, קניית המוצר, הצטרפות לרשימת דיוור, הורדת פוסט ועוד.

לכותרות יש תפקיד מרכז בכתיבה השיווקית. הן שומרי הסף של המאמר. כשם ששומר הסף במועדון יחליט את תורשו להיכנס למועדון או לא, כך הכותרת תקבע אם תמשיכו לקרוא את המאמר או תעברו למאמר אחר. כל הכותרת כולל כותרות הביניים חייבות להיות מסקרנות, מאתגרות ומשכנעות.

אולי יעניין אותך שירותי תוכן

מהן מילות הכוח ואיך משתמשים בהן?

אחת המילים החזקות בכתיבה השיווקית היא אתה או את, אתם או אתן. פנייה אל הלקוח בגוף שני יוצרת הרגשה של אינטימיות וחברות, אם נפנה אליו בגוף שני, או אולי אפילו בשמו, הוא ירגיש כאילו אנחנו פונים ישר אליו ורק אליו.

אנשים אוהבים לקבל מתנות, לכן המילים חינם, הנחה, מבצע ועוד יש להן כוח לפתות את הקורא ולהניע אותו לפעולה.

מילים כמו חום, רוך, אמפטיה, שמחה, אהבה, מרגש, מלהיב, מושלם, כשהן באות בכל הצורות, בשם עצם, בשם פועל ובפועל, הם מילים היוצרות רגש. ואין זה סוד כי הרגש הוא אחד הגורמים המרכזיים המניעים אותנו לביצוע קנייה.

מילות כוח נוספות המעוררות סקרנות הן: נדיר, הצלחה, סוד, הפתעה, פריצת דרך, בלעדי ועוד.

כדי לזרז את הגולש ולהניע אותו לפעולה צריך ליצור לחץ של זמן. המילים מיד, מהר, עכשיו, כעת עושות את העבודה, אך בתנאי שמשתמשים בהם בצורה חכמה ואמינה. אפשר לכתוב כך לדוגמה: צרו קשר עכשיו, לפני שהמחירים יעלו או צרו קשר מיד, המבצע עומד להיגמר ועוד.

תתפלאו אבל אנשים אוהבים שאומרים להם מה לעשות. כאשר אתם רוצים להניע אותם לפעולה השתמשו בצורת הציווי. שלחו עכשיו, צור קשר מיד, קנה כעת!

המילה אחריות או ללא התחייבות מרגיעה את הקונים החוששים. שלבו אותן בכותרות או בהנעה לפעולה.

את מילות הכוח כדאי לשלב בכותרות, גם בכותרת הראשית וגם בכותרות הביניים.

גם לספרה שלוש יש כוח

כבר בימי התנך אנו נחשפים לשימוש במספר שלוש. התורה ניתנה בחודש השלישי, משה רבנו היה הילד השלישי במשפחה, בני ישראל התכוננו שלושה ימים לפני קבלת התורה, העם חולק לשלושה מעמדות, כהן, לוי וישראל ועוד. בספרות הילדים אנו קוראים את הסיפור על זהבה ושלושת הדובים או על שלושת המוסקטרים.

זוהי תבנית קדומה שאנו נחשפים אליה כבר בימי הילדות. לרובנו אין כוח לחשוב, כשהמוח שלנו מזהה תבנית קבועה, הוא נצמד אליה בלי לבדוק כל דבר לגופו.

המספר שלוש הוא המספר הנמוך ביותר המייצר סדרה, פחות מזה זה מרגיש תקוע וחסר, יותר מזה זה נשמע כמו רשימת מכולת מתישה ומעייפת.

הצגת שלושה פריטים ברצף, כמו שלחו את הפרטים, הורידו את התוכנה והתחילו להשתמש, במשפט אחד מסייעת לחדד, להבליט ולחזק את המסר.

בכל פעם שאתם נדרשים לתאר תועלות של מוצר, כדאי לכתוב שלושה שמות תואר ברצף, נפלא, מקסים ומיוחד.

מילות הכוח עשויות לשדרג כל מסר שיווקי. אך אם לא התוכן השיווקי יהיה דל והמסר השיווקי יהיה חלש, מילות הכוח לא יצליחו לעמוד במשימה.

תוכן עניינים

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן