דף נחיתה

דף נחיתה מקצועי יעזור לכם להמיר לקוחות פוטנציאליים ללקוחות קיימים. הוא יקפיץ את כמות ההמרות, יתרום למיתוג העסק וידגיש את כל התועלות והיתרונות שלכם שבגללן כדאי לבחור בכם.

מי לא אומר לעצמו: “אילו הייתי מצליח להביא פי שתיים תנועה לאתר, הייתי במקום אחר, הייתי מגדיל את הלקוחות, מכפיל את המכירות, הייתי מרוויח הרבה כסף, הרבה יותר מאשר המתחרים שלי”.

נשמע דמיוני, מציאות מדומה, ממש לא!

במהלך השנים כתבתי לאינספור לקוחות דפי נחיתה מניעים לפעולה, שעזרו להם להכפיל, ואפילו לשלש, את המכירות ויחד אתם גם את הרווחים. דברו אתי, אתם לא תתאכזבו!

דף נחיתה מקצועי יקבע את גובה הצ’ק שתיקח אתך בסוף החודש הביתה!

דף נחיתה הוא כלי מקצועי ליצירת נוכחות ברשת. מי שלא ימצא אתכם, ימצא את המתחרה שלכם. לכל דף נחיתה יש מטרה אחת ברורה, לקדם את המוצר או את השירות שלכם ולהעביר את הקורא מנקודה א’ לנקודה ה’, מגולש מזדמן ללקוח משלם.

לא כמות המילים קובעת את ההצלחה של דף הנחיתה אלא האיכות. דף נחיתה חייב להיות דף ממוקד, מזמין וברור, דף שמעביר בצורה ברורה וזורמת את המסרים השיווקיים. חשוב לזכור שאנחנו חיים בעידן שבה הרשת מוצפת במסרים ולאנשים יש מעט סבלנות.

לביצוע כתיבה שיווקית יש כלל אחד חשוב: כל דף מכירה יכול למכור מוצר אחד בלבד, ולכן אתם צריכים להחליט על המוצר המרכזי שאותו אתם רוצים לשווק ולמכור. במקרים מיוחדים שבהם החלטתם לשוק יותר ממוצר אחד חשוב לזכור שיש היררכיה, להדגיש ולהתמקד במוצר המרכזי ואחריו לפרט את המוצרים הנוספים.

הכותרת

הכותרת היא אחד האלמנטים החשובים בדף נחיתה מנצח. זוהי ההזדמנות שלנו לתפוס את הלקוח הפוטנציאלי וללכוד אותו. כותרת טובה חייבת להיות קצרה וקולעת, היא חייבת לסקרן, למשוך את הקורא להתעניין במוצר, ולהעביר מסר פשוט, חזק ועוצמתי.

אל תפספסו להזמין במבצע שירותי קופירייטינג

נוסף על הכותרת הראשית יש לכתוב גם כותרות משניות שיתנו מידע על הניסיון, על התועלות ועוד.

קריאה לפעולה

קריאה לפעולה זו הפסקה שבה אנחנו מבקשים מהאנשים לבצע את הפעולה שאותה אנחנו מבקשים מהם לעשות. זה יכול להיות ההרשמה לוובינר, הורדה של מדריך או הנעה לרכישה של המוצר.

תועלות 

הגולש רוצה לדעת מה יצא לו מהמוצר שאתם מציעים, איך זה יעזור לו, איך זה יפתור את הכאבים ואת הבעיות שבגללם הוא הגיע אל הדף שלכם. את התועלות אפשר לנסח כבר בכותרת, לבחור את התועלת המרכזית או בכותרות המשנה.

בכתיבת התועלות חשוב להבחין בין תכונה לבין תועלת. תכונה היא כל מאפיין או פרט טכני יבש  של המוצר, תועלת היא במילים פשוטות: למה כדאי לקנות את המוצר או השירות שלכם, מה יצא לי מזה.

לדוגמא כשאני מוכרת מסך טלוויזיה,

התכונה היא:

מסך דק, מסך גדול, צבעים חדים.

התועלת:

חווית הצפייה תהיה מיוחדת ומהנה.

החברים שלכם יעופו על זה, במשחקי כדורגל למשל, כולם ירצו לבוא לצפות אצלכם ולהרגיש כאילו אתם נמצאים במגרש ועוד.

חשוב ליצור אמון בבעל המוצר

כדאי לכתוב טקסט קצר על בעל העסק שיציג לכם היכרות בסיסית אתו, להביא המלצות או כל דבר אחר שמלמד שאנשים מרוצים מהמוצר או מהשירות שלכם. זה יכול להיות גם קטעי עיתונות שבהם הזכירו אתכם, עדויות וסרטוני וידאו קצרים של אנשים שהשתמשו במוצר או בשירות שלכם ועוד.

בנו דף נחיתה רספונסיבי

את הקריאה של דף הנחיתה גם לקריאה מהטלפון הנייד או מהטאבלט נוסף על הקריאה מהמחשב הנייח או הנייד. דף נחיתה שלא יהיה רספונסיבי יאבד חלק גדול מהלקוחות הפוטנציאליים שלו, ישדר חוסר מקצועיות ויפגע בתדמית שלכם.

אל תטמיעו קישורים בדף הנחיתה

קישורים ישלחו את הגולשים מהדף למקום אחר וספק רב אם הם יחזרו אל דף הנחיתה שלכם.

הציעו מספר דרכים ליצירת קשר כדי שכל אחד יוכל למצוא את הדרך המתאימה לו, כתבו את מספר הטלפון שלכם, את כתובת מייל, אפשרות ליצור קשר דרך הוואצאפ ועוד.

לסיכום,

לגולש שמגיע אל דף הנחיתה שלכם יש שמונה שניות להבין לאן הוא הגיע ולמה כדאי לו לקנות את המוצר או השירות שלכם. אם אתם לא יודעים איך ללכוד את הגולש ואיך להעביר לו במינימום זמן מקסימום מסרים חשובים, אני אשמח לעזור לכם!

מבצע על הזמנת כתיבת תוכן לאתרים

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן