כתיבה שיווקית לעסקים

למעלה מ83% מבעלי העסקים בכל העולם וגם בישראל לא מוותרים על כתיבה שיווקית. לכתיבה השיווקית יש פוטנציאל עצום להגדיל את המכירות, למשוך לקוחות חדשים ולשמור על הקיימים. בתקציב נמוך יחסית, תצליחו ליהנות ממוניטין, להגדיל את המכירות ולמתג את עצמכם כבית העסק המוביל בתחום.

ב”טקסטלי” אנו יודעים איך לכתוב כתיבה שיווקית שמביאה לקוחות, לידים איכותיים ומניעה לפעולה.

כתיבה שיווקית לעסקים – בתוך שנתיים ההכנסות יקפצו פי שניים ויותר!

אם יש לכם עסק, אתם ודאי יודעים שהתחרות על לב הלקוחות הפוטנציאליים היא לא קלה, לא פשוטה ומיום ליום היא מאתגרת יותר ויותר. כדי לשרוד בשוק התחרותי חשוב להשיג בולטות על פני המתחרים, להשקיע משאבים כדי שאנשים יכירו אתכם ויזכרו אתכם.

בעלי עסקים רבים לא מבינים כמה כוח יש לכתיבת תוכן. אם בעלי האתרים יקימו אתר, יתחזקו בלוג מעניין ויטמיעו בתוכו תכנים איכותיים באופן קבוע, בתוך שנה עד שנתיים הם כבר יהיו במקום אחר לגמרי.

כדי להצליח במשימה לא מספיק לייצר תוכן, חשוב שהתוכן באתר יעניק לגולש ערך אמיתי. חשוב שהתוכן באתר יסקרן את הגולש, יעניין אותו, שהתוכן ירגש אותו, שהוא יענה לו על כל השאלות, שהוא יעניק פתרון לכאבים ולבעיות שלו, שישפיע על הגולש להטמיע את המסרים השיווקיים שלכם ושהתוכן העסקי יגרה את הקורא להשאיר לכם פנייה חמה או אפילו להרים אליכם טלפון.

כתיבה שיווקית לעסקים היא כלי חשוב שבו משתמשים כולם, בעלי עסקים גדולים, בינוניים וגם קטנים. באמצעות כתיבה שיווקית לעסקים בעלי העסק בונים יחסי אמון ומערכת יחסים עם הלקוח הפוטנציאלי.

באמצעות מאמרים מקצועיים, שייכתבו בדרך מעניינת ולא כסתם גיבוב של נתונים אינפורמטיביים, בעל העסק או בעל השירות יבנה את עצמו כאוטוריטה בתחום כך שהלקוח הפוטנציאלי ירגיש מספיק בטוח כדי לפנות אליו ולהשתמש בשירותים שלו.

בעזרת הכתבות נבנה תוכן שלא רק יעביר את המידע הרלוונטי למה שהקהל שלכם מחפש, אלא תוכן שיתרום גם לערכי המותג שלכם.

כתיבת התוכן תביא לכם לקוחות חדשים ותשמור על הלקוחות הקיימים. התכנים שיתפרסמו באתר יהיו מעניינים ויעניקו חווית קריאה ללקוחות שלכם. הם יחזרו אל האתר שוב ושוב ויבצעו רכישות חוזרות.


כתיבה שיווקית לעסקים – אנחנו נעזור ללקוחות הפוטנציאליים למצוא אתכם!

אם לא תכתבו, תפרסמו ותשווקו, איך הגולשים ידעו שאתם קיימים?

כתיבה שיווקית לעסקים נועדה לבנות, ולשווק את המותג העסקי שלכם. כותב התוכן השיווקי הוא איש השיווק שלכם מאחורי המקלדת כשהמילים הם כלי העבודה שלו.

ככותבי תוכן שיווקי בעלי ידע וניסיון רב אנו נדע לכתוב בכל תחום, לכל ענף ולכל לקוח בכל סדר גודל.

השלב הראשון של הכתיבה של הכתיבה הוא שלב התחקיר. אנו נבצע תחקיר עצמאי ונלמד את התחום שבו העסק עוסק, נמצא מקורות רלוונטיים ואיכותיים לכתבה, נשוחח עם בעל העסק,  נשאל את השאלות הנכונות והמדויקות ונקשיב לתשובות, נלמד מיהו קהל היעד של בעל העסק, מהן החוזקות שלו, מהן התועלות שלו על איזה צורך עונים המוצרים או השירותים שלו.

בשלב השני נלבש את הכובע של הלקוח הפוטנציאלי וניכנס אל תוך הראש שלו. נבדוק מיהו קהל היעד, נלמד מהם הבעיות שלו ומהם הכאבים שהביאו אותו אל האתר ומהם הפתרונות הייחודים שבעל העסק יכול להציע לו במטרה לענות על הציפיות שלו.

השלב השלישי הוא שלב כתיבת המאמר. כדי להפעיל את הגולש הממוצע נדרשת כתיבה יצירתית, זורמת, מעניינת ומניעה לפעולה. המילים והשפה הם כלי העבודה שלנו ואנו מחויבים להקפיד על כתיבה תקנית וזורמת, כתיבה ללא שגיאות כתיב, ללא שגיאות תחביר וניסוח, כתיבה שתכבד הן את בעל העסק והן את הלקוח הפוטנציאלי.

כתיבה שיווקית לעסקים תחשוף את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לאתר, לפרסומים ועוד. היא תגרום להם להכיר אתכם בעלי העסקים, להתחבר אליכם וכאשר הם ידרשו לשירותים שלכם, הם יסמכו עליכם ותהליך המכירה יהיה קל וקצר הרבה יותר.

אנשים נכנסים אל האתר שלכם כל יום, אל תרשו לעצמכם להפסיד אותם. צרו קשר כבר היום, כדי שיחד נסלול את הדרך אל ההצלחה!  

הכתיבה כוללת:

טקסטים לאתרים.

כתבות ליחסי ציבור.

דפי נחיתה.

ברושורים.

חוברות וקטלוגים.

ניוזלטרים.


אל תפספסו כתיבת תוכן לאתרים

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן