6 עקרונות השכנוע שכל כותב תוכן חייב להכיר

איך תצליחו  לשכנע את בת או בן הזוג שלכם שהשנה בליל הסדר לא תתארחו אצל ההורים שלו? איך תצליחו לשכנע את הילד שלכם שקודם עליו לסיים את שיעורי הבית ורק אחר כך לשחק בטאבלט? איך תצליחו לשכנע את  אנשי רשימת התפוצה שלכם לפתוח את המייל? ובעיקר, איך תצליחו לשכנע את הלקוחות לקנות דווקא את המוצר […]

קרא עוד

איך למתג את עצמכם?

קידום אורגני של דף הפייסבוק הוא ניהול שוטף של הדף העסקי בלי להשקיע כסף בפוסט ממומן. פייסבוק נותנת חשיפה מועטת לדף גם אם יש לכם הרבה אוהדים, אך ככל שהמעורבות של האוהדים גבוהה, כך גם החשיפה שפייסבוק תיתן לדף תהיה גבוהה יותר. בדפים עסקיים שבהם אין מעורבות, פייסבוק מקטינה את החשיפה. כדאי לדעת: פוסט רגיל […]

קרא עוד

האם כל עסק צריך בידול?

המונח בידול זהו מונח הלקוח מעולם השיווק, מונח המסמל את הצעדים השונים שעושה החברה כדי להדגיש ולטפח את ההבדל בין המוצרים שלה לבין המוצרים של המתחרים,  כאשר ההבדל שבין המוצרים של החברה לבין המתחרים שלה אמור לתת לחברה יתרון שיווקי בעיני הצרכן. ניסיונות הבידול מתמקדים בתחום החיצוניים, באריזה, בעיצוב, בתדמית, אך לא רק. בידול אמיתי […]

קרא עוד

האם כל פרסומת צריכה רעיון גדול?

דויד אוגליבי , האיש שזכה לתואר "רב האומן המבוקש ביותר בעולם הפרסום", הצהיר לא אחת, כשאני יוצר פרסומת , אני לא רוצה שתאמרו לי שהיא אמנותית או יצירתית, שיש בה רעיון גדול ומדהים, אני רוצה שהיא תגרום לכם לקום ולקנות את המוצר. היסטוריה של עולם הפרסום והשיווק מלאה בפרסומות שנונות ומבריקות, אך לא תמיד הן […]

קרא עוד

מי לא שרף סיר כשהכין אורז ומי לא פרסם קמפיין שיווקי שלא עבד?

לא כל קמפיין שיווקי מצליח להגשים את המטרה ולמכור, ההיסטוריה לא חסרה בקמפיינים שיווקיים שלא הצליחו. גורגי בראון, שהיה ראש המחלקה למחקרי שוק ב"חברת פורד", נהג לפרסם כל שבועיים מודעה בכתב העת " רידרס דייג'סט", כתב עת רב תפוצה לענייני משפחה שהוקם בשנת 1922 והחזיק בתואר המגזין הנמכר ביותר בעולם עד לשנת 2009, אך בבדיקה […]

קרא עוד

מה זה משפך שיווקי ומהו התפקיד של כותב התוכן?

משפך שיווקי הוא אחד האמצעים הטובים והיעילים לשיווק בעידן הדיגיטל, דרך נהדרת לייעל ולמרב את תהליך המכירות של כל עסק. הגדרת המשפך השיווקי הוא התהליך שבו עובר הלקוח ממצב של מתעניין ללקוח משלם, ממצב של אדם זר שאינו מכיר את העסק או המותג עד למצב שבו הוא רוכש את המוצר או את השירות או מבצע […]

קרא עוד

מה הקשר בין נאום המעלית לבין כתיבה שיווקית באינטרנט  

נאום המעלית הוא ביטוי מטאפורי שמטרתו להגדיר בקצרה ובמהירות את האדם, את המקצוע שלו, את המוצר או השירות שהוא נותן ועוד. המונח "נאום המעלית" נלקח מתרחיש של פגישה קצרה ומקרית עם אישיות חשובה במעלית, פגישה שבמהלכה בתוך זמן קצר של נסיעה במעלית, בין שלושים שניות לשתי דקות, יש להעביר את המסר של רעיון עסקי שיעזור […]

קרא עוד

כתיבת תוכן לאתר

אנו חיים בעולם אינטרנטי, עולם שבו כל המידע מרוכז ברשת האינטרנט. ואכן, עסקים רבים השכילו לבצע את המעבר לעולם הדיגיטלי, הם בנו אתרים מושקעים והם מחזיקים דפי פייסבוק, אך בטוחים שכאן הסתיימה העבודה. אם תיכנסו לאתרים רבים או לדפי פייסבוק תראו כמה הרבה פרסום יש בהם וכמה מעט תוכן מעניין, ובין פרסום לתוכן איכותי ומעניין […]

קרא עוד

כתיבה שיווקית – איך לכתוב שנה טובה?

השנה הישנה כבר חלפה ועברה והשנה החדשה ניצבת בפתח. זה הזמן לנער את רשימת התפוצה מתרדמת הקיץ, חודש אוגוסט, לחדש את הקשר עם הלקוחות ולאחל להם מכל הלב שנה טובה והרבה הצלחה. נכון, הנימוס מחייב, הלקוחות מצפים וכולם שולחים שנה טובה, אבל מה נוכל לכתוב שלא יישמע מאוס ושכיח ובעיקר, יגרום ללקוחות שלנו לפתוח את […]

קרא עוד

מילים חדשות בעברית

מילים חדשות בעברית אם אתם בטוחים אתם שולטים היטב במכמני השפה העברית, מכירים ומשתמשים בכל המילים, מצפה לכם הפתעה, מספר המילים שאתם לא מכירים גדולה בהרבה ממה שאתם חושבים. אחת לכמה חודשים מתכנסת האקדמיה ללשון העברית ומחדשת מילים בשפה העברית. המילים החדשות הן מילים שיחליפו מילים לועזיות או יחליפו מילים עבריות בלתי תקינות שבהן אנו […]

קרא עוד

Top