הסודות של דפי נחיתה ממירים – איך להתמודד עם התנגדויות ולעודד לקוחות לפעולה!

בעידן הדיגיטלי, דף נחיתה הוא כלי שיווקי חיוני לכל עסק. זהו עמוד אינטרנטי שתפקידו לקדם מוצר, שירות או רעיון ספציפי. מטרתו העיקרית של הדף היא להניע את המבקרים לבצע פעולה רצויה כמו רכישה, הרשמה לניוזלטר או הורדת קובץ.

דף נחיתה מוצלח חייב להתמודד עם התנגדויות נפוצות של לקוחות פוטנציאליים. התנגדויות אלו הן מחשבות, רגשות או חששות העלולים למנוע מהלקוחות לבצע את הפעולה הרצויה. טיפול נכון בהתנגדויות יכול להגדיל משמעותית את שיעורי ההמרה ולשפר את התוצאות של קמפיין השיווק.

טיפול בהתנגדויות יכול להגביר את האמון בבעל המוצר או השירות, לעודד יותר לקוחות לבצע את הפעולה הרצויה, לגרום להם להרגיש יותר בטוחים במוצר או בשירות, לחזק את המותג ולהציג אותו כמותג אמין ובר-קיימא, וכך לחזק את אמון הלקוחות ולהפחית את הצורך בתמיכה לקוחות ובקמפיינים שיווקיים נוספים.

דף נחיתה – כלי שיווקי רב עוצמה שמטרתו היא לשכנע את הלא משוכנעים

שכנוע הוא תהליך שבו אדם אחד מנסה לשנות את הדעות, את הרגשות או ההתנהגות של אדם אחר.

דף נחיתה טוב הוא דף שמעביר תהליך של שכנוע, תהליך שמעביר את הלקוח הפוטנציאלי מנקודה א’ לנקודה ב’. בנקודה א’ הלקוח הפוטנציאלי לא מכיר אתכם ולא מבין למה המוצר שלכם חשוב לו ואיך הוא יכול לעזור לו, בנקודה ב’, בסיום הדף, הלקוח כבר מכיר אתכם, מכיר את המוצר שלכם ומוכן לרכוש אותו מכם.

דף נחיתה מקצועי יציף את הבעיה לפני שהוא נותן את הפתרון, קופירייטינג מקצועי יסביר מהן הבעיות העלולות להתעורר ודרך הצגת הבעיה הוא יציף את ההתנגדות וייתן את האסטרטגיה לפתרון.

מהן ההתנגדויות הנפוצות ומהי אסטרטגית הטיפול המתאימה

הנה מספר דוגמאות שבהן  אני מציגה את הבעיה, את ההתנגדות, את אסטרטגיית הטיפול ומביאה דוגמאות מעולמי, עולם הכתיבה השיווקית.

 ההתנגדות : יקר לי

הלקוח מאוד רוצה לרכוש את המוצר שלכם, אבל המחיר יקר מדי עבורו.

אסטרטגית הטיפול: העלאת ערך

כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו משמעות הדבר היא שלדעתו שהערך שהוא מקבל אינו תואם את המחיר הגבוה.

אסטרטגיית העלאת הערך אומרת: לא להוריד את המחיר, אלא להעלות את הערך.

לעתים נוכל להסביר ללקוח שעומדת לפניו הזדמנות חד פעמית, לפעמים נסביר לו שהוא מקבל תנאים מצוינים ובעיקר נתרכז בתועלות: מה יצא לו מזה.

דוגמאות מתחום הכתיבה השיווקית:

הצגת מחקרים המראים את התשואה על ההשקעה (ROI) בתוכן שיווקי איכותי כמו הגדלת המכירות, שיפור שיעורי ההמרה וחיזוק המותג.

אסטרטגיה נוספת:  מחיר הטעות

אסטרטגיה זו מתבססת על העיקרון הפסיכולוגי של “אובדן תועלת”, עיקרון שלפיו אנשים נוטים להרגיש חרטה רבה יותר על אובדן אפשרי מאשר על רווח אפשרי.

אסטרטגיית הטיפול:

הדגשת ההפסד הכספי שעלול להיגרם ללקוח אם לא ירכוש את המוצר

דוגמאות מתחום הכתיבה השיווקית:

הצגת דוגמאות של עסקים שלא השקיעו בתוכן שיווקי איכותי וסבלו מירידה במכירות, אובדן לקוחות ופגיעה במוניטין.

ההתנגדות: לא מבינים את החשיבות/ המוצר לא מעניין אותי

אסטרטגיית הטיפול:

הדגשת הבעיות שהמוצר פותר.

הצגת היתרונות של המוצר בצורה ברורה ומובנת.

שימוש בסיפורים של לקוחות מרוצים שהפיקו תועלת מהמוצר או מהשירות, תוך הדגשת היתרונות הספציפיים שהם חוו.

דוגמאות מתחום הכתיבה השיווקית:

יצירת תוכן שיווקי ספציפי לכל קהל יעד, המדגיש את הצרכים הייחודיים של כל קהל ואת האופן שבו המוצר או השירות יכולים לפתור אותם.

אסטרטגיה נוספת:  השקעה ולא הוצאה.

ההבדל בין השקעה להוצאה הוא שבהשקעה הכסף שאתה משקיע חוזר אליך ובהוצאה, הכסף לא חוזר

אסטרטגיית הטיפול:

אסטרטגיית הטיפול היא שכנוע של  הלקוחות פוטנציאליים שהתשלום שהם משלם לנו זו השקעה שמוכיחה את עצמה.

דוגמאות מתחום הכתיבה השיווקית:

סיפורים של לקוחות מרוצים שהרוויחו משמעותית כתוצאה מכתיבת תוכן לאתרים, כתיבה מקצועית ואיכותית.

ההתנגדות: התנגדות לאמינות

המבקרים לא מאמינים שהמוצר או השירות יעיל או אמין.

אסטרטגיית הטיפול:

הציגו הוכחות ליעילות המוצר, מחקרים, מבחנים והשוואות.

דוגמאות מתחום הכתיבה השיווקית:

הצגה של תיק עבודות מתוך הדגשה על מספר חברות ממותגות ומפורסמות שבחרו בי לכתיבת התוכן.

ההתנגדות: התנגדות לסיכון

המבקרים חוששים מהסיכון הכרוך ברכישת המוצר או השירות.

אסטרטגיית הטיפול:

הצגת אחריות ברורה ומקיפה למוצר.

הצעת אפשרויות החזרה או החלפה קלות.

הצגת תמיכה טכנית זמינה ואיכותית.

הציעו ניסיון חינם או הדגמה.

הדגשת ביטחון התשלום

דוגמאות מתחום הכתיבה השיווקית:

אני מציעה כתיבה של מאמר אחד, אם הוא יענה על הציפיות, נמשיך!

 ההתנגדות:  למה דווקא בך?

השוק מוצף בבעלי מקצוע, מה מיוחד בך?

אסטרטגיית הטיפול:

הדגישו את היתרונות הייחודיים לכם, של המוצר או השירות שלכם.

הדגישו שעבדתם עם מגוון רחב של עסקים בתחומים שונים והצלחתם לעזור להם להשיג את המטרות שלהם.

דוגמאות מתחום הכתיבה השיווקית:

אני בעלת גישה יצירתית ויכולת לחשוב מחוץ לקופסה.

אני תמיד מחפשת דרכים חדשות ומרתקות להציג את המסר שלכם.

אני משתמשת בסיפורים, בדוגמאות ובנתונים כדי להמחיש את היתרונות שלכם בצורה ברורה וקלה להבנה.

אני מציגה מאגר מרשים של עבודות קודמות במגוון סוגי התוכן, לקהלי יעד שונים ואת ההישגים שהשגתי עבור הלקוחות שלי.

המטרה היא להראות הצורה הומוריסטית התנגדויות לדף נחיתה
תמונה הממחישה בהומור את ההתנגדויות לדף נחיתה שאתם צריכים להתמודד.

כיצד ליצור דפי נחיתה משכנעים: טכניקות שכנוע יעילות

הנה 6 טכניקות שכנוע נפוצות בדפי נחיתה, אשר יכולות לעזור לכם להגדיל את שיעורי ההמרה ולמשוך יותר לקוחות.

כותרת מעניינת:

הכותרת היא הדבר הראשון שהגולשים רואים, ולכן חשוב שהיא תהיה מעניינת ותמשוך את תשומת ליבם.

השתמשו בכותרת קצרה ותמציתית, שמציגה בבירור את הערך שהדף מציע.

. הוכחות חברתיות:

הוכחות חברתיות יכולות לעזור לבנות אמון בקרב לקוחות פוטנציאליים ולשכנע אותם שהמוצר או השירות שלכם שווים את ההשקעה. אנשים נוטים יותר להאמין בדברים כאשר הם רואים שאחרים מאמינים בהם. לכן, הציגו המלצות מלקוחות מרוצים או ציטוטים חיוביים מהתקשורת

קריאה לפעולה ברורה:

ספרו לגולשים מה אתם רוצים שהם יעשו לאחר שקראו את הדף.

השתמשו בקריאה לפעולה ברורה וקלה להבנה, כגון “הירשמו עכשיו”, “הזמינו עוד היום” או “קבלו הצעת מחיר חינם”.

סיפורים:

כוחם של סיפורים בדפי נחיתה: שיווק יעיל דרך רגש

סיפורים הם כלי רב עוצמה שאפשר להשתמש בהם בשיווק כדי להתחבר לאנשים ולשכנע אותם. דפי נחיתה, המשמשים לעתים קרובות לקידום מוצרים או שירותים, יכולים להפיק תועלת רבה משילוב סיפורים באסטרטגיית השיווק שלהם.

סיפורים מעוררים רגשות אצל הקוראים, מה שמקל על יצירת קשר אישי איתם.

סיפור יכול להציג בצורה יעילה את היתרונות של המוצר או השירות באופן מעשי ומרגש.

הדמויות בסיפור יכולות לגרום למבקרים להזדהות איתן, מה שמקל עליהם להבין כיצד המוצר או השירות יכול להועיל להם.

את הסיפורים זוכרים יותר מטקסטים פשוטים, מה שיגרום למבקרים לזכור את המוצר או השירות לאורך זמן.

דוגמאות לשימוש בסיפורים בדפי נחיתה:

שתפו סיפור של לקוח שהשתמש במוצר או בשירות שלכם וחווה תוצאות חיוביות.

ספרו סיפור על בעיה נפוצה שקהל היעד שלכם מתמודד אתה והציגו כיצד המוצר או השירות שלכם יכול לפתור אותה.

ספרו את הסיפור מאחורי המותג או החברה שלכם, מה שיעניק למבקרים תחושה של קשר אישי.

שתפו סיפור של אדם שהשיג הישג מרשים באמצעות המוצר או השירות שלכם.

רגשות:

אנשים נוטים יותר לפעול על סמך רגשות מאשר על סמך היגיון. לכן, בדפי נחיתה מומלץ להשתמש בשפה רגשית ובדימויים כדי לעורר רגשות כמו התרגשות, פחד או אשמה.

שימוש בשפה רגשית יכול להעביר מסר בצורה יעילה יותר מאשר טקסט רגיל.

רגשות חזקים יכולים להשפיע על קבלת החלטות ולגרום לאנשים לפעול באופן אימפולסיבי יותר.

רגשות משותפים יכולים ליצור קשר אישי חזק יותר בין המותג לבין קהל היעד.

רגשות חזקים גורמים לאנשים לזכור דברים טוב יותר, מה שיגרום להם לזכור את המוצר או השירות לאורך זמן.

דחיפות:

יצירת תחושת דחיפות היא כלי שיווקי יעיל מאוד בדפי נחיתה שמטרתו לעודד אנשים לפעול מהר יותר ולרכוש את המוצר או השירות המוצע.

אנשים נוטים לפעול מהר יותר כשהם חוששים שהם עלולים להחמיץ הזדמנות טובה.

כאשר אנשים מרגישים לחץ זמן, הם נוטים פחות לחשוב באופן רציונלי ולפעול יותר על סמך אינסטינקט.

הצעות מוגבלות בזמן יכולות ליצור תחושה של ערך מוגבר עבור המוצר או השירות.

דוגמאות לשימוש בדחיפות בדפי נחיתה:

הציעו הנחות מיוחדות או מבצעים מיוחדים לזמן מוגבל.

הציגו טיימר שסופר לאחור עד סוף המבצע או עד סיום מלאי המוצר.

ציינו שהמוצר זמין בכמות מוגבלת או שהמלאי עומד להיגמר בקרוב.

צרו תחושת סודיות: הציעו הטבות מיוחדות לחברי מועדון לקוחות או לנרשמים לניוזלטר.

סמכות:

אנשים נוטים יותר להאמין באנשים שאותם הם תופסים כסמכותיים, ולכן דפי נחיתה יכולים להפיק תועלת רבה משילוב אלמנטים המעבירים תחושה של סמכות ואמינות.

אנשים נוטים יותר להיות מושפעים מהמלצות של מומחים או גורמים בעלי סמכות בתחום הרלוונטי.

הצגת הישגים, פרסים או הכרה בתעשייה יכולה לחזק את המותג וליצור תחושה של אמינות.

דוגמאות לשימוש בסמכות בדפי נחיתה:

ציטוטים או המלצות ממומחים מוכרים בתחום.

הצגת פרסים, תעודות או הכרה אחרת בתעשייה.

הצגת לוגואים של לקוחות מוכרים או ידועים.

הצגת נתונים סטטיסטיים או תוצאות מחקרים רלוונטיים.

הדגשת ניסיון ותקופת פעילות ארוכה בתחום.

ציון חברות באיגודים מקצועיים רלוונטיים.

הצגת סיפורים של לקוחות מרוצים שהשתמשו במוצר או בשירות בהצלחה.

הצגת תמונות וקטעי וידאו של צוות המומחים שעומדים מאחורי המוצר או השירות.

הפניה למאמרים או פוסטים שפורסמו על ידי המומחים או החברה.

 חזרה:

חזרה על המסרים העיקריים של דף הנחיתה מספר פעמים בצורה שונה היא טכניקת שיווק יעילה שיכולה לעזור לכם להגביר את שיעורי ההמרה.

חזרות על מידע חשוב גורמות לו להיקלט טוב יותר בזיכרון של המבקרים.

חזרות מדגישות את המסרים החשובים ביותר ומחזקות את המסר שאתם רוצים להעביר.

חזרות מקלות על המבקרים להבין את היתרונות של המוצר או השירות ולגבש החלטה.

דוגמאות לשימוש בחזרות בדפי נחיתה:

ודאו שהכותרת של דף הנחיתה משקפת את המסר העיקרי שלו, וחזרו על המסר הזה בגוף הטקסט.

חזרו על קריאה לפעולה מספר פעמים לאורך דף הנחיתה.

סיכום:

דף נחיתה יעיל צריך להתמודד עם ההתנגדויות הפנימיות של המבקרים ולעודד אותם לפעולה.

רוצים להפוך את דף הנחיתה שלכם למכונה ממירה?

צרו קשר עם חברת “טקסטלי”!

אנו מציעים שירותי כתיבת דפי נחיתה מקצועיים וממירים שיעזרו לכם להגדיל את שיעורי ההמרה ולממש את מלוא הפוטנציאל של העסק שלכם.

ב”טקסטלי: מציעים שירותים נוספים:

כתיבה שיווקית לעסקים

כתיבת תוכן לקידום אתרים

כתבות תדמית

כתבות ליחסי ציבור

מכתב שיווקי

ועוד.

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן