כתיבה שיווקית איך להפוך כל מבקר ללקוח

כתיבה שיווקית – איך להפוך כל מבקר ללקוח נתוני הסטטיסטיקה ברורים ומוכרים לכולם, למעלה משמונים אחוז מהרכישות הצרכניות מתחילות בשאילתא במנועי החיפוש. בעידן האינטרנט כתיבה שיווקית היא חלק אינטגראלי מכל קמפיין הפרסום שמבצעים בעלי עסקים ונותני שירותים. כתיבה נכונה של תוכן שיווקי חשובה להצלחת האתר לא פחות מתהליך העיצוב ובניית האתר. תוכן נכון ימתג את […]

קרא עוד

איך למתג את עצמכם?

קידום אורגני של דף הפייסבוק הוא ניהול שוטף של הדף העסקי בלי להשקיע כסף בפוסט ממומן. פייסבוק נותנת חשיפה מועטת לדף גם אם יש לכם הרבה אוהדים, אך ככל שהמעורבות של האוהדים גבוהה, כך גם החשיפה שפייסבוק תיתן לדף תהיה גבוהה יותר. בדפים עסקיים שבהם אין מעורבות, פייסבוק מקטינה את החשיפה. כדאי לדעת: פוסט רגיל […]

קרא עוד

האם כל עסק צריך בידול?

המונח בידול זהו מונח הלקוח מעולם השיווק, מונח המסמל את הצעדים השונים שעושה החברה כדי להדגיש ולטפח את ההבדל בין המוצרים שלה לבין המוצרים של המתחרים,  כאשר ההבדל שבין המוצרים של החברה לבין המתחרים שלה אמור לתת לחברה יתרון שיווקי בעיני הצרכן. ניסיונות הבידול מתמקדים בתחום החיצוניים, באריזה, בעיצוב, בתדמית, אך לא רק. בידול אמיתי […]

קרא עוד

קופירייטינג

קופירייטינג – להפוך לקוחות מתעניינים ללקוחות משלמים קופירייטינג מוכשר יעזור לכם לצוף מעל עשרות אלפי המסרים השיווקים והפרסומות הרבות אשר אליהן אנחנו נחשפים כל יום וכל שעה. כל הפרסומות נאבקות על תשומת לבנו, אך רק הטובות, הממוקדות והמשכנעות ביותר יצליחו ללכוד אותנו ולגרום לנו לקרוא אותן ולהטמיע את המסרים השיווקיים שלהם. קופירייטינג מוכשר לא ירבה […]

קרא עוד

ניהול רשתות חברתיות

ניהול רשתות חברתיות – משווקים כמו חברים, מוכרים כמו סוחרים! ניהול רשתות חברתיות זוהי הבשורה החדשה של עולם השיווק והפרסום. רשתות כמו פייסבוק, לינקדין, טוויטר ועוד הם כלים רבי עוצמה של שיווק, הם יכולים לגייס לקוחות חדשים, לשמור על הישנים, למתג, לפרסם ולהגדיל את ההכנסות של כל בית עסק. הרשתות החברתיות הומות אנשים, בכל רגע […]

קרא עוד

כתבה ליחסי ציבור – לשווק אחרת את המוצר!

בין ים הפרסומות ודרכי השיווק השונות, כתבות ליחסי ציבור היא דרך שונה למיתוג ולפרסום המוצר או השירות. לכתבה ליחסי ציבור יש יתרונות רבים, זו דרך מצוינת לשווק את המוצר בדרך שונה, להעניק ללקוח הפוטנציאלי ערך נוסף מלבד המידע השיווקי ולנטרל את תחושת הכפייה שיוצרות דרכי השיווק הסטנדרטיות. כאשר הקורא קורא את הכתבה, הוא אינו מרגיש […]

קרא עוד

האם כל פרסומת צריכה רעיון גדול?

דויד אוגליבי , האיש שזכה לתואר "רב האומן המבוקש ביותר בעולם הפרסום", הצהיר לא אחת, כשאני יוצר פרסומת , אני לא רוצה שתאמרו לי שהיא אמנותית או יצירתית, שיש בה רעיון גדול ומדהים, אני רוצה שהיא תגרום לכם לקום ולקנות את המוצר. היסטוריה של עולם הפרסום והשיווק מלאה בפרסומות שנונות ומבריקות, אך לא תמיד הן […]

קרא עוד

מי לא שרף סיר כשהכין אורז ומי לא פרסם קמפיין שיווקי שלא עבד?

לא כל קמפיין שיווקי מצליח להגשים את המטרה ולמכור, ההיסטוריה לא חסרה בקמפיינים שיווקיים שלא הצליחו. גורגי בראון, שהיה ראש המחלקה למחקרי שוק ב"חברת פורד", נהג לפרסם כל שבועיים מודעה בכתב העת " רידרס דייג'סט", כתב עת רב תפוצה לענייני משפחה שהוקם בשנת 1922 והחזיק בתואר המגזין הנמכר ביותר בעולם עד לשנת 2009, אך בבדיקה […]

קרא עוד

מה זה משפך שיווקי ומהו התפקיד של כותב התוכן?

משפך שיווקי הוא אחד האמצעים הטובים והיעילים לשיווק בעידן הדיגיטל, דרך נהדרת לייעל ולמרב את תהליך המכירות של כל עסק. הגדרת המשפך השיווקי הוא התהליך שבו עובר הלקוח ממצב של מתעניין ללקוח משלם, ממצב של אדם זר שאינו מכיר את העסק או המותג עד למצב שבו הוא רוכש את המוצר או את השירות או מבצע […]

קרא עוד

מה הקשר בין נאום המעלית לבין כתיבה שיווקית באינטרנט  

נאום המעלית הוא ביטוי מטאפורי שמטרתו להגדיר בקצרה ובמהירות את האדם, את המקצוע שלו, את המוצר או השירות שהוא נותן ועוד. המונח "נאום המעלית" נלקח מתרחיש של פגישה קצרה ומקרית עם אישיות חשובה במעלית, פגישה שבמהלכה בתוך זמן קצר של נסיעה במעלית, בין שלושים שניות לשתי דקות, יש להעביר את המסר של רעיון עסקי שיעזור […]

קרא עוד

Top