ניהול רשתות חברתיות

ניהול רשתות חברתיות – משווקים כמו חברים, מוכרים כמו סוחרים!

ניהול רשתות חברתיות זוהי הבשורה החדשה של עולם השיווק והפרסום. רשתות כמו פייסבוק, לינקדין, טוויטר ועוד הם כלים רבי עוצמה של שיווק, הם יכולים לגייס לקוחות חדשים, לשמור על הישנים, למתג, לפרסם ולהגדיל את ההכנסות של כל בית עסק. הרשתות החברתיות הומות אנשים, בכל רגע נמצאים בהן מאות אלפי גולשים הנחשפים למידע ולמסרים השיווקיים ומנהלים דו שיח פעיל עם בעלי העסק. זה לא מספיק להיות שם, צריך לדעת איך לנהל נכון את התוכן בדף, למקסם את החשיפה של כל פוסט ולנצל את הכלים השיווקיים הייחודים של הרשתות החברתיות. חברות גדולות בכל העולם משקיעות מיליונים בניהול רשתות חברתיות, אם להם זה מתאים, זה מתאים גם לכם!

ניהול רשתות חברתיות – בואו לגלות איך למשוך לקוחות חדשים ולשמור על הישנים

הרשתות החברתיות הן פלטפורמה חברתית המיועדת ליצור שיחות וקשרים אישיים בין אנשים. אם תשכילו לנצל את הפלטפורמה הזו ולדבר אל הלקוחות שלכם בגובה העיניים, תצליחו לשמור על הלקוחות הקיימים ולגייס לקוחות חדשים. מחקרים הוכיחו כי הלקוחות רוצים קשרים עמוקים עם בעלי המותגים שאותם הם צורכים. הם אוהבים לדעת כי מאחורי המותג עומדים אנשים רגישים ונחמדים כמותם. כאשר תענו על השאלות של האנשים, תשתפו אותם במידע ובסודות שמאחורי המוצר שלכם, תמצאו פתרונות לבעיות שלהם ותתנו להם להרגיש שאכפת לכם מהם, תגלו כמה קל לגייס לקוחות חדשים ולשמור על הקיימים.

את הרשתות החברתיות נצלו כדי להביא תנועה אל האתר האינטרנט שלכם. אתר הבית הוא הבית שלכם, הדפים ברשתות החברתיות הם כמו דירה שכורה שבה אתם כפופים למגבלות ולתנאים של בעלי הרשתות. באתר הבית תוכלו לעשות כל דבר, למכור, לפרסם ולשווק בלי להיות כפופים לשינויים שעליהם מכריז צוקרברג בכל פרק זמן או למגבלות התווים של טוויטר. קופירייטינג מבריק, ידע מקצועי ועבודה קשה יצליחו להביא הרבה חברים מהרשתות החברתיות אל האתר שלכם.

תוכן איכותי זה הסיפור. הדף שלכם חייב להיות מעניין, התכנים חייבים להיות איכותיים, קצרים ממוקדים ומסקרנים. עשו שיתופים של תכנים העשויים לעניין את הלקוחות שלכם. אם יש לכם, למשל, בית מרקחת, המון אימהות צמאות למידע זמין על תרופות, איך לקחת תרופות, מתי, מהם הסכנות והסיכונים בתרופות ועוד. כדאי גם לעשות שיתוף בנושאים נושקים לתחום שלכם כמו למשל על רופאים, מרפאות, מטפלים בתחומים שונים ועוד. תוכן איכותי יביא לכם לקוחות נאמנים לכל החיים.

חברות אוהבות להתפאר במוצרים שלהם ומצניעות את העובדים. לצוות העובדים יש חשיבות גדולה להצלחת המוצר. אל תצניעו אותם, פרסמו אותם בדף הפייסבוק, אם אפשר עם תמונות סרטונים ועוד.

רשתות חברתיות הן שירות הלקוחות החדש. אתם חייבים להיות נוכחים ברשת כל הזמן , להגיב, לענות ולעזור בתוך מספר שניות. שירות הלקוחות הוא אחד הגורמים המשמעותיים המשפיעים על בחירת המוצר. חברה גדולה העוסקת בתחום מכירת מחשבים גייסה את צוות העובדים שלה והכריזה על תחרות נושאת פרסים לעובד שיגיב הכי מהר בדף הפייסבוק של החברה. התוצאה, עובדים מצטיינים קיבלו פרסים והחברה הצליחה להגדיל את המכירות בארבעים אחוזים.

אם אתם עורכים אירוע שפתוח לקהל הרחב, כמו סמינרים, כנסים, אירועי צדקה ועוד. הזמינו את החברים שלכם ברשת. גם אם הם לא יגיעו, הם יוחמאו מההזמנה ויישארו נאמנים למותג.

השפעה חברתית היא מה שמניע אותנו לפעולה. אנחנו בודקים מה האנשים מסביבנו עושים ופועלים בהתאם. מספר גדול של לייקים בעמוד הפייסבוק יגרום לגולשים להאמין שאם כל כך הרבה אנשים מאמינים במוצר, בטח הוא מוצר איכותי וטוב

ניהול רשתות חברתיות מתאים במיוחד לכל בעלי העסקים הפונים אל הצרכן הפרטי. אל תוותרו על הפלטפורמה הזו, אנו נעזור לכם לנהל ולמרב את התוצאות.

תוכן עניינים

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן