איך התוכן יכול לקדם את האתר?

איך התוכן יכול לקדם את האתר?

כתיבת תוכן הוא אחד הגורמים המשפיעים על קידום האתר במנוע החיפוש הגדול, בגוגל. זה לא מספיק לכתוב תוכן, צריך לכתוב תוכן איכותי, תוכן שיענה על הדרישות של גוגל, אך יעניק גם ערך ומידע לגולש. רק תוכן שיצליח ללכוד את הגולש ולהשאיר אותו כמה שיותר זמן באתר שלכם, יצליח לקדם את האתר במנועי החיפוש.

קידום באמצעות כתיבת תוכן – שבעה כללים שחשוב להכיר

אחד הפרמטרים החשובים שגוגל מתחשבת בהם בקידום האתר הוא אחוזי הנטישה. ככל שיותר גולשים נוטשים את האתר כעבור מספר שניות, כך גוגל מסווגת את האתר כאתר לא רלוונטי ולא מקדמת אותו במנוע החיפוש. כדי למנוע את נטישת הגולשים חשוב לכתוב תוכן מעניין ורלוונטי לגולש. השקיעו בכתיבת תכנים, תנו מידע וערך בכל מאמר שאתם מעלים לאתר.

כתיבת תוכן לאתר שונה מכתיבה של סוגי תוכן אחרים כמו כתיבת סיפור, ידיעה עיתונאית ועוד. את הכתיבה כותבים בסגנון פירמידה. את המידע העיקרי נכתוב בראש המאמר כדי לא לבזבז את הזמן של הגולש. אם פסקת הפתיחה תעניין אותו הוא יישאר באתר.

אל תכתבו את המאמר כגוש אחד, התוכן צריך להיות מחולק לפסקאות, לכל פסקה יש לתת כותרת ולעשות רווחים בין הפסקאות. כתיבה של תוכן כגוש אחד מכבידה על העין הקוראת את המאמר. עוד דרך להקל על הקריאה היא סימון כל פסקה בבולטים או במילים מודגשות בתחילת הפסקה. תתפלאו לדעת כי הטריקים העיצוביים האלו עשויים להוריד בהרבה את אחוזי הנטישה.

שווקו את עמכם בתוך המאמרים, אך בעדינות. שיווק אגרסיבי יעשה פעולה הפוכה. הגולש הגיע לאתר שלכם כדי לקבל מידע רלוונטי על התחום שאותו הוא חיפש במנוע החיפוש ולא עליכם, אם הוא ירצה לדעת עליכם הוא יחפש במידע בקטגוריה על אודות.

השקיעו בכתיבת תכנים, חפשו כותבי תוכן מקצועיים כי לא כל אחד יודע איך לכתוב. חלק מעבודת כתיבת התכנים הוא המחקר. כותב מקצועי יקדיש זמן ויאסוף מידע רב ככל האפשר על הנושא. אם מציעים לכם מאמר בשלושים שקלים, כנראה שהכותב אינו משקיע בלמידת החומר והמאמר לא יעניק ערך לגולש. מאמר מקצועי יגדיל את המוניטין שלכם, מאמר חובבני יפגע במוניטין.

קישורים הם אחד הפרמטרים המקדמים את האתר, אך לא כדאי להרבות בהם בתוך המאמר. אם תכניסו לתוך מאמר מדי הרבה קישורים, זה יבלבל את הגולש, יסיח את דעתו ויוציא אותו מהאתר.

אם יש לכם תקציב העבירו את המאמר לעורך לשוני כדי שיעשה הגהה על המאמרים. כתיבה עילגת עם שגיאות כתיב ושגיאות סגנון לא מכבדת אתכם ועלולה לפגוע גם במוניטין שלכם.

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן