כתיבה שיווקית – איך לכתוב שנה טובה?

השנה הישנה כבר חלפה ועברה והשנה החדשה ניצבת בפתח. זה הזמן לנער את רשימת התפוצה מתרדמת הקיץ, חודש אוגוסט, לחדש את הקשר עם הלקוחות ולאחל להם מכל הלב שנה טובה והרבה הצלחה.

נכון, הנימוס מחייב, הלקוחות מצפים וכולם שולחים שנה טובה, אבל מה נוכל לכתוב שלא יישמע מאוס ושכיח ובעיקר, יגרום ללקוחות שלנו לפתוח את איגרת הברכה ולקרוא אותה עד הסוף

הנה כמה רעיונות!

כתיבה שיווקית אינה מיועדת רק לדפי מכירה או לכתבות באתר, המטרה היא לשווק את עצמכם בכל דבר, אפילו בברכת שנה טובה. אחלו ללקוחות שנה טובה והבטיחו להם הפתעות עסקיות בשנה הבאה. הקפידו רק לא להגזים ולהבטיח הבטחות שתוכלו לעמוד בהן.. אתם יכולים גם לומר שהייתם רוצים לתת יותר, אבל לצערכם אתם לא יכולים. זה בטח ייצור אמון!

אתם יכולים לכתוב טקסט קצר על המשמעות של החג, אפילו בלי קשר לעסק שלכם! אנשים אוהבים לקרוא לפעמים טקסטים בעלי תוכן מעניין שלא קשור לעולם העסקי. חפשו משמעות מיוחדת לחג ושתפו בה את הלקוחות.

אנשים אוהבים לקרוא סיפורים.

שתפו את הלקוחות בסיפור אישי שקרה לכם בשנה שעברה. זה ייצור קשר בינכם, הלקוחות ירגישו שהם מכירים אתכם, ועם אנשים שמכיריםאוהבים לעשות עסקים!

אם השנה האחרונה הייתה שנה של הצלחה לעסק שלכם. שתפו את הלקוחות בזה. ספרו את סיפור ההצלחה. אם חוויתם כישלונות והפסדים בשנה האחרונה, זה גם מעניין. השיתוף בסיפור האישי יעניק לקוראים את ההרגשה שהם מעורבים בעסק שלכם ורוצים בהצלחתו. אתם גם יכולים לספר סיפור הצלחה לקוח שלכם, במיוחד אם הוא מפורסם, אך כמובן רק אחרי שתקבלו את רשותו לפרסם את הדברים.

אנשים אוהבים נוסטלגיה.

רשת האינטרנט מלאה באגרות נוסטלגיות לשנה החדשה. קחו אחת והוסיפו עליה מילים אישיות משלכם. האיגרת הנוסטלגית תהיה שונה מרוב האגרות הנדושות ותמשוך תשומת לב.

אין מי שלא אוהב מתנות,

אם יש לכם מדריך עסקי, קובץ עם טיפים ועוד, צרפו אותו כמתנה לשנה החדשה.

אמרו תודה!

אם יש לכם רשימה של אנשים שעזרו לכם בשנה האחרונה ואתם חייבים להם תודה, שתפו את הלקוחות ברשימת האנשים וספרו איך הם עזרו לכם ולמה מגיעה להם תודה. אנשים תמיד מעריכים שאומרים תודה, גם אם התודה לא מיועדת להם באופן אישי.

אם יש לכם ברכה סטנדרטית שאותה אתם שולחים לכולם, הוסיפו בכל ברכה את שם הלקוח וכתבו לו כמה מילים אישיות.

אם הזמן והתקציב מאפשר, הסריטו סרטון לקראת השנה החדשה או אנימציה מעניינת ומשעשעת. נתוני הסטטיסטיקה מלמדים שסרטונים ואנימציות עושים עבודה טובה יותר מאשר כתיבה שיווקית של מאמרים ועוד.

והעיקר, כתבו מעומק הלב ובגובה העיניים. אם יש לכם חוש הומור, אם אתם אוהבים להשתמש בסלנג, אם אתם אוהבים אירוניה או הלצות, תבלו את הכתיבה שלכם בהם. כתיבה אישית היוצאת מהלב נכנסת אל הלב.

שנה טובה!!

אל תפספסו לקרוא על יחסי ציבור

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן