תוכן לדף נחיתה – כל הטעויות שאסור לעשות

דף נחיתה הוא אחד מאבני היסוד של שיווק באינטרנט. דף נחיתה הכתוב נכון יביא אליכם תנועה רבה ולקוחות חדשים. זה לא סוד שאנשים רבים משקיעים בקמפיינים ממומנים, מעלים דפי נחיתה לרשת, אך הלקוחות לא מגיעים. אם דף הנחיתה שלכם אינו ממיר, כנראה שיש בו טעויות רבות. איך לכתוב דף נחיתה ומאילו טעויות יש להימנע, הכול במאמר שלפניכם!

שמונה טעויות שאסור לעשות בדף נחיתה

בכל דף נחיתה יש להציע מוצר אחד או שירות אחד בלבד, אם תציעו לגולש מספר מוצרים, לא תצליחו למכור אפילו מוצר אחד. הצעה של מספר מוצרים או שירותים בדף אחד עלולה לבלבל את הקורא. הגולש הגיע אל הדף שלכם בגלל המוצר המיוחד שאותו הוא מחפש, אל תעמיסו עליו ואל תבלבלו אותו. התמקדו רק במוצר אחד בלבד בכל דף.

אל תעמיסו על הדף תוכן ארוך ולא ברור. תוכן ארוך יעייף את המתעניין, יכביד עליו והוא ינטוש מיד ויעבור אל המתחרה שלכם.

אולי יעניין אותך שירותי כתיבת תוכן

חשוב להתמקד בעיקר ולהעביר את המסר העיקרי בדרך קצרה וקולעת. אם אתם מכריזים על מבצע מיוחד, הדגישו את זה ואם אתם מפרסמים את המחיר של המוצר או השירות, עשו את במקום בולט ובגופנים גדולים ומאירים.

אל תספו על עצמכם, מי אתם, איפה למדתם ועוד, זה לא מעניין עכשיו. הקורא רוצה לדעת איך אתם יכולים לעזור לו. פרטו את התועלות של המוצר, ספרו על הפתרונות הייחודים של המוצר או של השירות שלכם. אם תצליחו לנגוע בנקודות הכאב של הלקוח ולתת לו את ההרגשה כי אתם יודעים איך לעזור לו, הדרך לסגירת העסקה תהיה קצרה מתמיד.

הדף שלכם לא יוצר אמינות. אין בו המלצות של לקוחות או סיפורי הצלחה. אם יש לכם לקוחות או חברות ממותגות שאתם עובדים אתם, בקש מהם רשות לפרסם את שמם, תתפלאו כמה זה יכול להשפיע על המרות של דף הנחיתה.

טופס יצירת קשר עמוס מדי, אל תבקשו מהגולש להשאיר מדי הרבה פרטים ואל תסמנו שדות חובה, הגולשים לא אוהבים את זה. מספיק שם ומספר טלפון או כתובת מייל כדי שתוכלו ליצור קשר עם הלקוח פוטנציאלי.

אל תבקשו מהאנשים להתחייב, רוב האנשים פוחדים מהתחייבות. הזמינו אותם לשיחת ייעוץ חינם. למילה חינם יש כוח! מרב הסיכויים כי אנשים רבים ייצרו אתכם קשר להתייעצות, חלק מהם גם יסגור אתכם עסקה.

אל תשכחו לעשות הגהה ולבדוק כי אין טעויות כתיב או ניסוח. דף נחיתה שלא כתוב בעברית תקנית, יפה ומכובדת לא יכבד אתכם, אז למה שמישהו ירצה לעשות אתכם עסקים?

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן