שירותי כתיבת תוכן

למעלה מ83% מבעלי העסקים בכל העולם וגם בישראל לא מוותרים על כתיבה שיווקית. לשירותי כתיבת התוכן שלי יש פוטנציאל עצום להגדיל את המכירות, למשוך לקוחות חדשים ולשמור על הקיימים. בתקציב נמוך יחסית, תצליחו ליהנות ממוניטין, להגדיל את המכירות ולמתג את עצמכם כבית העסק המוביל בתחום.

ב”טקסטלי” אנו יודעים איך לכתוב כתיבה שיווקית שמביאה לקוחות, לידים איכותיים ומניעה לפעולה. נדע לכתוב תכנים שימשכו את הגולשים ברשת ויהפכו כל גולש מזדמן ללקוח משלם.

בעידן הדיגיטלי כתיבת תוכן היא אחד מהכלים השיווקיים רבי העוצמה העומדים לרשות בעל העסקים. הרשת מלאה בתכנים והגולש הממוצע עובר בתוך זמן קצר על עשרות כתבות, בלוגים ואתרים. מן הסתם כל המתחרים שלכם “יצעקו” שיש להם את המוצר הטוב ביותר, את המחיר הטוב ביותר ועוד, אך מה יקרה אם אתם תשכילו לדבר עם הגולש בגובה העיניים, אם תדעו לתת לו מידע מקצועי, לעניין אותו, לרתק אותו לבנות את עצמכם כמומחים מובילים בתחום ולגרום לו לחזור ולהתעניין בתכנים שלכם שוב ושוב?

ברגע האמת כאשר הוא יידרש למוצר או לשירות שאתם מציעים, הוא יבחר במוצר שלכם, אך אם אתם לא תעניקו לו תוכן איכותי, הוא יבחר במוצר של המתחרים שלכם.

אילו שירותי כתיבה תוכן אנחנו מציעים?

כתיבה שיווקית היא היכולת לכתוב בדרך משכנעת ושיווקית שתניע את הגולש לפעולה. בעידן האינטרנט הכתיבה השיווקית היא אחד מהכלים רבי העוצמה לפרסום ולשיווק.

אנו מומחים לכתיבה שיווקית אפקטיבית ויודעים להעביר את המסרים השיווקיים בצורה מרתקת, מדויקת ולתרגם אותם להמרות וללידים חמים.

כתיבה ליחסי ציבור – דמיינו לעצמכם מה יקרה אם הלקוח הפוטנציאלי יחפש עליכם מידע ברשת, יקיש את שם העסק ויתקל בכתבה אודותיכם מאתר חדשות מוכר? ברור, זה יחזק את המותג ויבנה אתכם כאוטוריטה מובילה בתחום.

כתבות יחסי ציבור מאפשרות לכם לחשוף את העסק במגוון אתרי חדשות חזקים ורבי תנועה ויעניקו לכם חשיפה לאינספור גולשים. שירותי כתיבה ליחסי ציבור כוללים את שטח הפרסום והוצאת שני קישורים שיקפיצו את האתר בדירוג האתרים של גוגל.  

כתיבת תוכן לאתרים שירותי כתיבת תוכן לאתר כוללים את אפיון האתר, את שפת האתר וכוללים כתיבה ייחודית לכל אחד מהעמודים באתר. העמודים העיקריים הם עמוד הבית, על אודות, מידע על השירותים, שאלות ותשובות ובלוג עדכני שבו נפרסם מאמרים מקצועיים שיענו הן על הדרישות של גוגל והן על הציפיות של הגולש. היכולת לנסח תוכן שיווקי, מדויק ומעניין יהפוך את האתר שלכם לאתר ייחודי, מתגמל ומעניין.

כתיבה לבלוג

כתיבת תוכן לבלוג תביא אל האתר שלכם גולשים מתעניינים, יהיו לכם הרבה יותר פניות, הרבה מכירות והאתר שלכם יתקדם בתוצאות החיפוש גוגל.

הגולש הממוצע קורא רק עשרים אחוז מהמילים בכתבה ממוצעת. איך נגרום לו לקרוא יותר? נכתוב כותרות יצירתיות, מסקרנות ומושכות, נכתוב בסגנון הפירמידה ההפוכה – את המידע החיוני והמעניין יותר נכתוב בראש הכתבה ואת שאר המסרים נוסיף לפי סדר החשיבות, נכתוב בסגנון הקריאה הסרוקה, נבליט את המסרים החשובים ונעזור לו לסרוק בעיניים את הכתבה מתחילתה ועד סופה, כאשר הוא ייתקל במידע מעניין הוא ייעצר, יתרכז ויפנים את המסרים.  

כתיבה לקידום אתרים צריכה למצוא חן גם בעיני גוגל וגם בעיני הגולש. גם גוגל כבר למד להעריך מהי כתיבה איכותית. אם הגולש נשאר באתר ואינו נוטש מיד, אם הכתבה עניינה אותו והוא המשיך לקרוא כתבות נוספות באתר, אם התוכן מקורי ומעניין, כתוב בעברית תקינה ללא שגיאות כתיב, תחביר וניסוח ומילות המפתח מוטמעות בתוכן בצורה טבעית וזורמת, גוגל מבין שזהו אתר רלוונטי שכדאי לקדם אותו במנוע החיפוש.

כל אחד ממאמרי הקידום שלנו מותאמים באופן אישי לכל לקוח כדי לענות על הצרכים הספציפיים שלו.

שירותי קופירייטינג

אנו נדע לזקק את נקודות העיקריות שלכם למסר קליט, לסגנן כותרות מסקרנות ומושכות שילכדו את הגולש, לזהות את נקודות הכאב של הלקוח הפוטנציאלי ולתאר את התועלות של המוצר. נדע לצייר את השינוי, לתאר איך הרגיש הלקוח לפני השימוש במוצר שלכם ואיך היה השינוי אחרי שהוא החל להשתמש במוצר.

כתיבת דפי נחיתה 

דף נחיתה מקצועי ידע להעביר את הלקוח הפוטנציאל במסלול ההמרה, להפוך כל גולש ללקוח ולהניע אותו לפעולה: להשאיר פרטים, להירשם לניוזלטר או לרכוש את המוצר. אנו נדע לגרום ללקוחות שהגיעו אל דף הנחיתה שלכם להישאר בדף, לא להמשיך אל דפי הנחיתה של המתחרים ולסגור אתכם את העסקה.

כתיבת תוכן לעסקים

כתיבת תוכן לעסקים נחשבת לאחד משיטות הפרסום והשיווק האפקטיביות והיעילות ביותר. כאשר בעלי העסקים משקיעים בכתיבת תוכן מקצועי, הגולשים ייכנסו אל האתר שלכם יתעניינו במוצר שלכם וגם גוגל תקדם אתכם בדירוג תוצאות החיפוש. כתיבת תוכן מקצועי ואיכותי ישכנע את הגולשים לרכוש מכם ולא מהמתחרים שלכם.

אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן נוספים,

כתיבת קטלוגים, כתיבת פליירים, מודעות למדיה הכתובה ולמדיה הדיגיטלית, תוכן לאתרים מסחריים, תיאור מוצרים עריכה לשונית ועוד.

קורס כתיבה שיווקית

קורס כתיבה שיווקית ילמד אתכם את כל מה שצריך לדעת על כתיבה שיווקית וקופירייטינג. בסיום הקורס תהיו מומחים בתחום כתיבת תוכן, תדעו לשווק את המוצרים שלכם בעצמכם או לעסוק במקצוע חדש, עדכני ומבוקש.

קורס כתיבה שיווקית של “מכללת טקסטלי” מיועד לבעלי עסקים שרוצים ללמוד איך לשווק את העסק שלהם בפלטפורמות השונות ברשת ולאנשים הרוצים לרכוש מקצוע מבוקש, מרתק ומתגמל.

בקורס תלמדו את כל מה שצריך לדעת על כתיבה שיווקית וקופירייטינג. בין היתר תלמדו על, כתיבת מסרים שיווקיים אפקטיביים, כיצד לכתוב כותרות מנצחות ואיך להצליח בעולם האינטרנט והרשתות החברתיות.

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן