כתיבה שיווקית איך להפוך כל מבקר ללקוח

כתיבה שיווקית – איך להפוך כל מבקר ללקוח

נתוני הסטטיסטיקה ברורים ומוכרים לכולם, למעלה משמונים אחוז מהרכישות הצרכניות מתחילות בשאילתא במנועי החיפוש. בעידן האינטרנט כתיבה שיווקית היא חלק אינטגראלי מכל קמפיין הפרסום שמבצעים בעלי עסקים ונותני שירותים. כתיבה נכונה של תוכן שיווקי חשובה להצלחת האתר לא פחות מתהליך העיצוב ובניית האתר. תוכן נכון ימתג את בעל העסק, ייצור אמון, ייתן ערך מוסף לקהל היעד המבקר באתר, יקדם את מכירת המוצר או השירות וגם יתרום לקידום האתר במנועי החיפוש.

כל הסודות של כתיבה שיווקית נחשפים

בכתיבת תוכן שיווקי לאתר יש חשיבות קריטית לפסקה הראשונה של הכתבה. הגולש שהגיע אל האתר באמצעות שאילתא במנועי החיפוש, חייב לקבל מענה לשאילתא שלו כבר בפסקה הראשונה. הגולש חסר סבלנות ותמיד ממהר. אם הא לא יקבל מיד את הפתרון לבעיה שלו, הוא ינטוש את האתר כעבור מספר שניות.

הכותרות בכתיבת תוכן שיווקי חייבות להיות מסקרנות ומפתות. הם הסלקטור שעומד בפתח המועדון. בידיהם ההחלטה אם הגולש יישאר, יסתקרן וימשיך לקרוא או ינטוש מיד ויעבור למתחרה.

הקורא הממוצע חסר סבלנות וממהר, כבר אמרנו, אנחנו צריכים להקל עליו את הקריאה. אנו יודעים שהוא לא קורא את כל המאמר, אלא סורק חלקים ממנו במהירות. אם נבנה את הכתבה בצורה נכונה נעזור לו לקרוא במהירות ולהפנים את המסרים השיווקים. לכן, חשוב לחלק את המאמר לפסקאות קצרות עם כותרות ותתי כותרות.

כתיבה שיווקית היא כתיבה המניעה לפעולה, למכירה, להשארת פרטים או לכל מה שתחליטו. בכתיבת התוכן כדאי לשלב מילים כמו חינם, מיידי, חדשני, פשוט, קל, רווח, ללא תשלום, כסף, ביטחון ועוד מעודדות למכירה ויניעו את הקורא לפתוח את הארנק ולשלם.

חשוב להגיד לקורא מה לעשות. צרו קשר עכשיו, השאירו פרטים, התקשרו ועוד. תתפלאו, אבל אנשים אוהבים שאומרים להם מה לעשות ובדרך כלל הם מצייתים.

מילות המפתח חייבות להשתלב בכתיבת תוכן שיווקי. הן מיועדות גם לגולש וגם למנועי החיפוש. שילוב נכון של מילות המפתח יקדם את האתר במנועי החיפוש וגם הגולש יגיע לאתר בעקבותיהן.

מהו המבנה הבסיסי של כתיבת תוכן שיווקי

  • התנהגות הצרכנים בנויה משלושה שלבים. גירוי, החלטה ותגובה. תוכן שיווקי ייתן מענה לכל אחד משלושת השלבים.

  • כדי לגרות את הצרכן יש להציג את הבעיה ולהסביר למה הלקוח צריך את המוצר שלכם.

  • כדי שהוא יוכל להחליט בקלות תצטרכו לשכנע אותו בתועלת הצפויה לו מהשימוש במוצר שלכם.

  • בשלב התגובה הראו לו את הדרך מה עליו לעשות כדי להגיע אל פתרון הבעיה. הסבירו איך יוצרים קשר, איך מקבלים את המוצר ועוד.

אל תטעו, כתיבה שיווקית זוהי עבודה קשה ומתוחכמת, אבל בשביל זה אנחנו כאן. צוות הכותבים ב"טקסטלי" מקצועי ומיומן, עזרנו כבר לרבים, נשמח לעזור גם לכם!

Top