האם גוגל “אוהבת” את הרשתות החברתיות?

האם גוגל “אוהבת” את הרשתות החברתיות?

המוני גולשים מבלים כל יום ברשתות החברתיות והם הפכו להיות שערי התוכן המובילים ברשת, וגם גוגל הגדולה לא יכולה להתעלם מכך וההוכחה הטובה ביותר היא הרשת החברתית גוגל פלוס, הרשת של חברת Google. עבור אנשים רבים הרשתות החברתיות מהוות נמל בית, נמל שמשם הם יוצאים לשיטוט ברחבי הרשת. אם תכוונו אותם נכון, הם יגיעו גם אל האתר שלכם, יעלו את מספר הכניסות לאתר ויקדמו אתכם במנוע החיפוש של גוגל.

איך עוזרות הרשתות החברתיות לקידום בגוגל?

גוגל אוהבת את הרשתות החברתיות כי הן נותנות לה אינדיקציה מצוינת על מעורבות הגולשים בתוכן. ככל שיותר גולשים הגיעו אל האתר שלכם דרך הרשתות החברתיות וקראו את התכנים באתר, כך, לדעת גוגל, התוכן שלכם רלוונטי ומעניין ואתם תקבלו נקודות שישפיעו על קידום האתר.

אתר שבתוכו מוטמעים סמלים רשתות חברתיות עושה רושם על הגולש. הגולש מסווג את האתר כאתר רציני ומושקע והרושם הראשוני מלווה אותו במשך כל זמן השהייה באתר וגם בהנעה לפעולה. ככל שהגולש שוהה יותר זמן באתר ומגלה בו מעורבות, גוגל מסווגת את האתר כאתר רלוונטי ומקדמת אותו. כאשר הגולש מקבל רושם כי האתר רציני, גם המוניטין של החברה עולה בעיניו.

גוגל שואבת מידע רב מהרשתות החברתיות, מהציוצים בטוויטר, מהסרטונים ביו טיוב, מהפוסטים בפייסבוק ועוד. בהתאם לאינפורמציה ששואבת גוגל מהרשתות החברתיות היא מעדכנת את תוצאות החיפוש שלה.ככל שהנראות שלכם ברשת גבוהה יותר, ככל שאתם פעילים יותר וככל שיש לכם יותר גולשים המגלים מעורבות, כך גם גוברים הסיכויים לקידום האתר.

הקישורים מרשתות חברתיות אפקטיביים במיוחד לקידום האתר כאשר מדובר בדפים עסקיים. אם תנהלו נכון את דף הפייסבוק שלכם הוא עשוי להופיע גם בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש. על אף שפייסבוק היא המתחרה הגדולה של גוגל, בזמן האחרון רואים יותר ויותר דפי פייסבוק בתוצאות החיפוש בעמוד הראשון.

אתם יכולים ליצור תעבורה גדולה של גולשים באתר שלכם באמצעות הרשתות החברתיות. פרסמתם מאמר מעניין באתר, הפנו אליו גולשים דרך הרשתות החברתיות. אל תעלו את המאמר ברשת החברתית, אלא תנו טריגר שיפתה את הגולש לקרוא את המאמר, צרו קישור לדף באתר, והגולשים יגיעו. באותה דרך אפשר לפרסם את המאמר בקבוצות רלוונטיות בפייסבוק ובגוגל פלוס.

ככל שהמותג שלכם יופיע יותר פעמים ברשת, ככל שהוא יהיה חלק מהשיח המתנהל ברשת, ככל שתטמיעו יותר קישורים לאתר או למאמרים מעניינים המתפרסמים בו, גוגל יזהה את רמת הפופולאריות שלכם ויעלה בהתאם גם את הדירוג ברשתות החברתיות.

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן