כתיבת תוכן בתשלום – מה התפקיד של התוכן השיווקי בעולם העסקים המודרני

במאה עשרים ואחת  כל עסק נמצא בתחרות גדולה עם עסקים רבים בארץ ובעולם התוכן באתר שלכם הוא לעתים המפגש הראשוני עם הלקוח הפוטנציאלי ואסור לכם לפספס אותו ולהפסיד בו.

הכתיבה היא כלי מתאים וחיוני כדי לקדם את העסק למצב של הצלחה גדולה ונסיקה לגבהים. כתיבת תוכן מקצועית באה לידי ביטוי כשהיא מצליחה להניע לפעולה וכדי שהכתיבה תהיה בעלת תוצאות ממשיות ותכליתיות היא עדיין צריכה לספר סיפור מעניין, להעביר  את המסרים השיווקיים ובעיקר, ולהעביר את הקורא מגולש מזדמן ללקוח משלם.

כתיבת התוכן השיווקי נמדד בתוצאות שלו. האם הגיעו לקוחות חדשים וכמה, האם הכתיבה הצליחה להבליט את המעלות של העסק על פני המתחרים, ובסופו של דבר האם ההשקעה בכתיבת תוכן בתשלום הייתה כדאית.

למה ב- 2022 כל זקוק עסק בן זמננו לכתיבה שיווקית?

לא תמיד זה  היה מקובל שבעלי עסקים נעזרו בשרותיה של הכתיבה השיווקית, אך דווקא בעידן האינטרנט בעלי עסקים רבים התחילו להבין את התועלות של הכתיבה השיווקית ואת ערכה המיוחד.

כתיבה שיווקית היא אמצעי ביצועי, מועיל, מהיר ותכליתי שבאמצעותו העסק נחשף לכל אחד בכל מקום בעולם ויוצר השפעה בהתאם.

יצרתם תוכן בעל ערך –  יותר ויותר אנשים עשויים להכיר אתכם.  כולם זקוקים למידע, כולם גולשים ברשת וכולם מחפשים תוכן כל הזמן. אם תצליחו לתת תוכן בעל ערך בתחום שבו אתם עוסקים, גוגל יקדם את האתר שלכם , אתם תקבלו חשיפה גבוהה, המודעות למותג שלכם תגדל ויחד אתו יגיעו גם לקוחות חדשים.

כתבתם תוכן שיווקי מקצועי ואיכותי – עוד ועוד אנשים יסמכו עליכם. כאשר אתם מפרסמים תוכן מקצועי בעל ערך, הגולשים ייהנו מהקריאה, יעקבו אתרי הכתבת שלכם ואתם תיהפכו להיות מובילי דעה ואוטוריטה בתחום שבו אתם עוסקים.

באמצעות הכתיבה אפשר למדוד ולעקוב אחרי מהלך הפעולות המסחריות וגם אפשר לדעת ולקבוע באופן כמעט ודאי את התועלת הממשית את התוצאות שהיא הביאה.

באמצעות הכתיבה, השיווק נהיה לחלק בלתי נפרד מפעילותו ועשייתו של העסק.

על ידי הכתיבה הגולשים מקבלים מידע עדכני וריאלי על מהות העסק ועל המוצרים שהוא  משווק, נתונים ומידע אשר עשויים לגרום לקוראים הנעה לפעולה.

מהם הסוגים השונים של כתיבת תוכן  ומה ההבדל ביניהם?

קיימים סוגים שונים של כתיבה במקומות ואתרים שונים.

כתיבה ברשתות  חברתית, כתיבה של דפי נחיתה או כתיבת תוכן לאתרים.

כתיבה עבור מצגות של חברות, מפעלים או ארגונים.

כתיבה בעיתונים או מקומונים.

כתיבה של מאמרים במטרה לקדם את האתר

כתיבה למטרת פרסום בגוגל.

לכל סוג של כתיבה יש מאפיינים משלה. כתיבת דפי נחיתה ושירותי כתיבת תוכן לאתרים מאופיינת בכתיבה שיווקית ואילו כתיבה בעיתונים במקומונים היא כתיבה אינפורמטיבית.

כתיבת מאמרים לקידום אתרים היא כתיבה שמטרתה להעניק מידע לגולש ולאותת לגוגל על הנושא שבו המאמר עוסק מתוך תקווה שגוגל תקדם את האתר במנועי החיפוש.

מה המחירים של כתיבת תוכן בתשלום?

המחירים של כתיבה שיווקית נקבעים בהתאם לכמות, ככל שעולה כמות המילים או הדפים כך המחיר למילה נמוך יותר.

כתיבת מאמר שיווקי לאתר ברשת מתומחרת בין עשרים אגורות ועד לשקל אחד עבור מילה והמחיר של הכנת מצגת יהיה בין אלף לאלפיים וחמש מאות שקלים.

דף אחד עבור שירות או מוצר יהיה כשלש מאות וחמישים שקלים וכתיבה עבור אתר בן עשרים דפים בממוצע  תעלה חמשת אלפים שקלים ויותר.

תוכן עניינים

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן