כתיבה שיווקית, בניית אתרים בוורדפרס – מה הקשר?

כתיבה שיווקית ברשת האינטרנט היא כתיבה שמטרתה למתג, לקדם ולשווק עסקים ומוצרים. ומה יכול יותר לשווק ולמתג עסקים מאשר אתר המופיע בעמוד הראשון של מנוע החיפוש הגדול בעולם, גוגל?

בעלי עסקים רבים משקיעים משאבים רבים בבניית אתרים ברשת, הם משקיעים בעיצוב, מעדכנים בתוכן ועל אף זאת, האתר נמצא הרחק מעמודים הראשונים של מנועי החיפוש, הגולשים לא מגיעים אליו והחשיפה למוצר או לבית העסק שמשווק האתר היא מינימאלית, אולי אפילו אפסית!

הפתרון: הקמת אתרים בוורדפרס! יש דרכים רבות לבנות אתר בחינם, אפשר לבנות אתרי דורפל, אתרי ג'ומלה, אתר בוויקס, אך רק מערכת וורדפרס היא המערכת המשולמת לקידום האתר בגוגל. כל המערכת מותאמת לכל הדרישות של גוגל ויש אפילו הטוענים, בהומור כמובן, כי כל המערכת הזו קמה רק כדי לפתח אתר שאפשר יהיה לקדם אותו בגוגל.

לגוגל יש שתי אהבות, אתרי וורדפרס וכתיבת תוכן 

כתיבה שיווקית, בניית אתרים בוורדפרס
כתיבה שיווקית, בניית אתרים בוורדפרס

לא מספיק לבנות אתר בוורדפרס ולצפות שהוא יגיע למקומות הראשונים בתוצאות הדירוג של גוגל, צריך גם לקדם אותו. ומה מקדם את האתר יותר מאשר כתיבת תוכן שיווקי?

כתיבה שיווקית ואתרי וורדפרס, מנקודת המבט של גוגל, הם "תאומים סיאמיים" שקשה להפריד ביניהם.

תכונה נוספת של וורדפרס היא המערכת לניהול התוכן. תוכלו להוסיף תכנים ולעדכן את האתר בקלות, לבד, ללא צורך בידע מקצועי במחשבים או בתכנות. תוכלו להוסיף תכנים, תמונות, סרטונים, לעדכן תכנים ועוד. לכל תמונה שאתם מוסיפים למאמר תוכלו לצרף כיתוב ולהפוך את האתר לאתר עוד יותר ידידותי למנועי החיפוש.

אתרי וורדפס מושלמים לקידום אתרים, אמרנו! הם גם מושלמים לעדכון ולהוספת תכנים! גוגל אוהבת אתרים שמתעדכנים לעתים קרובות, הרובוטים שלה מגיעים לביקור באתרים אלו לעתים קרובות, מאנדקסים אותם ומכאן הדרך לעמודים הראשונים קצרה הרבה יותר ממה שאתם חושבים.

אתרי וורדפרס הם אתרים מעוצבים ונוחים לשימוש. התכנים שתכתבו ייראו נהדר, הגולשים ייהנו גם ממראה האסתטי ומהתכנים המעניינים, הם לא ינטשו את האתר במהירות, ואתם תקבלו ציון גבוה בגוגל.

כתיבה שיווקית איכותית תשלים את החשיפה, תמתג את המוצר ותקדם את המכירות. לא מספיק להביא את הגולש אל האתר, צריך גם להניע אותו לפעולה. כתיבה שיווקית יצירתית הנכתבת מתוך שליטה והבנה של כללי השיווק ברשת תצליח להניע את הגולש לבצע את הפעולה שאותה אתם מעוניינים שהוא יבצע.

לסיכום, בניית אתר שיקדם אתכם במנועי החיפוש וכתיבה שיווקית מקצועית הם אבני היסוד של השיווק ברשת האינטרנט.

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן