כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט: טיפים ואסטרטגיות

אנו חיים בעולם אינטרנטי, עולם שבו כל המידע מרוכז ברשת האינטרנט. ואכן, עסקים רבים השכילו לבצע את המעבר לעולם הדיגיטלי, הם בנו אתרים מושקעים והם מחזיקים דפי פייסבוק, אך בטוחים שכאן הסתיימה העבודה. אם תיכנסו לאתרים רבים או לדפי פייסבוק תראו כמה הרבה פרסום יש בהם וכמה מעט תוכן מעניין, ובין פרסום לתוכן איכותי ומעניין יש הבדל עצום!

לגולשים כבר נמאס לעקוב אחרי האתרים המלאים בתוכן מסחרי סתמי או אחרי עמודי פייסבוק שכל הזמן מפרסמים מבצעים שונים. הם כבר פיתחו עיוורון פרסומי להצעות השיווקיות והם צמאים לתוכן אמיתי שיעניק להם מידע וערך מוסף, ואם הם לא ימצאו את זה באתר שלכם, הם יעברו מהר מאוד לאתר של המתחרה שלכם!

למה כדאי וחשוב להשקיע בתוכן איכותי?

כתיבת תוכן לאתר – אולי זה יעלה לכם הרבה, אבל זה יהיה שווה!!

גרי ויינרצק הבעלים של חברת ויינר מדיה ואחד מהגורו הגדולים בעולם בשיווק דיגיטלי מאמין שכדאי להשקיע בכתיבת תוכן שיווקי  איכותי והוא גם יודע למה.

גרי וינרצוק שנהג לכתוב תוכן לאתר על בסיס יום יומי האמין שככל שהוא מספק יותר תוכן רלוונטי שמעניק ערך לגולשים הוא יוצר עולם שלם של תוכן שגורם לגולש לגלות נאמנות למותג ולהמשיך לצרוך את התוכן.

התזה שלו הוכיחה את עצמה, ובגדול. כאשר הוא השיק את הספר שלו העוסק בתחום השיווק בדיגיטל, הוא לא היה צריך לפרסם או לשווק אותו, ברגע שהספר הגיע למדפים, כל האנשים שעקבו אחריו באתר שלו רצו לקנות את הספר, המליצו עליו לחברים ובתוך מספר ימים הוא אזל מהמדפים.

כתיבת תוכן, טוען ויינרצוק דומה לתחרות אגרוף. אתם לא מנחיתים על היריב ישר את מכת המחץ, אלא לאט לאט, מכה ועוד מכה ואז מגיע הנוקאווט. כך גם בכתיבת תוכן מאמר ועוד מאמר, מידע ועוד מידע, והלקוח הפוטנציאלי מבין שהתוכן שנתתם לו בחינם מביא לו ערך, אתם נחשבים בעיניו כמומחים בתחום, הוא כבר בידיים שלכם ובפעם הבאה הוא ירכוש את המוצר או את השירות שלכם.

תוכן איכותי זה כביש דו סטרי, גם הגולשים מרוויחים ממנו וגם אתם. כשאתם כותבים מאמר מעניין, מעניקים מידע וידע איכותי, מייעצים ועוזרים לגולש, הגולש נהנה, הוא יזכור את האתר שלכם וייכנס אליו שוב ושוב כדי לבדוק מה כתבתם ומה התחדש בתחום. גוגל שרואה שלא רק שהגולש נשאר באתר ואינו נוטש אותו מיד, אלא חוזר אליו שוב, מבין שהאתר שלכם רלוונטי והוא יקדם אותו במעלה הדירוג של תוצאות החיפוש.

תארו לעצמכם שאתם לוחצים על מילת המפתח בגוגל ומגיעים לאתר שבמקום לספק לכם תוכן איכותי, הוא נותן מידע דל הכתוב בעברית עילגת, בשגיאות תחביר וכתיב ובצורה של פסקה אחת הנראית כמו גוש גדול של טקסט. האם תישארו באתר הזה או תינטשו מיד?

התשובה ברורה, רק גולש שיקבל מענה איכותי יישאר באתר וימשיך לשוטט בו ולחפש תוכן מוצלח נוסף ורק גולש שיאהב את התכנים שלכם, ייהפך מהר מאוד ללקוח חדש.

אז איך כותבים תוכן שיווקי שיעשה את העבודה? כותבים תוכן מעניין, תוכן הכתוב בגובה העיניים, תוכן רהוט זורם וקריא, תוכן תמציתי וממוקד ותוכן שנותן פתרון לשאלות ולכאבים של הלקוח שבגללם הוא הגיע אל האתר שלכם!

האם כל אחד יודע לכתוב תוכן איכותי? לא בטוח. כתיבת תוכן זוהי עבודה של קופירייטר מקצועי שהשתלם בלימודי כתיבת תוכן ויודע מה זה כתיבת תוכן מקצועי ואטרקטיבי. ישנם כותבי תוכן המספקים תוכן איכותי ודל על המשקל“, אל תתפתו אליהם, הם לא יעשו לכם את העבודה שעבורה שכרתם אותם!

בעלי עסקים רבים משקיעים עשרות אלפי שקלים בקידום ממומן בגוגל ובדפי הפייסבוק. אם רק תשקיעו שליש מהסכומים בכתיבת תוכן בתשלום בידי כותב תוכן מוצלח, כך תשתיות השיווק שלכם יחזיקו מעמד זמן רב יותר, ימשיכו את קהל היעד שאתם מחפשים, הם יכירו אתכם ואת המותג שלכם ויקנו מכם!

בכל סוג של אתר שאתם בונים, יקר או זול, אל תחסכו בתוכן!! רק תוכן איכותי יצליח להניע לפעולה, להביא לכם לקוחות חדשים ולהוביל אתכם אל ההצלחה!

להזמנת שירותי כתיבת תוכן

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן