לא תאמינו איך קופירייטינג טוב יכול להזניק עסקים

זה לא סוד, כל עסק שרוצה להצליח, לשמור על הלקוחות הקיימים, לקבל לקוחות חדשים ולהגדיל את המחזור, חייב לפרסם.

אבל המילים: פרסום ושיווק באינטרנט, הן לא מילות קסם, ולא תמיד זה מצליח!

לפעמים זה מצליח ובגדול, ולפעמים בכלל לא.

חשבתם פעם למה?

תשמעו סיפור מעניין….

הדס , סטייליסטית מצליחה, מספרת:

כשפתחתי את העסק שלי , קראתי אינספור סיפורים על סטייליסטים מצליחים שמרוויחים שש ספרות בחודש, הרבה יותר מאשר אני מרוויחה בשנה.

החלטתי שגם אני רוצה להרוויח מאות אלפי שקלים בשנה! אבל איך אוכל להתחרות בסטייליסטים המצליחים? אתן הנחות? זה נראה לי כמתכון בטוח לעבודה ללא תמורה כמעט.

לא תאמינו איך קופירייטינג טוב עושה את ההבדל בין עסק מדשדש לעסק משגשג

 אז מה אעשה? אפרסם!

התחלתי ללמוד על דרכי השיווק שמציעה רשת האינטרנט לבעלי עסקים…

קראתי על S.E.O. על משפך שיווקי, על פלטפורמות חדשות ברשת כמו אאוטבריין וטאבולה, על שיווק באמצעות מייל, על דפי נחיתה ועוד… קראתי, אבל לא כל כך הבנתי מה שאני קוראת.

 דבר אחד הבנתי היטב: אני חייבת לשכור איש שיווק.

שכרתי איש שיווק תותח. הוא עבד עם חברות גדולות, הוא סיפר שהוא הביא להם המון לקוחות חדשים,  שלפתי את כרטיס האשראי והייתי בטוחה שהנה גם אני עולה על הגל.

אבל בטח אתם כבר מנחשים…. זה לא קרה!!

התאזרתי בסבלנות, חיכיתי חודש ועוד חודש , שרפתי הרבה כסף , קיבלתי מאיש השיווק שלי הרבה דוחות ומדדים, הוא הראה לי שאנחנו מעל הממוצע בשיעור הקליקים למודעה, בעלויות של הקליקים ועוד… אבל הלקוחות החדשים עדיין לא הגיעו.

מהר מאוד גיליתי שאני מוציאה יותר כסף על פרסום ושיווק, הרבה יותר, מאשר הרווחים שאני מקבלת ושאני עתידה לקבל, גם אם הקמפיין השיווקי יצליח.

 ואז זה קרה….

נתקלתי במאמר שהסביר על חשיבות של שירותי קופירייטינג. הבנתי שגם אם אשתמש בכל כלי השיווק שרשת האינטרנט מעמידה לרשותי וגם אם תקציב הפרסום שלי יהיה גבוה, אם לא אדע איך לארוז נכון את המוצר, איך לזהות את נקודת הכאב ולהציע פתרון, איך לפנות לקהל היעד בשפתו ובעיקר איך להניע אותו לפעולה, לא אצליח להביא לקוחות חדשים לעסק שלי.

הבנתי שאני חייבת להשתלב באסטרטגיית השיווק החדשה, שיווק באמצעות תוכן (כתיבה שיווקית לעסקים). ללקוחות הפוטנציאלים שלי כבר אין סבלנות לפרסומות עם סיסמאות, לבאנרים קופצים או לפוסטים חסרי ערך, רק אם אתן להם תוכן איכותי, רק אם אפתח אתם מערכת יחסים שתציב אותי כאוטוריטה בתחום ותעורר את האמון שלהם בי, אצליח להגדיל את העסק שלי.

שיווק באמצעות תוכן זו אסטרטגיית שיווק חדשה הצומחת במהירות מסחררת בכל העולם וגם בישראל. באמצעות כלי שיווק כמו משפך שיווקי או מייל שיווקי אצליח לפתח מערכת יחסים עם הקונים הפוטנציאליים שלי ולהפוך אותם מגולשים מזדמנים ללקוחות משלמים.

קופירייטר מוצלח ידע לארוז את המוצר שלי נכון וליצוק לתוכו מסר כובש, מפתיע ומשכנע. שכרתי קופירייטינג מוכשר ולמדתי איך קופירייטר מוכשר יודע לעשות את ההבדל בין הצלחה בשיווק לבין כישלון, בין עסק משגשג לבין עסק מדשדש.

 אני מזמינה אתכם ליהנות מהשירותים שלנו:

  • קופירייטינג.

  • קידום אתרים באמצעות תוכן.

  • משפך שיווקי.

  • ניהול דפי פייסבוק.

  • בנייה וכתיבת תוכן לאתרים.

  • פרסום בפלטפורמות אאוטבריין וטאבולה.

  • מייל שיווקי וניהול רשימות דיוור.

ואם תרצו ללמוד לכתוב בעצמכם,

אני מזמינה אתכם לקורס כתיבה שיווקית: “שיווק מבוסס תוכן בדיגיטל”.

רוצים לשמוע פרטים?

השאירו הודעה בטופס: צור קשר, ואני מבטיחה שאחזור!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן