איך לפרסם עסקים ברשת

איך לפרסם עסקים ברשת ולמה השיווק באמצעות תוכן יעיל ואפקטיבי?

מהפכת האינטרנט גרמה לטלטלה בעולם העסקים. כיום כמעט ואין בית שאין בו מחשב וכמעט שאין מי שלא מכיר את המושגים שיווק דיגיטלי, קידום אורגני בגוגל, פייסבוק, ניוזלייטר ועוד. תחום השיווק באינטרנט מתפתח בצעדי ענק ונתונים הסטטיסטיקה מלמדים כי למעלה משמונים אחוז מהמשווקים הגדולים בעולם משתמשים באינטרנט כפלטפורמה לפרסום ולשיווק המוצרים, בישראל המספרים עדיין קצת יותר קטנים, אך הם גדלים משנה לשנה. השיווק באינטרנט הפך בשנים האחרונות לאופציה המוצלחת והזולה ביותר לשיווק עסקים קטנים ובינוניים ובעלי עסקים רבים זונחים את המדיות המסורתיות של פרסום כמו ערוצי הטלוויזיה, רדיו, עיתונות, שלטי חוצות ומאמצים בחום את הדרכים השונות לשיווק ברשת.

הבסיס לשיווק ברשת הוא שיווק באמצעות כתיבת תוכן לאתרים. גוגל ערכו מחקר על הרגלי הקנייה של הגולשים ברשת וגילו כי הצרכן הממוצע נחשף לעשרה תכנים בממוצע לפני שהוא רוכש מוצר חדש.

בשיווק באמצעות תוכן אנו נוקטים בשיטה שונה מהשיווק באמצעים המסורתיים. במקום לכפות את המודעות ואת המסרים השיווקיים על הלקוחות הפוטנציאליים, אנו מתמקדים בכתיבת תוכן שיעניק ללקוח מידע בחינם על כל מה שקשור למוצר או לשירות שאנו משווקים. אנו נותנים לו טיפים, מדריכים, ידע מקצועי, מנסים לענות לו על הצורך שלו שבגינו הוא חיפש אותנו ברשת ובונים אתו מערכת יחסים לטווח ארוך. כאשר הלקוח הפוטנציאלי שלנו יקרא את התכנים, הוא יכיר אותנו, הוא יראה בנו אוטוריטה מוסמכת בתחום שאנו עוסקים בו ולנו יהיה הרבה יותר קל למכור לו את המוצר.

בואו ללמוד איך תוכלו לפרסם את המוצר שלכם ברשת

אתר באינטרנט הוא כלי השיווק מספר אחד בעולם הדיגטלי. אומנם, בניית אתר מקצועי וכתיבת תכנים מקצועיים היא הוצאה כספית גבוהה, אך התוצאות יצדיקו את ההשקעה. לא מספיק לבנות אתר, צריך גם שהגולשים יגיעו אליו. כדי להביא תנועה של גולשים אל האתר אפשר לבחור באחת מהשיטות הבאות: קידום אורגני או קידום ממומן.

קידום אתרים אורגני מתבצע באמצעות יצירת כמויות גדולות של תכנים באתר שיניעו את האתר אל המקומות הראשונים במנועי החיפוש ויביאו תנועה גדולה של גולשים המתעניינים בתחום. כאשר האתר מגיע אל המקומות הראשונים במנועי החיפוש, בעל האתר נהנה ממוניטין יוקרה והאתר נחשף לעיני גולשים רבים. קידום אתרים אורגני זוהי השקעה ארוכת טווח המתבצעת על ידי בעלי מקצוע שהתמחו בתחום, אך אם אתם לא עוסקים בתחום תחרותי במיוחד, תוכלו לקדם את האתר בעצמכם. ברשת האינטרנט יש מדריכים רבים שילמדו אתכם איך לקדם את האתר.

קידום אתרים ממומן הוא קמפיין פרסום המתבצע על בסיס של מילות מפתח. מילת המפתח זוהי המילה שאותה יקיש המפרסם כאשר הוא יחפש את המוצר שלכם. היתרון הגדול של הפרסום הממומן הוא התשלום רק עבור הוצאות. רק כאשר הגולש יקליק על המודעה שלכם, תידרשו לשלם, אם הגולש לא הקליק, לא תחויבו בתשלום. הקידום הממומן מתבסס על אתר באינטרנט או על דף נחיתה. כדי להצליח בקמפיין ממומן יש לדעת איך לנסח את המודעת הקמפיין ואיך לבנות קמפיין פרסום מקצועי.


אל תפספסו כתיבה שיווקית לעסקים


הרשתות החברתיות מציעות לבעלי העסקים פרסום חינמי, קל ונוח. יש רשתות שונות, יו טיוב, גוגל פלוס, אינסטגרם, פייסבוק ועוד. לכל סוג של עסק יש לבחור את הרשת המתאימה.

כדי לשווק ברשתות החברתיות עליכם לפתוח חשבון ברשת החברתית שבחרתם ולהתחיל לפרסם את העסק שלכם. העלו תמונות, מידע, סטאטוסים מעניינים ועוד כדי לחשוף את המוצר לכמה שיותר גולשים. העלו תכנים לרשת לפחות שלוש פעמים בשבוע ונסו לגלות מהן השעות שבהן קהל היעד שלכם נמצא ברשת ומגיב לפרסומים שלכם.

רשת הפייסבוק מציעה פרסום ממומן העשוי להביא לכם תנועה גדולה. הפרסום בפייסבוק יביא לכם תנועה גדולה של גולשים אם תדעו לפלח את קהל היעד ולמקד אותו לפי גיל, מין, תחומי עיסוק, מקום מגורים ועוד.

שליחת ניוזלייטר היא אחת השיטות הוותיקות ביותר, אך תמיד אפקטיבית. זו דרך שיווק בחינם שבאמצעותה תוכלו לגייס לקוחות חדשים ולשמור על הלקוחות הקיימים. בניוזלייטר שתשלחו ללקוחות תוכלו להעביר מידע רב על אודות העסק שלכם, תוכלו לתת ללקוחות טיפים, מידע על מבצעים, הנחות, על מוצרים חדשים ועוד. חשוב לדעת כי כדי לשלוח מייל ללקוח עליכם לקבל את הרשות שלו. שליחת ניוזלייטר ללא רשות מהווה עבירה על חוק הספאם.

פרסום האתר שלכם באינדקס יחשוך אתכם אל קהל יעד ממוקד המתאים למוצר שלכם. יש סוגים שונים של אינדקסים המיועדים לבעלי מקצועות שונים כמו אינדקס של עורכי דין, של מטפלים אלטרנטיביים, של מארגני אירועים, של עסקים מקומיים ועוד. יש אינדקסים שבהם תוכלו לקבל פרסום בחינם ויש אינדקסים הגובים תשלום עבור הפרסום.

לסיכום, פרסום העסק ברשת מאפשר להגיע לכל יעד, לכבוש שווקים חדשים ולהגיע לכל קהל יעד בכל מדינה. אם תדעו לכתוב תכנים מעניינים, מסקרניים ושיווקיים, השמיים יהיו הגבול להצלחה שלכם!


קראו עוד על מילים חדשות בעברית

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן