כתבת תדמית – שיווק “שקוף”, אך אפקטיבי

כתבת תדמית – שיווק “שקוף”, אך אפקטיבי

כתבות תדמית הן הכוכב העולה בעולם של כתיבת תוכן ופרסום. כתיבת תוכן בצורת כתבת תדמית מאפשרת ללכוד את תשומת לב הלקוחות הפוטנציאליים גם בעולם רווי תכנים ופרסומות שעינו של הקורא כבר למדה להתעלם מהם. אנחנו רוויים בפרסומות וכבר לא כל כך מאמינים להם, כתבת תדמית מאפשרת לנו להגיע אל הקורא בדרך אחרת, לתת לו את ההרגשה כי הוא בחר בקריאת הכתבה והוא זה שמעוניין להעמיק ידע בנושא שבו עוסקת הכתבה. הכתבה אינה יוצרת את תחושת הכפייה, המיאוס והשובע שיוצרות מודעות פרסום אחרות.

כתבת תדמית לעומת פרסום של מודעות

כתבת תדמית אינה מבריחה את הלקוח הפוטנציאלי, הוא לא לוחץ על השלט ועובר לערוץ אחר בזמן הפרסומת, הוא לא מעיף את הבאנר מהעיניים כאשר הוא קופץ לו ככה סתם בכעת קריאת כתבה מהנה והוא לא מסנן אותם באופן אוטומאטי. הכתבה יוצרת אצל הקורא את ההרגשה שהוא בחר לקרוא אותה והפרסום בכתבה נתפס בעיניו כאמין יותר ופחות שיווקי.

פרסומות מוגבלות במקום, כתבות תדמית לא. זוהי ההזדמנות של המשווקים להגיע אל הלקוחות באמצעות כתבה מעניינית שמפרטת דרך סיפור אישי, דרך סיפור הצלחה, דרך מחקר, חדשות ועוד, את היתרונות של המוצר.

הכתבה מאפשרת לכם להגיע אל נתח גדול של לקוחות פוטנציאליים. גם אם הם לא מתעניינים היום במוצר, זוהי ההזדמנות להכיר לקוראים רבים את המוצר ואתכם, למתג אתכם ולהגדיל את מספר האנשים המכירים את החברה שלכם, את השירות שלכם או את המוצר. ממחקר שנעשה בתחום עולה כי לקוח פוטנציאלי שהכיר מוצר והתרשם ממנו גם כאשר הוא לא היה זקוק לו, יחזור אליו ברגע האמת או ימליץ עליו לחברים הזקוקים למוצר שלכם.

כתבת תדמית – איך עושים את זה נכון?

כתיבת התוכן של הכתבה דורש איזון בין האובייקטיביות לבין השיווק. חשוב להעניק לקורא מידע רב שנכתב בדרך אובייקטיבית, אך גם צריך להשתמש בשפה ממוקדת, ברורה ומשכנעת. אסור להיות בוטים מדי ו”לדחוף” את המוצר בכוח, אך מנגד חשוב להניע את הקורא לפעולה.

כתבת תדמית העוסקת, לדוגמה, בהשתלת שיניים, תעניק מידע, טיפים, חדשות, המלצות, מחירים ועוד על הנושא. הקורא, גם אם הוא לא זקוק כעת להשתלת שיניים, יתעניין בנושא. כאשר התוכן יהיה כתוב היטב, עם כותרת משכנעת וכתיבה זורמת ורהוטה, גם אם הוא לא זקוק להשתלת שיניים, הוא ודאי מכיר מספר אנשים בסביבתו הזקוקים להשתלה והוא ישמח להמליץ עליכם. וכידוע, אין פרסומת טובה יותר מפרסומת העוברת מפה לאוזן.

בכתיבת התוכן אפשר לשלב חדשות, כמו השקת מוצר חדש, סיפורי הצלחה או סיפורים אישיים. אנשים אוהבים לקרוא סיפורים. דרך הסיפור הם יכירו אתכם, יזדהו עם המוצר ואולי אפילו ירכשו אותו.

את הכתבה אפשר להעלות לאתר שלכם, לשלוח לעיתונות מקומית ולעניין אותה בפרסום הכתבה, לשלוח לפורטלים ייעודיים ברשת, לשלוח בדיוור ישיר ללקוחות, לרכוש שטחי פרסום בעיתונות ולפרסם את הכתבה ועוד.

כתיבה נכונה של הכתבה היא אומנות של קופירייטר המתמחה בכתיבת תוכן. זהו כלי שיווקי מצוין. צריך רק לדעת איך לכתוב נכון, להצליח לשווק ולהגיע לקהל גדול בעלויות נמוכות בהרבה מאמצעי שיווק אחרים.

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן