איך נצליח לנצח את מסחטת הכספים של פייסבוק?

פייסבוק הוא אחד הכלים החזקים ברשת להפצת המסרים השיווקיים, אם אתם לא תהיו שם, המתחרים שלכם יהיו שם.

אבל זה לא סוד, פייסבוק לא נותנת חשיפה אורגנית רבה, כל פוסט שאתם מעלים מגיע, במקרה הטוב, ל10% מהחברים שלכם בדף. פייסבוק רוצה כסף, ולכן האינטרס שלה הוא הפרסום הממומן!

אז מה עושים? מנצחים את פייסבוק!

טווח ההגעה האורגני הממוצע בפייסבוק הוא אחוזים בודדים מבין האוהדים בעמוד. פייסבוק עושה הכול כדי לאלץ את בעלי העסקים והמפרסמים לעשות פרסום ממומן ולשלם כסף כדי להגדיל את החשיפה, אבל יש דרך לנצח את פייסבוק ולהביא להגדלת החשיפה   ב-20 עד 30 אחוז לפחות.

“טווח הגעה” או “חשיפה” היא כמות האנשים שאליהם ניתן להגיע ללא תשלום, כאשר מעלים פוסטים בדף העסקי הפייסבוק. כמנהלי הדף תוכלו לראות את נתוני החשיפה בתחתית הפוסט בכל פוסט שאתם מעלים.

טווח הגעה מעיד על כל מי שנחשף לפוסט, בין אם הוא עשה לייק לדף הפייסבוק או לא. בכל פעם שמישהו עושה לייק לפוסט, מגיב עליו או משתף אותו – הוא מגדיל את הסיכויים לקבלת חשיפה גבוהה יותר עבור הפוסט. לכן טווח ההגעה יכול לחרוג הרבה מעבר למספר האוהדים והעוקבים בדף עצמו.

קבלו 6 טיפים שבעזרתם תוכלו לנצח את פייסבוק ולהגדיל את החשיפה האורגנית.

1. כתבו תכנים רלוונטיים ומעניינים שיעוררו מעורבות בדף, ככל שלפוסט שלכם יהיו יותר לייקים, יותר שיתופים ויותר תגובות, כך פייסבוק תחשוף את הפוסט לפני יותר אנשים.

כאשר אתם כותבים פוסט, נסחו את הפוסט כך שתקבלו יותר מעורבות בדף.

2. פרסמו בזמנים שבהם העוקבים שלכם מגיבים יותר לפוסטים. עקבו אחרי התגובות של האוהדים בדף, שימו לב באיזו שעות יש יותר תגובות והקפידו לפרסם את הפוסטים בשעות האלו. אם אתם לא בטוחים באילו שעות האוהדים נמצאים בדף, נסו לפרסם בזמנים שונים, שימו לב מתי יש הכי הרבה תגובות, ומכאן והלאה פרסמו את הפוסטים בשעות האלו.

3. זה לא מספיק שתהיה מעורבות גדולה, חשוב שהמעורבות תהיה בשעה הראשונה אחרי פרסום הפוסט.

למה? כי ככה פייסבוק עובד!

 כשאתם מפרסמים פוסט, פייסבוק שולחת אותו לניוזפיד של חלק קטן מהעוקבים שלכם. אם בתוך פרק זמן קצר, העוקבים יגיבו על הפוסט, פייסבוק תגביר את החשיפה שלו לעוד קבוצה של חברים בדף וככל שהמעורבות בדף תהיה גבוהה יותר, כך פייסבוק תפיץ לעוד קבוצה של חברים וכן הלאה…

4. הוסיפו תמונות לפוסטים- בכל פוסט שאתם מעלים חייבת להיות תמונה. רוב הגולשים מסתכלים קודם על התמונה ורק אחר כך הם קוראים את הפוסט. גם האלגוריתם של פייסבוק מעדיף פוסטים עם תמונות ומעניק להם חשיפה גבוהה יותר.

5. העלו תמונות מתוך האינסטגרם – פייסבוק רכשה את אינסטגרם בשנת 2012 ומאז היא מגדילה את החשיפה בצורה משמעותית לתמונות המפורסמות מתוך האינסטגרם.

6. העלו סרטונים – פייסבוק פתחה חזית מול יו טיוב ומאז היא מעוניינת לגרום לאנשים להעלות יותר סרטונים בפייסבוק ובתמורה לכך היא מגדילה את החשיפה. אל תעשו קישורים ליוטויב. פרסמו את הסרטון בדף שלכם בפייסבוק.

7. ספרו סיפורים – אנשים אוהבים לקרוא סיפורים. אם הסיפור שלכם יהיה מעניין, הקוראים שלכם יעצרו את הגלילה במורד הניוזפיד ויקראו את הסיפור. ככל שההתעכבות על הסיפור מצד הקוראים תהיה גדולה יותר, כך גם החשיפה תהיה רבה יותר.

 8. הזמינו כל הזמן חברים חדשים לדף הפייסבוק

כל  פעם שחבר חדש מצטרף לדף שלכם, החברים שלו מקבלים הודעה שהוא הצטרף לעמוד שלכם. החברים של החבר, מגיעים לדף ומתעניינים בו, אם פרסמתם בו תכנים מעניינים, יש סיכויים שגם הם יצטרפו אל רשימת העוקבים בדף והחשיפה של הדף שלכם תגדל.

9. עודדו את החברים שלכם ללחוץ על כפתור ההתראות . ברגע שהם ילחצו על הכפתור הם יקבלו את כל העדכונים לפוסטים שאתם מעלים ורבים הסיכויים שהם ייכנסו אל הדף כדי לעקוב אחריהם.

לסיכום, לא חייבים להיכנע למסחטת הכספים של פייסבוק. ניהול נכון של הדף העסקי בפייסבוק, יגדיל את החשיפה ויביא תוצאות גם ללא פרסום ממומן.

טקסטלי” ,חברת התוכן המובילה, מציעה את השירותים הבאים:

ניהול דפי פייסבוק עסקיים.

כתיבת תוכן לאתרים.

קידום אתרים באמצעות תוכן.

בנייה של רשימת תפוצה, נכס דיגיטלי שכל בעל עסק חייב!

 כתיבה של פוסטים מדליקים ומניעים לפעולה.

 כתיבה שיווקית של מייל המניע לפעולה, מייל שכל אחד יסתקרן לקרוא ויפתח.

מיתוג ויחסי ציבור בלי לשלם אלפי שקלים בחודש למשרד יחסי ציבור!

מעוניינים בשירותים שלנו?

צרו קשר ונדבר!!

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן