הלו גוגל, למה האתר שלי לא מתקדם?

הלו גוגל, למה האתר שלי לא מתקדם?

בעלי אתרים משקיעים זמן ומשאבים כספיים רבים כדי לקדם את האתר, אך האתר לא מתקדם מספיק מהר או שלא מתקדם בכלל. פעמים רבות הצלחתם כבר להגיע אל העמוד השני או השלישי בתוצאות החיפוש של גוגל, אך אתם לא מצליחים לזוז מהעמודים האלו בשום מצב. אז מהם הטעויות שאתם עושים ומה מונע מהאתר שלכם להתקדם?

חמישה דברים המונעים מהאתר שלכם להתקדם במנועי החיפוש

כפילות בתוכן הוא הגורם המרכזי המונע מהאתר להתקדם בתוצאות החיפוש, ולא רק שכפילות בתוכן עלולה למנוע את הקידום של האתר במקרים רבים היא תגרום לאתר ללכת אחורה, והרבה. אל תעתיקו מאמרים מאחרים, זה יפגע בכם גם בתוצאות החיפוש וגם עלול לגרום להגשת תביעה משפטית נגדכם בנושא של הפרת זכויות יוצרים. אל תחסכו, השקיעו בתוכן איכותי ומקורי.

האתר שלכם עייף, הוא לא מחדש כלום לגולשים. אין בו תוכן מעיין ורלוונטי שילכוד את הגולשים, יעניין אותן וישאיר אותם בתוך האתר. בעלי אתרים רבים מפרסמים תמונות של מוצרים, אך שוכחים כי תמונה, יפה ככל שתהיה, אינה גורמת לקידום האתר, אלא רק התוכן. אתם חייבים לספק לגולשים תכנים רלוונטיים שיספרו על המוצר שלכם, יסקרו את החידושים בתחום יעניקו לקוראים טיפים מנצחים, מדריכים, עצות טובות ועוד.

האתר שלכם דליל, אין בו מספיק תכנים. אי אפשר להשוות אתר עם עשרה מאמרי תוכן לאתר המציג עשרות ואפילו מאות מאמרים בתחום שבו אתם עוסקים ובתחומי העניין הנושקים לו. כתיבת תוכן היא אחת הדרכים האפקטיביות לקידום האתר, כדי לקדם בהצלחה כדאי להעלות בממוצע עשרה מאמרים בחודש.

האתר שלכם לא רלוונטי. איך תוכלו לבדוק את הרלוונטיות? בהתאם למילת המפתח שאותה הקיש הגולש במנוע החיפוש. נסו לחשוב האם הגולש שהגיע בעקבות שאלה במנוע החיפוש קיבל תשובה לשאלה שלו. אם הוא קיבל תשובה, הוא יישאר באתר, אם לא, הוא ינטוש אותו מיד, וגוגללא אוהב את זה.

אתם לא פעילים ברשתות החברתיות. המוני גולשים נמצאים ברשתות החברתיות וגם לגוגל יש רשת חברתית. על אף שפייסבוק היא לכאורה מתחרה הגוגל, גוגל לא יכולה להתעלם מפייסבוק או מרשתות חברתיות אחרות. גוגל שואבת מידע ואינפורמציה אודות האתר שלכם גם מהרשתות החברתיות. ככל שהמעורבות שלכם ברשתות גבוהה יותר, ככל שאתם מצליחים להביא גולשים מהרשת החברתית לאתר, כך תיראו רלוונטיים וחשובים יותר בעיני גוגל. אל תשכחו להטמיע באתר את הסמלים של הרשתות החברתיות שאתם פעילים בהם.

Top