כתבות תדמית הן אפיק נוסף לפרסום כל עסק, כל מוצר וכל שירות. כתבות התדמית מאפשרות להגיע ללקוחות בדרך שונה, לא בדרך של פרסום וכתיבה שקופה. במסווה של סיפור או העברת מידע נדע לשווק את המוצרים ולמתג אתכם. גם אם ברגע זה הקורא לא זקוק לשירות שלכם, כתבה מעניינת ומרתקת תיחרט בזיכרונו, כשהוא יזדקק למוצר שלכם הוא ייזכר בכתבה ויפנה אליכם.
יש דרכים רבות לשיווק, ויש כתבת תדמית!
רשת האינטרנט מלאה במסרים שיווקיים ובפלטפורמות שיווקיות. בכל תקופה אנחנו מתלהבים מפלטפורמה שיווקית חדשה, אך כמו שהן צצות במהירות, כך הן דועכות במהירות. כתבת תדמית אולי נתפסת בעיני רבים ככלי שיווקי מיושן ופחות אטרקטיבי, אך מומחים מובילים בתחום השיווק טוענים בלהט כי הצרכנים כבר התרגלו לנוכחות של באנרים ופרסומות, הם כבר אינם מבחינים בהם והם למדו להתעלם מהם. הנתונים מלמדים כי כתבת תדמית נחשבת בעיני הקוראים כמשכנעת ואמינה יותר והם מאמינים לכתבות תדמית יותר מאשר לכלי השיווק האחרים כמו פוסטים שיווקיים, באנרים, פלאריים ועוד.
כתבות תדמית העשויות היטב מסקרנות את הלקוח, הן מענייניות אותו, הן מעניקות לו ערך מוסף, הן לא דוחפות את המוצר, לא מטרידות ולא כופות את עצמן על הגולש כמו המודעות, הבאנרים הקופצים ועוד.
כתבות התדמית נכתבות ככתבות עיתונאיות והן נועדו להציג את העסק שלכם באמצעות תיאור טוב ומשכנע. כאשר כתבות התדמית עשויות היטב, הן ייחרטו בזיכרון של הלקוחות וכשהם יצטרכו את המוצר או השירות שאותו אתם משווקים הם יגיעו אליכם וירכשו את המוצר.
על אף שכתבות תדמית מסומנות במספר אתרים כתוכן שיווקי או תוכן ממומן, המחקרים מלמדים כי רוב הקוראים אינם מתייחסים אליהן כאמצעי שיווק, חלק גדול מהם אפילו לא שם לב כי מדובר בכתבת פרסום.
למה כדאי לכם לפרסם כתבות תדמית?
כתבת תדמית תסייע לכם לבנות את המיתוג של העסק ותציג את בעל העסק או השירות כאוטוריטה מובילה בתחום.
בכתבת התדמית אתם יכולים לשלוט על הידע ועל המסרים השיווקיים. אתם יכולים להחליט על מבנה הכתבה, על סגנון הכתיבה שיווקית ולהתאים את השפה לקהל היעד וכך להגדיל פניות רלוונטיות ולידים חמים ולהמעיט את הפניות הבלתי רלוונטיות.
פרסמתם כתבת תדמית, הקורא הממוצע לא מרגיש שאתם מנסים לדחוף לו מוצר או שירות מסוים. הקורא בחר את הכתבה כי הכתבה עניינה אותו, כי הכותרת משכה אותו ועוד.
כתבת תדמית תגדיל את מחזור המכירות – מהרגע שהקורא קרא את הכתבה, אם היא כתובה היטב, הוא יהפוך להיות לקוח פוטנציאלי ובטווח הקרוב, או בטווח הארוך, הוא ירכוש את המוצר שלכם.
מה אתם יכולים לעשות עם כתבת התדמית?
אתם יכולים לפרסם אותה באתר הבית.
אתם יכולים לשלוח את הכתבה לעיתונות המקומית או הארצית, לעניין אותם בכתבה על אודות המותג או לפרסם אותה בתשלום.
אתם יכולים לרכוש שטח פרסום באחד מהמגזינים והפורטלים רבי התנועה ברשת ולפרסם את הכתבה. פרסום הכתבה יחשוף אתכם להמוני גולשים ולקהל יעד חדש.
אתם יכולים לשלוח את הכתבה בדיוור ישיר ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאליים.
אם יש לכם אתר ברשת אתם יכולים להוציא מהכתבה שני קישורים לאתר שלכם, קישורים חזקים ואיכותיים שיקדמו את האתר בדירוג התוצאות במנוע החיפוש.
כתבות תדמית – מתי למי זה מתאים?
כתבות תדמית מתאימות לכל בית עסק לכל ארגון ולכל נותן שירות.
כתבות תדמית מתאימות לכל מי שפותח עסק חדש או משיק מוצר חדש.
כתבות תדמית מתאימות לכל מי שרוצה למתג את העסק, להעצים את החשיפה שלו ולהגדיל את מעגל הלקוחות.
נשמע לכם טוב, רוצים לשמוע עוד פרטים? דברו אתי, מחכה לכם!
אולי יעניין אותך כתיבת תוכן לקידום אתרים