כתיבה שיווקית 2016

כתיבה שיווקית 2016 – כי גם בשנת 2016 התוכן הוא עדיין המלך

נתוני הסטטיסטיקה לא טועים. גם בשנת 2016 למעלה מתשעים אחוז מבעלי העסקים משתמשים בכתיבת תוכן שיווקי כאחד הכלים העיקריים לפרסום ושיווק העסקים שלהם ומנגד, למעלה מתשעים אחוז מהלקוחות מחפשים בגוגל את המוצרים ואת השירותים הדרושים להם. כל בעלי העסקים מבינים כי הנוכחות ברשת באמצעות כתיבת תוכן היא חיונית להצלחת העסק, הם בונים אתרים, הם מפרסמים בפורטלים, הם מתארחים ככותבים אורחים באתרים מובילים בתחומם, אך לא תמיד העבודה זורמת.

המסקנה: בזירה הדיגיטאלית צפוף. כדי להצליח יש צורך בידע מקצועי, בכישרון כתיבה, בהכרת המאפיינים של הכתיבה השיווקית ומעל הכול בהתמדה.

כתיבה שיווקית 2016

כתיבה שיווקית 2016

כתיבה שיווקית 2016 – שש טעויות שאסור לעשות ומתנה אחת בחינם

כתיבת תוכן ללא בניית אסטרטגיה וללא מטרה. לכל סוג של כתיבת תוכן יש מטרה. יש תכנים שמטרתם למסור מידע, יש תכנים שמטרתם למתג את בית העסק ויש תכנים שמטרתם למכור. לפני שאתם מתחילים לכתוב תוכן עליכם לבנות אסטרטגיה של כתיבת התכנים, להגדיר את המטרה, את הצרכים ורק אחר כל להתחיל לכתוב בהתאם למטרה.

אתם מתמקדים בעצמכם במקום להתמקד במוצר. הגולשים לא הגיעו אל האתר שלכם כדי לשמוע עליכם או על המוצר שלכם. הם הגיעו כי יש להם בעיה והם רוצים לדעת איך אתם יכולים לעזור להם. מטרת התוכן השיווקי היא להגדיר את התועלות של המוצר או השירות ללקוח ולתת ללקוח הפוטנציאלי את ההרגשה שאתם יכולים ויודעים איך לעזור לו.

התוכן אינו מניע לפעולה, הוא לא גורם ללקוח להתקשר אליכם או ליצור קשר בכל דרך אחרת. כתיבה שיווקית היא כתיבה המניעה לפעולה, לאורך הכתבה ובעיקר בסיום אתם צריכים להגיד לגולש מה לעשות, לקנות את המוצר, ליצור קשר, להוריד מדריך ועוד. רק הנעה לפעולה מקצועית הכתובה היטב תגרום לאנשים לפנות אליכם.

התוכן אינו משדר את המומחיות שלכם. כתיבת תוכן שיווקי היא אומנות. כותב תוכן מקצועי יערוך מחקר מקיף על אודות התחום שלכם, ילמד היטב את המוצר, את היתרונות, את התועלות ורק אחר כך יתחיל לכתוב. אל תשכרו כותבי תוכן זולים, זה ברור שאתם מנסים לחסוך כסף, אך כתיבת מאמר לא מקצועי לא רק שלא תביא לכם עבודה, אלא גם תפגע במוניטין שלכם.

התוכן אינו ממוקד והגולש נוטש מיד את האתר. הרשת מלאה בתכנים והגולש הממוצע ממהר וחסר סבלנות. אין לו סבלנות לקרוא מאמרים ארוכים, לכתיבה ברשת יש חוקים ושפה משלה ורק אם נכתוב כתיבה נכונה נצליח להשאיר את הגולש באתר, לעניין אותו ואולי גם להצליח למכור לו.

לא השקעתם מספיק בכותרות. הכותרת היא הבסיס לכתיבה שיווקית. כותרת טובה ומסקרנת תלכוד את הגולש, כותרת משעממת, תבריח אותו מיד.

רוצים לדעת איך כותבים כתיבה שיווקית נכונה המניעה לפעולה? כדאי לכם לקרוא את הספר איך להמיר מילים למכירות הנמצא באתר. הקישו על הקישור, דפדפו בעזרת העכבר בין דפי הספר ותקבלו מידע רב, בחינם!

כתיבה שיווקית 2016
5 (100%) 2 votes
Top