כתיבת תוכן בתשלום – זו לא הוצאה, אלא השקעה!

האם ידעתם כי כתיבת תוכן לאתרים היא אחד הגורמים הבסיסיים העוזרים לקידום האתר בגוגל? אם לא תטמיעו תוכנים חדשים באתר שלכם, לגוגל לא יהיה מה לדרג, ועם הזמן האלגוריתמים שלכם גוגל ידלג על סריקת האתר שלכם.

לא מספיק להטמיע תכנים חדשים, חשוב לכתוב תוכן איכותי. בשנת 2022 גוגל יודעת להבחין בין תוכן איכותי לתוכן “פחות איכותי”. הגולשים הם הלקוחות של גוגל, כאשר היא מדרגת אתרים גבוה במנועי החיפוש היא בעצם ממליצה עליהם לגולשים, ולכן גם אם תרבו בכתיבת תכנים לאתר, אבל אם הם לא יהיו מקצועיים ואיכותיים, גוגל לא תקדם את האתר.

שיקום בעל אתר שלא רוצה להיות בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, אין חיה כזאת! אנחנו ב”טקסטלי” צברנו ניסיון רב בכתיבת תוכן לאתרים. אנו שולטים בשפה של גוגל ובשפה השיווקית ובשפה העברית, נדע לבחור את המילים הנכונות, את הכותרות המושכות ועוד.

איך אני יכולה לעזור לכם?

דפי האתר לא נכתבים כדי לקשקש עם הגולש או לספר לו סיפורים, אלא להעניק לו מידע רלוונטי ולהוביל אותו לרכישה. אני אדע לכתוב את המידע הרלוונטי בדרך ממוקדת ומעניינת ולהניע אותו לרכישה ולהפוך כל גולש מזדמן ללקוח משלם.

הגולשים הגיעו אל האתר שלכם כדי למצוא פתרון לבעיה שלהם, אני אספר להם איך המוצר שלכם יוכל לעזור להם ולתת להם את הפתרון שהם מחפשים.

ב- 2022 הקישורים הם אחד הגורמים המשמעותיים בקידום האתר. אני אכתוב עבורכם כתבות תדמית שימתגו אתכם ויציבו אתכם כאוטוריטה מובילה בתחום ואפרסם אותה בפורטלים רבי תנועה. מכל כתבה אוציא שני קישורים לאתר. התוכן המעניין, החשיפה העצומה והקישורים היוצאים מאתרים חזקים יעשו היטב את העבודה ואתם תתקדמו בדירוג התוצאות. 

 כתיבת תוכן בתשלום – למה כדאי לכם לבחור בי?

  • כי בעזרתי תוכלו לנצח ב”מלחמת השיווק” ולבלוט מעל המתחרים!
  • כי אני שולטת ברזי השיווק. אדע להעביר את כל המסרים השיווקיים בחדות ובבהירות.
  • כי אני שולטת היטב בשפה של גוגל, המאמרים שלי יקדמו אתכם במנוע החיפוש.
  • כי אני עורכת לשון מוסמכת והכתבות שלי יכבדו את המותג שלכם. אני כותבת ברהיטות, בדייקנות ללא שגיאות כתיב, שגיאות ניסוח וסגנון.
  • כי אני “נולדתי עם עט ביד”. תמיד אהבתי ולכתוב והכתיבה עבורי היא גם אהבה וגם מקצוע.
  • כי אני כותבת באופן אישי כל כתבה וכתבה. בעבר ניהלתי חברה גדולה לכתיבת תכנים והעסקתי כותבי תוכן רבים שלא תמיד אהבתי את סגנון הכתיבה שלהם. עם השנים הגעתי למסקנה כי לא הכמות קובעת, אלא האיכות.
  • כי אני כבר ותיקה ומקצועית ושולטת היטב בכתיבת תוכן מקצועי ואיכותי. צברתי ידע וניסיון רב במשך למעלה מחמש עשרה שנות ניסיון למעלה מחמש עשרה שנות ניסיון בכתיבת תכנים. הניסיון והידע שרכשתי מיקמו את חברת טקסטלי כאחת החברות המובילות בתחום.

תהליך העבודה

אני אלמד את התחום שבו אתם עוסקים, אקרא חומר ומאמרים שהתפרסמו ברשת, גם באתרים בחו”ל.

אני אלמד את העסק שלכם, את המטרות שלו, את הפעילות שלו, את הדגשים החשובים ואת המסרים והכתיבה השיווקית שחשוב להעביר.

כתיבת הטקסט – במהלך הכתיבה אנסח, אחדד ואלטש את הטקסט כדי שהוא יכבד אתכם כבעלי העסק.

הגהות – לכל טקסט אני עושה 3 הגהות כדי להימנע מטעויות ושגיאות כתיב, ניסוח וסגנון.

תיקונים – אם יידרשו תיקונים, אבצע אותם עד לשביעות הרצון המלאה.

אם אתם מטמיעים באתר שלכם תכנים רבים, אך לא מצליחים להגיע אל מיקומים גבוהים בגוגל ולייצר פניות ולידים חמים,

למה כתיבת תוכן לאתרים חשובה גם בשנת 2022

כתיבת תוכן לאתרים הייתה חשובה, היא חשובה  גם בשנת 2022 וככל הנראה תישאר חשובה גם בעתיד, אך בהסתייגות אחת, לא כל כתיבת תוכן חשובה, אלא רק כתיבה של תוכן איכותי.

תוכן איכותי מעניק לגולשים ערך וממקם את בעל האתר כאוטוריטה חשובה בתחום. הגולשים המגיעים אל האתר מחפשים תשובות לבעיה או לכאב שהם חווים. הם הקישו את מילת המפתח הרלוונטית והגיעו אל האתר במטרה לקבל תשובה. אם התוכן שלכם יענה על הציפיות , הם ירכשו את המוצר, הם ישתפו אותו ברשתות החברתיות והכי חשוב , הם יחזרו אל האתר שלכם שוב ושוב.  גוגל שעוקבת אחרי הפעולות האלו מסיקה שהאתר שלכם הוא אתר המעניק ערך לגולש, אתר רלוונטי ואיכותי והיא תדרג אותו במקום גבוה בתוצאות החיפוש.

האם כל אחד יודע לכתוב תוכן איכותי?

לא. הביקוש לכתיבת תוכן גבוה ורבים רואים בו הזדמנות לפרנסה, במקרים רבים זו עבורם פרנסה זמנית. כותב תוכן איכותי הוא איש השיווק שלכם מאחורי המקלדת, האם לא תרצו להשקיע באיש שיווק בעל שפה רהוטה, איש שמכיר את דרכי השיווק ויצליח לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי לקנות את המוצר או השירות שלכם?

כך גם בכתיבת תוכן. כותב תוכן איכותי חייב להכיר את כל הטריקים והסודות של עולם השיווק, הוא צריך לדעת לכתוב בשפה תקינה, ברורה וזורמת, עליו ללמוד את הנושא באופן יסודי לפני שהוא ניגש לכתיבת המאמר, לעשות מחקר, לדעת את כללי הכתיבה, הניסוח והפיסוק, לכתוב כתבות ארוכות- גוגל אוהב – אבל לא למרוח במילים, לכתוב כתבות שיפנו אל הגולש ואל מנוע החיפוש של גוגל, להעניק ערך מוסף בכל כתבה, לרתק את הגולש ולדעת להניע אותו לפעולה.

כתיבת תוכן בתשלום – מה עדיף חברות תוכן או כותב תוכן פרילאנס?

אין כמעט בעל האתר הנדרש לכתיבת תוכן בתשלום שלא מתלבט בשאלה אל מי כדאי לי לפנות, אל חברה תוכן גדולה או אל כותב תוכן פרילאנס?

חברות תוכן מעסיקות כמות גדולה של כתבים כאשר כל כותב הוא בורג קטן בתוך מערכת גדולה ומשומנת. כאשר אתם מזמינים כתיבת תוכן, אתם אף פעם יודעים מי כותב  עבורכם את המאמרים ויותר מזה,  אם תידרשו לכמות גדולה של מאמרים, ייתכן מאוד שהעבודה תחולק בין מספר כותבים, גורם שיבוא לידי ביטוי בסגנונות שונים של מאמרים.

חברות תוכן עובדות לפי שבלונות, יש להם הנחיות ברורות שאותן הן מעבירות לכותבים שלהן. בדרך כלל הן לא מתייחסות מספיק להדגשים האישיים והפרטים החשובים לכם בכתיבת המאמרים.

לכותב תוכן פרילאנס יש יתרונות חסרונות מול חברות התוכן. היתרון הגדול הוא שאתם יודעים מי כותב עבורכם את המאמר ואתם יכולים להדריך אותו. אתם יכולים לתקשר אתו בשיחת טלפון,  בוואצ –אפ, במייל ולהסביר לו מהם הדגשים החשובים לכם ולכוון אותו לסגנון שאותו אתם אוהבים.

החיסרון של כותב תוכן פרילאנס הוא כאשר יש לכם כמויות גדולות של מאמרים שסביר להניח שכותב תוכן יחידי לא יצליח להשתלט על כל הכמות .

מה עושים? טיפ שלנו, או להתאזר בסבלנות עד שהכותב יצליח לסיים את כל המאמרים הנדרשים או לחלק את העבודה בין מספר כותבי תוכן מקצועיים ואיכותיים. 

יתרון נוסף של כותב תוכן פרילאנס הוא המחיר. כתיבת תוכן בתשלום על ידי כותב תוכן פרילאנס תהיה בדרך כלל זולה יותר מאשר כתיבת תוכן באמצעות חברות תוכן שכן לכותב התוכן אין הוצאות של עובדים, של שייוק, של פרסום ועוד ולכן הוא יכול להציע את השירות שלו במחיר נמוך יותר.

כתיבת מאמרים בתשלום – כמה זה עולה?

 יש שלוש שיטות עיקריות לתמחור של כתיבת מאמרים:

תמחור לפי מילה, תמחור לפי עמוד ותמחור לפי פרויקט.

כותבי תוכן רבים נוטים למכור את הכתבות שלהם לפי משקל, לפי כמות המילים ולתמחר מחיר לכל מילה החל מחמש עשרה אגורות למילה ועד לחמישים אגורות למילה ואולי אפילו יותר.

אנחנו ב”טקסטלי” אוהבים לתמחר לפי פרויקט. התמחור לפי  מילה אינו מקצועי ולא מאפשר לכותב להשקיע במחקר מעמיק, לראיין אנשים לכתבה ועוד. איכות הכתבה איננה נמדדת לפי מספר המילים, אלא לפי הערך שהיא מעניקה לגולש, אם לא ניקח בחשבון את התשלום עבור הזמן היקר שבו אנו מבצעים מחקר, משוחחים עם הלקוח, מתכננים את מבנה הכתבה, לא נשקיע משאבים בכל המאמצים הנ”ל והדבר יבוא לידי ביטוי באיכות הכתבה.

בתמחור לפי פרויקט או כתבה, אנחנו מציעים מחיר שלוקח בחשבון את המשתנים, בהתאם לסוג, לנושא ולאופי הכתבה, ומשקללים בתוכה גם עריכה לשונית והגהות ותיקונים, אם יש צורך בהם.

קראו עוד על שירותי קופירייטינג

כתיבת מאמרים בתשלום – מהם המאמרים שאני יודעת ואוהבת לכתוב?

אנו מתמחים בכתיבת מאמרים לקידום אתרים, בכתיבת מאמרים אינפורמטיביים, בכתיבת מאמרים שיווקיים ובכתיבה של כתבות ליחסי ציבור.

כתבות לקידום אתרים יענו על כל הדרישות של מנועי החיפוש, אנו נטמיע בהם את מילות המפתח בדרך טבעית ומעניינית, נכתוב מאמרים ארוכים – לפי הדרישה של גוגל – ונשתמש בסודות וטריקים מעניינים שימנעו את נטישת הגולשים וישאירו את הגולש כמה שיותר זמן באתר. 

מאמרים אינפורמטיביים יכללו מידע מקצועי ונתונים חשובים על נושא המאמר. לעתים גם במאמר אינפורמטיבי נטמיע שיווק קל ועדין שיניע את הגולש לרכוש את המוצר או את השירות שאתם מציעים.

מאמרים שיווקיים הם מאמרים שתפקידם הוא למכור, לשווק.  מאמרים השיווקיים נכניס מילות העצמה, נאדיר את המותג ונציג אותו כמותג הטוב ביותר בתחום שבו הוא עוסק. אנו מומחים בכתיבת דפי נחיתה, דפי מכירה, דף בית שיווקי לאתר, כתבות תדמית וכתבות יחסי ציבור.

כתיבת של עד 5 עמודים לאתר הכוללת: דף הבית, על אודות, תיאור השירותים, שלוש כתבות לבלוג והמלצות – החל מ- 3,000 שקלים.

מאמרים קצרים: 300- 400 מילים החל מ – 150 שקלים מאמרים ארוכים: 500-700 מילים החל מ- 260 שקלים מאמרים ארוכים: 1000 מילים החל מ- 300 שקלים.

כתבת תדמית לאתרי חדשות והוצאה של שני קישורים לאתר עולה 1000 שקלים.(לא כולל עלות פרסום הכתבה באתר הנבחר)

תוכן עניינים

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן