כתיבת תוכן לאתרים – כתיבה לעסקים שרוצים להצליח!

אם אתם רוצים ליהנות מתנועת גולשים איכותית, אם אתם רוצים להעלות, להכפיל ואפילו לשלש את הפניות שלכם מהאתר – תוכן היא מילת המפתח החשובה ביותר עבורכם. אנחנו חיים בעידן אינטרנטי. כל המידע מרוכז ברשת האינטרנט, ואכן עסקים רבים השכילו לעבור אל העולם הדיגיטלי, הם משקיעים בבניית אתרים, הם מעלים תכנים לאתר, אך אם תיכנסו אל אתרים רבים, תגלו כמה מעט תוכן מעניין יש בהם. לגולשים כבר נמאס לעקוב אחרי אתרים עם תכנים דלים, הם צמאים לתוכן מקצועי, תוכן אמיתי שיעניק להם מידע וערך מוסף, ואם הם לא ימצאו אותו באתר שלכם, הם יעברו מאוד מהר לאתר של המתחרה שלכם!

כתיבת תוכן איכותי, זו הדרך להצלחה! לא מאמינים? בואו להכיר את גרי וינרצ’וק!

גרי וינרצ’וק ירש מאביו חנות יין קטנה בניו ג’רסי שבארצות הברית. בשנים הראשונות הוא השתמש בטכניקות הפרסום הרגילות, הוא פרסם מודעות במקומונים, חילק פלאיירים ועוד, אך כאשר העסק לא גדל, הוא החליט לבנות אתר. והנה, בתוך שלוש שנים הפכה ה-Wine Library מחנות קטנה ואפורה בניו ג’רסי לעסק שמגלגל עשרות מיליוני דולרים בשנה.

איך זה קרה?

גרי וינרצ’וק נהג להכניס תוכן לאתר  שלו על בסיס יום יומי. הוא האמין שככל שהוא מספק יותר תוכן איכותי ללקוחות שלו, הוא יוצר עולם של תוכן שמסקרן את הגולש, גורם לו לעקוב אחרי התכנים, לחזור אל האתר ולגלות נאמנות למותג. התזה שלו הוכיחה את עצמה ובגדול, לאט לאט מספר הלקוחות שלו עלה, תחילה אלו היו לקוחות מקומיים, אך מאוד מהר הגיעו אליו גם לקוחות ממקומות רחוקים שהאמינו בו ובמוצר שלו. הוא יצר קשר עם חברת משלוחים שעבדה אתו ללא הפסקה.

גרי וינצ’רוק דימה את כתיבת התוכן לאתר לתחרות אגרוף. בתחרות אגרוף, הוא טען, לא מנחיתים מיד את מכת המחץ, עוד אגרוף ועוד אגרוף ואז מגיעה מכת הנוק אאוט. כך גם בכתיבת תוכן לאתרים, עוד מאמר ועוד מאמר, עוד מידע ועוד מידע והלקוח שקיבל מכם תוכן איכותי ומקצועי בחינם, מבין שאתם אוטוריטה בתחום והוא כבר בידיים שלכם, בפעם הבאה כשהוא יצטרך את המוצר שלכם או את השירות, הוא מיד יפנה אליכם.

תוכן איכותי בונה את העסק תוכן גרוע מזיק לעסק!

כותב התוכן הוא איש השיווק שלכם מאחורי המקלדת. האם הייתם קונים מוצר מסוכן שיווק שמדבר בשפה עילגת, שלא יודע להסביר על המוצר ולא מצליח לשווק אותו?

תארו לעצמכם שאתם מקליקים על מילת המפתח ומגיעים לאתר שבמקום לספק לכם תוכן עשיר ומקצועי הוא נותן לכם מידע דל, בעברית עילגת, עם שגיאות כתיב, שגיאות ניסוח ותחביר. האם תישארו באתר או תינטשו מיד??

כאשר הגולש נוטש את האתר אתם מפסידים הזדמנות נדירה לרכוש לקוח חדש. הגולש מעוניין במוצר שלכם, הוא כבר הגיע אל האתר שלכם, הוא פתח את הדלת, כבר נכנס, אך מיד הוא ברח.

גולשים שלא ימצאו באתר שלכם מידע מקצועי, רלוונטי ומשכנע ימשיכו לחפש ברשת ויגיעו אל המתחרים שלכם, אם הם ימצאו שם תוכן איכותי ושיווקי, הם יצרו קשר עם בעל העסק וירכשו ממנו את המוצר. 

גם גוגל אוהבת תוכן איכותי. מנוע החיפוש של גוגל למד להעריך תכנים איכותיים לפי מבנים תחביריים, לפי סימני פיסוק, לפי הזמן שהגולש נשאר באתר ועוד. גוגל עוקב אחרי ההתנהגות של הגולשים באתר שלכם. ככל שהגולש מאריך את זמן השהייה באתר, כך הוא מאותת לגוגל שהאתר מעניין, רלוונטי ועונה לציפיות של החיפוש, אך כאשר הגולשים נוטשים את האתר, גוגל מבין שהם לא מצאו בו תוכן מעניין ומסקרן שירתק אותם וישאיר אותם באתר. גוגל אוהב את מה שהגולשים אוהבים ואם האתר לא רלוונטי לגולשים הוא גם לא רלוונטי לגוגל והוא מוריד אותו התוצאות של כתיבת תוכן לאתרים.

היום זה כבר ברור תוכן איכותי מקדם את האתר במנועי החיפוש ותוכן חובבני מוריד אותו בדירוג.

האם כל אחד יודע לכתוב תוכן איכותי? – לא בטוח!

כתיבת תוכן לאתרים זו אומנות!

על כותב התוכן לבצע שישה תפקידים באמצעות המילים:

  • עליו לרתק את הגולש לתוכן הכתוב באתר. עליו לכתוב תוכן מעניין, תוכן רהוט, קריא וזורם, תוכן תמציתי וממוקד שייתן מענה לשאלות ולכאבים של הלקוח שבגללם הוא הגיע אל האתר.
  • עליו לתרגם את התכונות של המוצר לתועלות. לגולש חשוב לדעת מה יצא לו אחרי שהוא ירכוש את המוצר. בשפה המקצועית זה נקרא תועלת.
  • עליו לפתח מערכת יחסים עם הגולש, לכתוב תוכן שמדבר עם הגולש ולגרום לו להרגיש שבינו ובין בעל האתר מתקיים דיאלוג.
  • עליו ליצור אמון בבעל האתר ולשכנע את הגולש לבחור במוצר שלכם ולא במוצר של המתחרים.
  • עליו להתגבר על ההתנגדויות. כותב תוכן מקצועי ידע לצפות מראש את ההתנגדויות ולתת להן תשובות עוד לפני שהלקוח הפוטנציאלי העלה אותן.
  • עליו לדעת איך להניע לפעולה. להניע את הגולש לבצע את מה שבעל האתר מצפה ממנו לבצע, להשאיר פרטים, להירשם לניוזלטר או לרכוש את המוצר. 
  • עליו להכיר את השפה של גוגל, לבחור את מילות המפתח המתאימות ולהטמיע אותן בתוך הטקסט בדרך טבעית ולשפר את דירוג האתר במנוע החיפוש.

כתיבת תוכן לאתר – זו אינה הוצאה, אלא השקעה!

הנתונים מלמדים כי קריאת תוכן איכותי של מותג העלתה את הסיכויים לרכישת המותג ב- 112%.

גם שבוע אחרי קריאת התוכן, הסיכויים לרכישת המותג עדיין עמדו על  47%.

93% אחוז מבתי העסק בעולם מעסיקים כותב תוכן מקצועי בין צוות העובדים.

83% מבין המשווקים אחוז מגדירים את השיווק באמצעות כתיבת תכנים איכותיים כשיווק אפקטיבי ביותר.

אתר עם תוכן איכותי, שיווקי ומניע לפעולה עובד עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. פרסומות, לעומת זאת, או אמצעי שיווק אחרים, עולים ויורדים ונשכחים כעבור זמן לא רב.

ההשקעה בכתיבת תוכן איכותי, היא השקעה חד פעמית, אך התוצאה היא רב פעמית. בכל פעם שהגולש יחפש ברשת מידע הקשור לתחום שבו אתם עוסקים הוא יגיע שוב ושוב אל הכתבות באתר שלכם.

למה כדאי לכם לבחור בי?

צברתי ניסיון של למעלה מחמש עשרה שנה, אני בעלת תואר אקדמאי ותואר נוסף בעריכה לשונית, יש לי עשרות לקוחות מרוצים ואני מתחייבת להקפדה על איכות ומקצועיות.

כאשר אתם שוכרים את שירותי כתיבת תוכן שלי, אתם יודעים מי כותב את המאמר. אני לא חברה גדולה שבה אתם לא יודעים מי כותב את המאמר. בעבר גם אני העסקתי כותבי תוכן רבים, אך בשנים האחרונות העדפתי את המסלול של חברת בוטיק קטנה, אך איכותית. אני שומרת על קשרים ויחסים אישיים עם הלקוחות שלי, הם חוזרים אליי שוב ושוב ומפנים אליי גם את החברים שלהם.

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן