לימודי קופירייטינג

בעידן הדיגיטלי עולם השיווק והפרסום עבר מהפכה. אמצעי השיווק הרגילים כמו פרסום בעיתונות, ברדיו או בעיתונות הכתובה כבר הרבה פחות רלוונטיים וכלי השיווק העיקריים עברו לרשת האינטרנט. המהפכה יצרה גם מגוון של מקצועות חדשים, בוני אתרים, מעצבים אתרים, מומחה קידום אתרים, מומחי שיווק באינטרנט וביקוש עצום לכותבי תוכן. לא בכדי לימודי קופירייטינג הפכו להיות בין הלימודים המבוקשים ובין המקצועות המתגמלים ביותר.

לימודי קופירייטינג – בואו ללמוד על התפקיד של הקופירייטר בעידן השיווק הדיגיטלי

הקופירייטר הוא אחד החלקים של הפאזל הגדול של עולם השיווק, ולכן קופירייטר שמבין בשיווק עדיף על קופירייטינג שיש לו "הברקות" ו"יציאות מעניינות", אבל אין לו ידע או שיש לו ידע מועט על עולם השיווק.

קופירייטינג צריך להבין את התנהגות הצרכנים. הוא צריך לדעת איך לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי, איך להיכנס לראש שלו, להבין מה כואב לו, למה הוא מחפש את המוצר שאותו הוא משווק ואיך לשכנע אותו שלבעל העסק יש פתרון לבעיה שלו.

קופירייטינג צריך להיות מומחה כל יום לדבר אחר, אתמול הוא כתב על השתלות שיניים, היום הוא כותב על שיווק של דלתות מפורמייקה ומחר הוא יכתוב דף מכירה למתווך דירות. כדי לכתוב כתבות מקצועיות ומעניינות הוא צריך לבצע מחקר, להקדיש זמן ללמוד את הנושא שעליו הוא כותב ולכתוב כתבה מקורית, לא משוכתבת ולא מועתקת.

בעידן הדיגיטלי קופירייטר כותב בשני כובעים, הוא צריך לעניין ולרתק את הגולש שלא ייטוש את האתר והוא צריך להכיר את השפה של גוגל ואת הפרמטרים המשפיעים על גוגל בקידום האתר.

קופירייטינג צריך לשלוט בשפה העברית ולכתוב בשפה יפה, זורמת וקריאה ללא שגיאות ניסוח, שגיאות תחביר ושגיאות כתיב. גם האלגוריתם של גוגל כבר למד להבחין בין "כתבת פח" הכתובה בעברית עילגת לבין כתיבה ברמה גבוהה, מקצועית, כתיבה שמכבדת הן את בעל האתר והן את הגולש.

קופירייטינג מקצועי מומחה לכתיבת תוכן לאתרים צריך לעבוד בשיתוף פעולה עם מעצב האתר. הקופירייטר והמעצב משלימים זה את זה ויחד הם מגישים לגולש דף שיווקי משכנע ומניע לפעולה.

לימודי קופירייטינג – מה לומדים בקורס?

קורס קופירייטינג או בשמו הנוסף קורס כתיבה שיווקית ילמד את התלמיד את רזי הכתיבה השיווקית. קורס מקצועי ילמד את התלמידים איך ליצור תוכן שיווקי, איך לחדד ולזקק את המסרים השיווקיים במילים קצרות, אך נכונות, איך לרגש באמצעות המילים ואיך ליצור תכנים שיצליחו לבלוט מעל כל המסרים הרבים שרשת האינטרנט מוצפת בהם.

קורס כתיבה שיווקית ילמד אתכם על כתיבת תוכן לאתרים. בקורס תכירו את כל הדפים של האתר, תלמדו על המאפיינים הייחודיים של כל דף ואיך כותבים אותו ותכירו את המילים הקטנות – המיקרו קופי שמעניקים חווית משתמש ומניעים לפעולה.  

בלימודי קופירייטינג תלמדו על כל הפלטפורמות השיווקיות ברשת. תלמדו איך לכתוב דפי נחיתה, איך לכתוב מאמרים שיווקיים, איך לכתוב כתבות ליחסי ציבור, איך לכתוב כתבות לקידום אתרים, איך לכתוב כותרות משכנעות ומניעות לפעולה, איך לשווק ברשתות החברתיות, איך לשלוח רשימות דיוור, איך לגרום לחברים ברשימת התפוצה להסתקרן ולקרוא מה כתוב במייל, לגרום להם לפתוח אותו ולקרוא עד הסוף ועוד.

בקורס כתיבה שיווקית תלמדו איך לחשוב. לא מספיק לדעת לכתוב, צריך גם לחשוב איך לכתוב פוסט או מאמר בדרך יצירתית ומקורית, איך לכתוב סלוגנים קליטים, איך לבחור שם למוצר, איך לתאר מוצרים בחנויות האון ליין כדי שהקונה הפוטנציאלי יכיר את המוצר וישתכנע לקנות אותו.

מהן אפשרויות התעסוקה? 

בוגרי לימודי קופירייטינג יכולים להשתלב במשרדי פרסום כשכירים או כפרילאנסים.

בוגרי הקורס יכולים לפתוח עסק עצמאי ולצאת לדרך חדשה בעבודה מעניינית ומתגמלת או לעבוד בכתיבת תוכן לאינטרנט כעבודה נוספת.

כדי להתקבל לעבודה במשרדי פרסום או לקשור קשרי עבודה עם לקוחות המחפשים כותבי תוכן שיווקי חשוב להציג תיק עבודות המלמד על יכולת החשיבה, על היצירתיות, על הסגנון ועל יכולות הכתיבה. במשך הלימודים נבנה תיק עבודות שאותו תוכלו להציג בפני הלקוחות הפוטנציאליים בסיום הקורס ולהשתלב מיד בעבודה.

 למי מתאים ללמוד לימודי קופירייטינג?

לימודי קופירייטינג מתאימים לכל מי שיש לו אהבה למילה הכתובה. ולא, אתם לא חייבים להיוולד עם העט ביד, בקורס כתיבה שיווקית של "מכללת טקסטלי" תלמדו טכניקות של כתיבה ותקבלו תבניות לכתיבת כותרות ודפי מכירה, תבניות שבעזרתן תוכלו גם אתם לכתוב תוכן שיווקי משכנע ומניע לפעולה.

לסיכום, למילים הכתובות יש כוח. אם נדע לכתוב את המילים הנכונות בהתאם למה שאנו מעוניינים שיקרה, נוכל לשווק בהצלחה כל מוצר לקהל היעד המתאים.

מינה צמח, הסטטיסטיקאית המפורסמת, אמרה פעם שכדי לנצח בבחירות לא צריך לפנות אל המון אנשים, מספיק לפנות לקהל יעד קטן וממוקד, לדעת להעביר לו את המסרים הנכונים ולהניע אותו לפעולה לבחור במפלגה הנכונה.

כך זה עובד גם בכתיבה שיווקית, אין צורך לפנות לכולם, כדי למכור מוצר מספיק להכיר את קהל היעד, גם אם הוא מצומצם, ובעזרת המילים והקופי הנכון לגרום לו לקנות את המוצר או את השירות שאתם מציעים.

אם זה נשמע לכם מעניין, לימודי קופירייטינג מתאימים לכם!

Top