כתיבת היא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לקידום האתר במנוע החיפוש של גוגל. גוגל אוהב תוכן, ותוכן איכותי! אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל, כתיבת תוכן לאתרים צריכה להיות חלק משגרת החיים שלכם!!
כתיבת תוכן לאתר - מה לכתוב ואיך לכתוב
הגולשים שהגיעו אל האתר שלכם מחפשים מידע רלוונטי על השירות או המוצר שאותו אתם מוכרים. אם אתם רופאי שיניים העוסקים, לדוגמה, בהשתלות שיניים, תנו לגולשים מידע מקיף והרבה תוכן הקשור להשתלות שיניים. אל תכתבו את המאמרים כפרסומת לעצמכם, ברגע זה אתם לא מעניינים את הגולשים. אותם מעניין לשמוע איך אתם יכולים לעזור להם ומידע אינפורמטיבי כמו סוגי השתלות, מחירים, הרדמה מקומית או כללית ועוד. אם אתם לא יודעים על מה לכתוב, נסו להיזכר בשאלות שהלקוחות שלכם שואלים אתכם וענו להם באמצעות המאמרים.
אל תשכחו שהגולשים שלכם יכולים לנטוש את האתר בהקלקה אחת על העכבר, וגוגל לא אוהב את זה. גוגל שם לב כמה זמן שוהים הגולשים באתר, אם הם נוטשים במהירות הוא יסמן אתכם כאתר לא רלוונטי ויוריד אתכם בדירוג. כדי ללכוד את הגולשים ולהשאיר אותם באתר כמה שיותר זמן, כתבו בשיטת הפירמידה ההפוכה. את המידע העיקרי תנו לגולש בתחילת הכתבה, אם זה יעניין אותו, הוא יישאר באתר.
לרובוטים של גוגל יש דרכים לבדוק אם התוכן איכותי והם רואים קשר בין תוכן ארוך לתוכן איכותי. לתכנים ארוכים יש פוטנציאל טוב יותר בדירוגים של עמודים מסוימים. כמובן אם התוכן נכתב באיכות ירודה עם שגיאות כתיב וסגנון, על אף האורך, הדף לא ידורג במקום גבוה. השילוב האידיאלי הוא, תוכן ארוך, מושקע ואיכותי.
דרך נוספת לקידום במנוע החיפוש של גוגל היא יצירת קישורים, וגם את זה אפשר לעשות באמצעות כתיבת שיווקית. נסו לשלוח מאמרים איכותיים לאתרים אחרים העוסקים בתחומים הנושקים לתחום שלכם, לפורטלים ולפורומים שונים. אל תשלחו מאמרים שכבר העלתם לאתר שלכם, תוכן משוכפל או מועתק הוא האויב המר של גוגל ואתם יכולים להיענש בעונש חמור. כתבו תכנים חדשים ומקוריים והציעו לבעלי האתרים להוסיף אותם באתר שלהם תמורת קישור לאתר שלכם.
קישורים חד צידיים הם הקישורים הכי חזקים שגוגל אוהב וחשוב לוודא כי הקישור עובד והאנשים שילחצו עליו יגיעו לאתר שלכם. גם לאתר שבו מתפרסם המאמר שלכם יש חשיבות, ככל שהאתר יהיה סמכותי יותר ופחות שיווקי, כך גוגל תאהב אותו יותר ותיתן לכם נקודות חיוביות שיעזרו לקידום האתר.
אל תתייאשו. תהליך קידום האתר הוא תהליך מורכב ולעתים מתיש, אך ההשקעה משתלמת כי אתר שאינו מופיע בגוגל כאילו שאינו קיים.