קופירייטינג

קופירייטינג להפוך לקוחות מתעניינים ללקוחות משלמים

קופירייטינג מוכשר יעזור לכם לצוף מעל עשרות אלפי המסרים השיווקים והפרסומות הרבות אשר אליהן אנחנו נחשפים כל יום וכל שעה. כל הפרסומות נאבקות על תשומת לבנו, אך רק הטובות, הממוקדות והמשכנעות ביותר יצליחו ללכוד אותנו ולגרום לנו לקרוא אותן ולהטמיע את המסרים השיווקיים שלהם. קופירייטינג מוכשר לא ירבה במילים ולא יעמיס במידע, הוא ידע למסור את כל הרעיונות והמידע במסרים קצרים, תמציתיים וקולעים.

בשביל מה אתם צריכים קופירייטינג?

קופירייטינג היא אומנות הכתיבה המקורית, השנונה והחכמה. האוחז בעט הכתיבה ביד מיומנת ידע להעביר במעט מילים, הרבה רעיונות ומסרים, ליצור עניין, סקרנות והקשבה גם כשמדברים על חברות הדברה, למשל.

אתר הבית של החברה הוא מקום המפגש בין החברה לבין הלקוח. זה המקום שממנו שואב הלקוח הפוטנציאלי את המידע, שם הוא דולה את הפתרונות העונים על הבעיה שלו ובאמצעותו הוא יוצר את הקשר שיביא בסוף לרכישת המוצר ולסגירת עסקה.

עמוד הבית באתר האינטרנט הוא חלון הזכוכית של כל עסק ושל כל אתר. זהו עמוד שיווקי מבריק עם מסרים קלים ועם הסברים ושכנועים איך המוצר המוצג יכול לעזור לכל מי שהגיע אל האתר. עמוד בית מקורי ומפתה, ישאיר את הלקוח באתר ויגרום לו להמשיך לקרוא. אם עמוד הבית לא יהיה יצירתי ומפתה, הגולש ינטוש כעבור מספר שניות ואתם תפסידו לקוח.

כתיבה שיווקית המניעה לפעולה לא צומחת יש מאין. מאחוריה עומד קופירייטינג מבריק שערך מחקר מקיף על הנושא שלכם ובדק מיהו קהל היעד. הקופירייטינג יודע להשתמש בכלים השיווקים שישכנעו אתכם בנחיצות של המוצר ויניעו אתכם לפעולה כמו כותרות מכירתיות, הצפת התועלות והיתרונות של המוצר שלכם וטקטיקות נוספות שעובדות היטב ומתאימות למוצר שלכם.

כתיבת תוכן מקצועית עושה את ההבדל בין אתר טוב לבין אתר מצוין. קופירייטינג מקצועי ידע לתרגם לכתב את הרעיונות והמסרים שאתם רוצים להעביר. הוא ידע איך לפנות נכון אל קהל היעד שלכם, להציג הסבר קצר וקולע על המוצר שלכם או השירות, לשקף את היתרון שלו, למשוך את הגולשים ולהניע אותם לפעולה. בעידן האינטרנט כתיבת תוכן לאתרים היא חלק ממסע הפרסום והשיווק של כל בית עסק גדול וגם בינוני. אתם חייבים קופירייטינג שייצר לכם תוצאות, יבנה לכם תדמית ויגרום לבידול בניכם לבין המתחרים שלכם.

קופירייטינג לא עובד רק עם בתי עסק גדולים וממותגים. גם בתי עסק קטנים ובינוניים מנהלים קמפיינים שיווקים ברשתות החברתיות ובגוגל, הם גם שולחים מכתב שיווקי או ניוזלייטר, מפיצים פלאיירים ומפרסמים מודעות. אם תחמיצו את המסר השיווקי, אם לא תצליחו להעביר אותו אל קהל היעד, תבזבזו סכומי כסף גדולים ללא תוצאות.

היכולת למצוא את המילים הנכונות והמדויקות כדי לספר את הסיפור של העסק או המוצר שלכם ולהעביר מהר את המסרים השיווקים היא עבודה לא קלה הדורשת כישרון כתיבה, הכרה מעמיקה של עולם השיווק וניסיון.

ב"טקסטלי" אנחנו יודעים איך לכתוב ואיך לשווק. צרו קשר ותיהנו ממבול של לקוחות.

Top