כל הטעויות שאסור לעשות בכתיבת תוכן

כל הטעויות שאסור לעשות בכתיבת תוכן

כתיבת תוכן איכותי הוא אחד הגורמים המשפיעים על קידום האתר. ועל אף זאת בעלי אתרים לא יודעים איך לכתוב נכון, משקיעים בכתיבה, אך מכניסים לעצמם גול עצמי. התוכן באתר הוא משהו שאסור לזלזל בו, זוהי התדמית של העסק שלכם. תוכן מקצועי ואיכותי יקדם אתכם במנועי החיפוש ויביא לכם לקוחות חדשים ותוכן חובבני יפגע במוניטין שלכם ויוריד אתכם בדירוג של תוצאות החיפוש.

חמש טעויות נפוצות שאסור לעשות

אל תזמינו או תכתבו מאמרים לפי מספר מילים. זה היה רלוונטי בעבר, אך היום כבר לא. בעבר רווחה הדעה כי גוגל אוהב מאמרים בני לפחות שלוש מאות מילים ואם אפשר אז חמש מאות מילים. כיום גוגל מתמקד בתוכן האיכותי ולא במספר המילים ויש לו דרכים איך לבדוק את התוכן.

אתם כותבים את כל המאמרים בצורה אחידה ובאותו פורמט. אם המאמרים שלכם כולם, למשל, בני שלוש מאות וחמישים מילים, גוגל מתחיל לחשוד. הוא מבין שאתם כותבים עבורו ולא עבור הגולשים. צריך לכתוב טבעי ולכתוב רק את מספר המילים הרלוונטיות לנושא, ולא לחפש איך להאריך את המאמר. גוונו באורך של המאמרים, כתבו מאמרים קצרים, מאמרים ארוכים, מה שחשוב שהם יהיו מגוונים ובעלי תוכן רלוונטי.

אתם עדיין מצופפים את מילות המפתח. חלפו הימים שבהם דחסו בכוח מספר גדול של מילות מפתח לתוך מאמר, אך ככל שהאלגוריתם של גוגל השתכלל, כך יש להקפיד על צפיפות נמוכה של מילות המפתח באתר. זה לא אומר שלא צריך לשבץ את מילות המפתח, אך צריך לעשות את זה באופן טבעי כחלק אינטגראלי מהנושא ולא לדחוף אותן בכוח.

התוכן שלכם משעמם ואתם לא נותנים מידע וערך לגולש. נטישת גולשים מהאתר היא אחד הגורמים המונעים את קידום האתר. אם לא תכתבו מעניין, אם לא תעניקו לגולש את המידע שהוא מחפש, הגולש שכבר הגיע אל האתר, ינטוש אותו בתוך מספר שניות.

אתם מתרכזים בעצמכם במקום להתרכז בגולש. הגולש הגיע לאתר שלכם כי הוא מחפש פתרן לבעיה שמטרידה אותו. זה לא הזמן לספר לו על עצמכם. אתם צריכים לפרט את התועלות שהמוצר שלכם מעניק ואיך הוא יכול לפתור לגולש את הבעיות שלו.

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן