קופירייטינג לדף נחיתה

אל דף הנחיתה מגיעים הגולשים כאשר הם כבר יודעים שהם זקוקים למוצר שלכם. הם כבר דפקו בדלת, עכשיו עליכם לפתוח אותה ולשכנע אותה שהמוצר שלכם הוא המוצר הטוב ביותר בעבורם. רבים נוטים לחשוב כי העיצוב של דף הנחיתה הוא הדבר החשוב, אך זו טעות מרה! נכון, דף נחיתה מעוצב ימשוך את העין, אבל רק התוכן ימכור. את השכנוע ואת ההנעה לפעולה יכולות לעשות רק המילים!

כך כותבים דף נחיתה מוכר – צעד אחרי צעד

הכותרת הראשית של דף הנחיתה צריכה לספר את כל הסיפור. היא צריכה להיות כותרת של הבטחה או בשורה חדשה, היא צריכה להאיר את המוצר באופן שהלקוח הפוטנציאלי יבין שכאן הוא יכול לקבל בדיוק את מה שהוא חיפש. הכותרת חייבת ללכוד את הקורא, לעניין אותו לגרום לו להישאר בדף ולהמשיך לקרוא.

אחרי הכותרת הראשית יגיע תור הכותרת המשנית. תפקיד הכותרת המשנית הוא לחזק את ההבטחה, להשלים את הסיפור, לתת לקורא להבין ולדעת מה בדיוק הוא יקבל כשירכוש את המוצר שלכם.

הכותרת המשנית יכולה לצייר את השינוי. מה יהיה, איך ייראו החיים אחרי שתעשו את השינוי, איך החיים שלכם ייראו אחרי שתעשו את השינוי.

בגוף הדף צריך לפרט את התועלות. הלקוח כבר יודע מה אתם רוצים למכור לו, אבל לא עדיין לא בטוח שהמוצר שלכם מתאים לו. זה לא המקום לכתוב על בעל העסק, הוותק, ההשכלה וכו’, גם לא על התכונות של המוצר, אלא צריך לשכנע את הקורא איך המוצר שאותו אתם מציעים יכול להועיל לו, מהן התועלות שיהיו לו אחרי שירכוש את המוצר.

אולי יעניין אותך שירותי כתיבת תוכן

כדי לחזק את האמון של הקורא בהשגת התוצאות צריך לתת לו הוכחות שהמוצר שלכם אכן עובד. יש סוגים שונים של הוכחות. אם יש לכם המלצה מלקוח מפורסם שהשתמש במוצר והיה מרוצה, זו תהיה הוכחה נפלאה. גם אישור מקצועי מגורם ידוע כמוביל בתחום שבו אתם עוסקים שייתן אישור מקצועי על המוצר שלכם, יעשה את העבודה. הוכחות נוספות הן הוכחות כמותיות כמו נתוני מכירות, מספר האנשים המשתמשים במוצר וכל מספר או כמות שיגבירו את הביטחון במוצר או הוכחה מסוג אישור חברתי שתעשה שימוש בלוגו של חברה שעובדת אתכם, שיתופי פעולה עסקיים ועוד.

את הדף יש לסיים בהנעה לפעולה. כאשר מניעים לפעולה צריך לחזור ולהסביר, ולהדגיש, למה כדאי לרכוש את המוצר. בשלב זה הגולש שואל את עצמו שתי שאלות: אז כדאי לי לקנות או לא ואיך אני יכול לקנות את המוצר. כדי לשכנע אותו שכדאי לו לקנות את המוצר אפשר לחזור על ההבטחה בכותרת הראשית ולקשר בין התוצאה לבין המוצר, כדי שהוא ידע איך לקנות את המוצר, צריך להגיד לו במילים פשוטות וברורות ובלשון ציווי. לחץ על הכפתור, קנה עכשיו, אל תדחה למחר ועוד. תתפלאו, אנשים אוהבים שאומרים להם מה ואיך לעשות.

בשלב הזה אתם יכולים להפחית את רמת החרדה של הקונה, אפשר לתת לו תקופת ניסיון, להבטיח שהוא יוכל להחזיר את המוצר ועוד.

כדי להניע את הקונה ולזרז אותו לרכוש את המוצר אפשר לתחום את ההצעה בזמן כמו נשארו רק שלושה ימים, או בכמות, נשארו רק עוד עשרה מוצרים ועוד.

מחפשים קופירייטינג לדף נחיתה? מצאתם!! צרו קשר, ותתחילו למכור!

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן