אני יודעת איך להפוך מוצר לסיפור מכירה מנצח
אתם יודעים שיש לכם מוצר מעולה, שבאמת יכול לשנות את חייהם של הלקוחות שלכם. אבל משום מה, כשאתם מנסים להעביר את זה בכתב – המילים נשמעות שטוחות, גנריות ופשוט לא מצליחות לתפוס את הקסם האמיתי של מה שאתם מציעים.
אתם לא לבד. 82% מהעסקים מתקשים להעביר את הערך האמיתי של המוצרים שלהם בצורה שמדברת ללקוחות.
התוצאה? מכירות שלא ממצות את הפוטנציאל, לקוחות שממשיכים הלאה בלי להבין מה הם מפספסים, והרבה תסכול.
הבעיה טמונה במילים
המוצר שלכם יכול להיות מדהים, ייחודי, ואפילו לפתור בעיה אמתית שהלקוחות שלך מתמודדים אתה.
אבל אם הטקסטים שמציגים אותו לא משדרים את הערך הזה בצורה ברורה וממוקדת, כל ההשקעה שלכם יורדת לטמיון.
תיאורים כלליים מדי, טקסטים מסורבלים או חסרי רגש ואפילו מסרים טכניים מדי – כל אלה יוצרים נתק בין המוצר ללקוח.
הלקוח לא מבין למה הוא צריך את המוצר, לא מתחבר רגשית למסר ולרוב פשוט ממשיך הלאה.
התוצאה? פגיעה במכירות, תחושת תסכול ואיבוד פוטנציאל אדיר.
אני יודעת לכתוב את המילים שיהפכו את המוצר שלכם לכוכב
אני אקח את המוצר שלכם ואעטוף אותו במילים הנכונות – כאלה שיגרמו לו לבלוט ולהתחבר ישירות לקהל היעד שלכם. התיאורים שאני כותבת ידגישו לא רק את הפונקציונליות של המוצר, אלא גם את הערך המוסף שהוא מציע, את הסיפור שמאחוריו ואת התחושה שהוא יכול להעניק ללקוח.
אני יודעת איך לנסח מסרים שמדברים בשפה של הלקוחות שלכם, שמראים להם בדיוק למה הם צריכים את המוצר ואיך הוא עונה על הצרכים שלהם.
בתיאורים שאני כותבת, המוצר שלך לא יהיה עוד “סתם מוצר” – הוא יהפוך לפתרון אמיתי, לחלום או לרצון שמתגשם.
בנוסף, אני מקפידה על מבנה טקסטים שמניע לפעולה – כזה שיגרום ללקוח לא רק להתעניין, אלא גם ללחוץ על כפתור ה“רכוש עכשיו” או “צור קשר“.
עם תיאורי המוצר שלי, אתם תראו הבדל אמיתי – לא רק בתשומת הלב שהמוצר שלך מקבל, אלא גם בשורת הרווח שלכם.
איך אני עושה את זה?
זיהוי נקודות הכאב – אני מתחילה בהבנה עמוקה של הבעיות והאתגרים שעומדים בפני הלקוחות שלכם.
תרגום תכונות ליתרונות – במקום לרשום רשימה של תכונות טכניות אני מתרגמת אותן ליתרונות ממשיים שמשפרים את חיי הלקוחות.
יצירת חיבור רגשי– אני כותב טקסטים שמדברים אל הלב, יוצרים תמונה ברורה בראש ומניעים לפעולה.
והתוצאות?
לקוחות מרוצים: לקוחות שמרגישים שהם מבינים את המוצר שלכם ברמה עמוקה יותר.
מכירות גבוהות יותר: כי סיפור טוב מוכר יותר ממוצר טוב.
בידול מהמתחרים: בים של תיאורים משעממים, המוצר שלכם יבלוט.
ההצלחות שלי מדברות בעד עצמן
יעל, בעלת חנות אופנה:
“מאז שרינה כתבה לנו את תיאורי המוצרים, ראינו עלייה של 35% במכירות באתר!”
ארז, יזם בתחום ההייטק:
“הטקסטים פשוט קולעים בול! הלקוחות מבינים את הערך מיד.”
דני, בעל חברת נדל“ן:
“התוכן שרינה כתבה לבלוג שלנו הכפיל את התנועה האורגנית תוך חודשיים!”
מיכל, מנהלת שיווק בחברת קוסמטיקה:
“הניוזלטר החדש שרינה כותבת הביא לנו עלייה של 45% באחוזי הפתיחה”
שירה, בעלת מותג אופנה:
“מאז שרינה מנהלת את התוכן שלנו, הזמן שגולשים נשארים באתר עלה ב-60%” .
אמיר, בעל משרד עורכי דין:
“החלפנו את כל הטקסטים באתר לפי ההמלצות של רינה, וראינו עלייה של 40% בפניות חדשות”
למי זה מתאים?
כתיבה שיווקית למוצרים מתאימה לכל מי שרוצה למקסם את הפוטנציאל של המוצרים שלו ולהוביל את העסק להצלחה.
זה רלוונטי במיוחד לבעלי חנויות אונליין שמבינים שתיאורי מוצר איכותיים הם מפתח להמרות גבוהות ולחיזוק אמון הלקוחות.
אם אתם יזמים, סטארטאפיסטים, או מותגים בתחילת דרכם, כתיבה שיווקית יכולה לעזור לכם להציג את המוצרים בצורה מקצועית ואטרקטיבית, כזו שתבדל אתכם מהמתחרים ותיצור חיבור עם הלקוחות כבר מהרגע הראשון.
גם עסקים ותיקים שרוצים לשדרג את הנוכחות הדיגיטלית שלהם ולהגדיל מכירות ימצאו בכתיבה השיווקית מענה מדויק – בעזרת מילים שיספרו את הסיפור של המוצר, יחשפו את היתרונות הייחודיים שלו ויעודדו רכישה.
המוצר שלך שווה יותר – תן לו את המילים שמגיעות לו!
בשביל זה אני כאן!
מעוניינים בכתיבה שיווקית לעסקים – צרו קשר!
מעוניינים בכתבות תדמית – צרו קשר!