כל אחד צריך בלוג? כן, בהחלט! בואו לקרוא למה?

בלוג, בלוגרים, שיווק באמצעות תוכן וכתיבה שיווקית הפכו למושגי מפתח בעידן הדיגיטלי. במפת השיווק ברשת האינטרנט קיימות פלטפורמות רבות, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין, גוגל, פינטרסט ועוד, אך משום מה, רבים שוכחים או מתעלמים מאחת הפלטפורמות היעילות, מהבלוג.

אם תשאלו את המשווקים הגדולים בעולם הם יגידו לכם שכתיבת בלוג זהו לב השיווק. זהו המקום שאליו מובילות כל הפלטפורמות האחרות ואליו כדאי לכם להוביל את הלקוחות הקיימים ואת הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

גם נתוני הסטטיסטיקה של שנת 2021 מלמדים על הכוח של שיווק באמצעות בלוג. הבלוג כאמצעי שיווק היה חזק ב- 2021, הוא יהיה חזק גם ב- 2022 וכנראה גם בשנים הבאות.

תנו למספרים לדבר

95% מהמשווקים הגדולים בעולם מעריכים את הבלוג כאמצעי שיווקי מומלץ.

מעל 60% מהמשווקים ובעלי העסקים הגדילו בשנת 2021 את השימוש בתוכן דיגיטלי כתוב  כמו מאמרים, בלוגים, אתרים, מדריכים דיגיטליים ועוד.

78% מהמשווקים העידו על האפקטיביות ועל התוצאות הטובות של התוכן השיווקי.

89% מבעלי העסקים בוחרים להפיץ תוכן באמצעות אתרי האינטרנט והבלוג.

82% מהצרכנים נהנים לקרוא תכנים רלוונטיים המפרסמים בבלוגים שונים.

 

בלוג מקצועי וטוב הוא ההבדל בין הצלחת העסק לבין אכזבה!

הבלוג יכול להיות אתר אינטרנט נפרד או חלק מכל אתר אינטרנט עסקי. הבלוג הוא המקום שבו אתם יכולים לפרסם מאמרים וליצור באופן עקבי תוכן שיווקי איכותי. בלוג זוהי פלטפורמה נהדרת לשיווק של העסק, פלטפורמה שיודעת לחוש את הגבול העדין בין מכירה אגרסיבית ובין מתן מידע שיווקי עם ערך.

השיווק באמצעות תוכן זהו הטרנד השיווקי של המאה ה-21. בניגוד לשיווק בפייסבוק, השיווק באמצעות תוכן זוהי אסטרטגיה שיווקית ארוכת טווח. השיווק בפייסבוק משול לפגישה אקראית על הבר, פגישה אשר מובילה ברוב הפעמים למערכת יחסים קצרה, השיווק בבלוג, לעומת זאת, זוהי מערכת יחסים ארוכת טווח אשר מחזקת את המותג ויוצרת אמון בבעל העסק.

אנשים אוהבים לקרוא בלוגים. לפי הניו יורק טיימס, למעלה משלוש מאות עשרים ותשע מיליון אנשים רואים כל חודש עשרים וחמש מיליון דפי בלוגים בחודש.

הבלוג יוצר נוכחות בעסק, הוא יראה לכולם, גם לגולשים וגם למנועי החיפוש, שהעסק שלכם חי, קיים ובועט. שאתם חושבים על הקהל שלכם, שיש לכם פתרונות לנקודות הכאב שלו, כאב שבגללו הם הגיעו אליכם לאתר, וגם למתחרים שלכם, בעקבות המסע לחיפוש הפתרון.

הבלוג יבסס את האמינות שלכם. מחקרים רבים מוכיחים כי כשישים אחוז מהצרכנים מרגישים יחס יותר חיובי כלפי מותגים ובעלי עסקים לאחר שהם קוראים מאמרים וכתבות של הבלוג בבית העסק. 

אל תפספסו לקראו על פרסום יעיל במיוחד יחסי ציבור

התוכן בבלוג יקדם אתכם בדירוג התוצאות של מנועי החיפוש. ככל שתעלו יותר מאמרים ותרבו בכתיבת תוכן לבלוג, כך האלגוריתם של גוגל יבקר יותר באתר שלכם ויאנדקס יותר דפים. וככל שיהיו לכם יותר דפים מאונדקסים ברשת, הקידום האורגני מושפע לטובה וכך גדלים הסיכויים שהאתר שלכם ידורג בעמודים הראשונים של מנועי החיפוש.

לסיכום, 

אם התוכן שלכם בבלוג באתר ייתן ערך ללקוחות, הוא ישמור על הלקוחות הקיימים שלכם ויביא לכם לקוחות חדשים!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן