איך הפכה חנות יין קטנה בניו ג’רזי למותג

גרי ויינרצ’וק שירש מאביו חנות קטנה ליין באחת העיירות הקטנות בניו ג’רזי בארצות הברית הבין כבר בסוף המאה הקודמת את מה שהמשווקים הגדולים בעולם מבינים במאה הנוכחית. תוכן שיווקי הוא הדרך הטובה ביותר, וגם הזולה מכולם, לפרסום, למיתוג ולשיווק מוצרים. אומנם זוהי דרך איטית יותר, אך עם קצת סבלנות היא מביאה תוצאות ובגדול! גרי מחבר רב המכר “המדיה החברתית, המנוע להצלחה עסקית” הקים אתר באינטרנט, הכניס לתוכו באופן קבוע מאמרים מעניינים, רכש קהל אוהדים שעקבו אחרי הכתבות שלו, הפך למותג בינלאומי והצליח להפוך את החנות הקטנה למותג המגלגל עשרה מיליון דולר בשנה.

מה שמתאים לגרי ויינרצ’וק ולמשווקים הגדולים בעולם, מתאים גם לכם!

למעלה משבעים אחוז מהמפרסמים ומהמשווקים הגדולים בעולם מודים: כתיבת תוכן רלוונטי ובעל ערך הופכת את הגולשים המזדמנים ללקוחות רווחיים.

לאט לאט אך בבטחה, האסטרטגיה של כתיבת תוכן כובשת את מקומה בעולם הפרסום. כלי הפרסום הישנים כמו פרסומות בטלוויזיה, פלאיירים, טלמרקטינג, סוכני שטח, דיוור באינטרנט, קמפיינים ממומנים עדיין עובדים, אך יש להם מספר בעיות המאפיינות את כולם.

לא תמיד יש לנו סבלנות לראות את הפרסומות בטלוויזיה והפרסומות ברשת תופסות אותנו תמיד כאשר אנחנו עסוקים וחסרי סבלנות.

פרסום בטלוויזיה, ברדיו בעיתונות ועוד מנסה למכור לנו את המוצר כבר במפגש הראשון, אנחנו עדיין לא מכירים את המוצר, עוד לא הספקנו להתרשם מהתועלות שלו, אנחנו עדיין לא בטוחים שהוא יכול לעזור לנו, וכבר מבקשים מאתנו לרכוש אותו.

שיטות הפרסום באמצעות כתיבת תוכן עובדת מצוין מאחר והיא פונה לקהל יעד מפולח וממוקד, היא מעניקה לו חוויה טבעית, היא מספרת לו על המוצר ועל התועלות שלו ולא דוחפת לו אותו כבר במפגש הראשון, היא מתיידדת עם הגולש, גורמת לו להאמין שאנחנו מבינים טוב את התחום שבו אנו עוסקים וברגע האמת, היא הופכת את הגולש המזדמן ללקוח רווחי.

ג’רי ויינרצוק העלה באופן קבוע תכנים מעניינים על עולם היין. את האתר שלו הוא הפך לבית החם של כל חובבי היין. הוא לא סמך רק על הגולשים האקראיים, את התכנים הוא הפיץ במדיות החברתיות, הפנה את החברים לאתר והצליח להביא תנועת גולשים גדולה אל האתר שלו.

ספרו של גרי ויינרצ’וק הפך להיות להיט בעולם וספר חובה בין פרסומאים ומשווקים. הצלחתו המטאורית שינתה כיוון בעולם הפרסום והפכה את כתיבת התוכן לאחד מכללי הפרסום האטרקטיביים במאה עשרים ואחת.

שיווק שיטתי באמצעות כתיבת תוכן יקדם גם אתכם, יביא לכם לקוחות חדשים ויחסוך לכם כסף רב והוצאות פרסום בכלים אחרים. צרו קשר, הצלחנו לעזור לבעלי עסקים רבים, נצליח לעזור גם לכם!

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן