מיתוג מחדש – כדי להפוך "מעוד אחד" "לאחד"!

מיתוג מחדש – כד להפוך "מעוד אחד" "לאחד"!

 

עמדתי מול מדף השוקולדים בסופרמרקט ולצדי עמדו אם ובת. הבת שהתלבטה איזו חפיסת שוקולד לקנות שאלה את האם מה ההבדל בין חפיסת שוקולד אחת לחפיסה האחרת והאם ענתה לה שלשתיהן יש את אותו הטעם, רק השמות שונים וחלק מהם פשוט יותר מוכרים. ואז המשיכה האימא ואמרה זה כמו עם הילדים בכיתה, חלקם חברים שלך ואת מציינת את שמם כשאת מדברת עליהם ואת חלקם את מכנה, "הילד הזה" או "הילדה הזו". וזה גם לדעתי ההבדל בין מוצר ממותג למוצר רגיל. את המוצר הממותג אנו מכירים בשמו, המוצר הרגיל הוא "המוצר הזה".

 

כאשר אתם עושים מיתוג מחדש, אתם לא צריכים להמציא את עצמכם מחדש, מספיק קצת לנער את העסק, לשפר את התדמית , לחדד את המסרים כדי שגם המוצר שלכם לא יהיה "המוצר הזה".

 

מיתוג מחדש הוא הרבה יותר מאשר שינוי חזותי. רבים טועים לחשוב ועורכים שינוי קוסמטי בבואם לחדש את המיתוג. הם משנים את הלוגו, את הצבעים, את האריזה ועוד. אך מיתוג מחדש צריך לכלול גורמים נוספים כמו חשיבה מחודשת על אסטרטגיית השיווק, הגדרה מחודשת של קהל היעד, אך הדגש העיקרי הוא על כתיבת תוכן ועל הפצת התוכן בכלים השיווקיים החדשים שרשת האינטרנט מעמידה לרשותנו.

 


קראו עוד על שירותי כתיבת תוכן


 

מתי כדאי לעשות מיתוג מחדש?

כאשר המוצר שלכם או השירות שאתם נותנים פשוט "לא עושים את זה". אף על פי שיש לכם מוצר מדהים, רבים לא מכירים אותו וכתוצאה מכך גם לא קונים אותו.

 

כל עסק עובר תקופות קשות, אבל כאשר התקופה הקשה מתארכת ומאיימת למוטט את העסק, כדאי לעשות מיתוג מחדש כדי להפיץ את המסרים השיווקיים, לקשור קשרים עם לקוחות חדשים ולשמור היטב על הלקוחות שעוד נותרו.

 

כאשר קהל היעד שלכם משתנה. כאשר הקמתם את העסק פניתם אל קהל יעד מבוסס ומבוגר, אך אחרי מספר שנים גיליתם שהמוצר שלכם מדבר טוב יותר אל קהל צעיר, זה הזמן ללמוד את השפה של כתיבה שיווקית עכשווית שמדברת אל הצעירים, וזה יכול לקרות וגם להיפך, מיתגתם את עצמכם כחברה צעירה, אך כעת אתם רוצים לשדר מסרים של ותק, של בשלות, של יציבות, ניסיון ויתרונות נוספים.

 

כאשר אתם רוצים לפרוץ לשווקים חדשים, בארץ וגם בחו"ל. לשווקים חדשים וגם לאוכלוסייה שונה. זה הזמן לחדד את המסרים ולהתאים אותם למטרות החדשות.

 

מיתוג מחדש –  כמו תמיד התוכן הוא המלך

התוכן הוא המלך אמר סטיב ג'ונס וכולם מסכימים איתו. כל מי שמצליח ליצור תוכן איכותי יצליח למתג את המוצר שלו ולהפוך למלך בפני הלקוחות הקיימים ובפני הלקוחות הפוטנציאליים.

 

התוכן שלכם ימתג אתכם ויציב אתכם כאוטוריטה בתחום שבו אתם עוסקים. ולכן חשוב להרבות בכתיבת תוכן. הכניסו הרבה תכנים שעושים רושם מקצועי, תנו מידע לגולשים, טיפים ועצות. נסו לזהות את נקודת הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שלכם ותנו לו פתרון לכאבים.

 

כשאתם מחפשים מומחה בתחום מסוים אל מי תפנו? הנתונים מלמדים שבמקום הראשון עומדות ההמלצות מפה לאוזן, אם קיבלתם המלצה חמה על מומחה בתחום מסוים, סביר להניח שתפנו אליו. ובמקום השני הוכח כי אנשים מקבלים החלטות למי לפנות בהתאם למידע שאליו הם נחשפו ברשת האינטרנט.

 

איך תגדילו את החשיפות?

אם עדיין אין לכם אתר אינטרנט, אתם חייבים לבנות. אתר מהווה את כרטיס הביקור שלכם. השקיעו בבנייה, בעיצוב, אך הדבר החשוב ביותר הוא התוכן שאותו אתם מטמיעים באתר. אל תחסכו בכתיבת התוכן, פנו אל קופירייטר מוכשר ומקצועי שידע לשכנע את הגולש למה כדאי לו לפנות דווקא אליכם ולהניע אותו לפעולה.

 

כתבו בפורטלים רבי תנועה. אתרים כמו וואלה, ישראל היום, ביז פורטל, גלובס, וואי-נט ועוד הם יחסי ציבור של העידן הדיגיטלי. כתבו הרבה מאמרים והפיצו אותם ברשת באמצעות רימקרטינג ופלטפורמות להפצת תכנים כמו אאוטבריין טאבולה. אל תפחדו מתוכן מקודם. הנתונים מלמדים כי רוב הגולשים אפילו לא שמים לב שזהו תוכן מקודם. אם הכתבה תהיה כתובה היטב, הם יתרכזו בתוכן שלה ויפנימו את המסרים.

 

אספקת תכנים לרשת האינטרנט משרת ללקוח מסר שאתה הוא מומחה בתחום. ככל שתפרסמו יותר תכנים איכותיים ומקצועיים תיהפכו לאוטוריטה בתחום. די אם נסתכל בפאנלים של תוכניות הטלוויזיה בנושאים השונים. המומחים היושבים בפאנלים אלו הם בעלי מקצוע שהשקיעו משאבים רבים במיתוג ובכתיבת תוכן. באמצעות כתיבת התכנים, הם העניקו ידע רב, ענו על שאלות, כתבו מדריכים, ובעיקר הם הצליחו לנהל מערכות יחסים ארוכות עם הלקוחות שלהם ונתנו להם את ההרגשה שהם משקיעים בהם, חושבים עליהם והתוצאות לא איחרו לבוא.

 

תוכן מקצועי יקדם אתכם במנועי החיפוש. כחלק מהתהליך של קידום אתרים אורגני שתוסיפו תכנים לבלוג שבאתר שלכם, ככל שתפרסמו תכנים מקצועיים באתרים רבי תנועה ותוציאו קישורים לאתר שלכם, כך גוגל ייראה בכם אתר רלוונטי, מבוקש ומועיל. גוגל יקדם אתכם בדירוג התוצאות, ואתם תזכו לחשיפה של אלפי גולשים ביום, לפעמים אפילו בשעה.

 

לסיכום, בעידן הדיגיטלי הבסיס למיתוג מחדש הוא באמצעות תוכן שיווקי. תוכן שיווקי באתרים המובילים ברשת מביא לחשיפה גדולה ואמינה בעיני הגולשים, מחדש ומחזק את תדמית המותג.

 

אם אתם רוצים למתג את המוצר שלכם ולהיות מומחים מובילים בתחום שלכם, יש לי את הכלים לעזור לכם! בואו נדבר!

 

אני מזמינה אתכם לשיחת ייעוץ ללא התחייבות. צרו קשר עוד היום!

Top