כל עסק צריך בלוג! יודעים למה?

כל אנשי השיווק מודים, בלוג הוא אחד הכלים היעילים ביותר לקידום אתרים אורגני לעסק, לשיווק ולמיתוג שלו. לא חשוב מהו הענף שבו אתם פועלים, אתם בעלי המומחיות וכתיבת בלוג תהפוך אתכם לאושיה מובילה ולאוטוריטה בתחום. הבלוג הוא הדרך להאדיר את מעמדכם בתחום, לשווק את המוצר שלכם ולהגדיל את מעגל הלקוחות שיהיו נאמנים למותג. אתם לא חייבים לבנות בלוג חיצוני, להפך, בלוג בתוך האתר ישפר גם את התוצאות במנועי החיפוש.

למה כתיבת בלוג חשובה לעסק?

אנשים אוהבים לעשות עסקים עם מי שהם מכירים. בלוג יאפשר ללקוח הפוטנציאלי להכיר את האדם העומד מאחורי העסק, הוא יאפשר "לנהל שיחה" בגובה העיניים בין בעל העסק לבין הלקוח. לקוח שמתעניין במוצר יעקוב אחרי הבלוג, ירגיש שהוא מכיר את בעל העסק וישמח לקנות דווקא ממנו.

באמצעות הבלוג תוכלו לפזר בנדיבות תוכן רלוונטי על אודות השירות או המוצר שלכם. אין מה לדאוג, אתם לא תגלו סודות מקצועיים, לא למתחרים ולא ללקוחות הפוטנציאליים. גם מומחי שיווק מובילים מעידים כי בעלי עסקים שנידבו מידע רלוונטי בתחום שלהם הצליחו לבסס את האימון בהם ברשת, "לקנות" את לב הלקוחות והיו הראשונים שהלקוחות הפוטנציאליים פנו אליהם בזמן אמת.

הבלוג מייצר נוכחות ברשת, בונה קהילה ומשמש כארכיון של ידע. אם תעדכנו או תכתבו בלוג בכתבות רלוונטיות אחת לשבוע, תצליחו לבלוט ברשת. זה לא אולי לא יקרה ביום אחד, אבל זה יקרה. כל מי שיחפש מידע רלוונטי בתחום שלכם, יגיע אל האתר שלכם.

כתיבת בלוג תקדם אתכם במנועי החיפוש. האלגוריתמים של מנועי החיפוש סורקים את האתרים ומעדיפים אתרים דינאמיים המתעדכנים ומספקים תוכן חדש כל הזמן. מנועי החיפוש אוהבים שבעל האתר דואג לכתיבת תוכן לאתרים עם תוכן טרי שיביא תנועה של גולשים אל האתר. פרסמתם מאמר מעניין בבלוג, אתם יכולים לשווק אותו בקבוצות במדיות החברתיות, פייסבוק וגוגל פלוס, לסקרן את הגולשים עם כותרת מעניינית ולמשוך אותם אל האתר. תעבורה גדולה באתר תשפר את הדירוג שלכם במנועי החיפוש.

כל דף שנסרק על ידי גוגל מתווסף לאינדקס של מנוע החיפוש. תדירות האינדוקס של הדפים באתר תלויה במספר גורמים, אחד הגורמים החשובים הוא תדירות התוכן. אתר דל תוכן יאונדקס לעתים רחוקות יותר ואילו הדפים באתר תוכן רב, טרי ועדכני יאונדקסו מהר יותר. נתוני הסטטיסטיקה מלמדים כי אתרים שיש להם בלוגים פעילים מקבלים בממוצע למעלה מארבע מאות אחוז יותר דפים מאונדקסים מאשר אתרים לא פעילים. ככל שיש לכם יותר אתרים מאונדסקים ותדירות האנדקוס שלכם גבוהה יותר, מקומכם בדירוג התוצאות במנועי החיפוש יעלה.

גם אם אתם פעילים ברשתות החברתיות, כתיבת בלוג אינה דומה לפעילות ברשת חברתית. בפייסבוק, למשל, לגולשים אין סבלנות לקרוא מאמרים ארוכים, בבלוג יש סבלנות. רשת חברתית היא כמו דירה שכורה ובלוג הוא כמו הבית הקבוע. בבלוג אתם לא כפופים למדיניות, להוראות ולשינויים של בעלי הרשתות. אתם בעלי הבית, אתם יכולים לפרסם כל תוכן שתמצאו לנכון, גם אם הוא שיווקי.

לכתיבת בלוג יש יתרונות רבים, חלקם מיידיים וחלקם יניבו תוצאות בטווח הרחוק יותר, אך דבר אחד ברור, ההשקעה בבלוג מועטה יחסית והתוצאות ענקיות.

ב"טקסטלי כתיבה שיווקית" מציעים שירותי כתיבת בלוג לבעלי עסקים. אנו נדע לשווק ולפרסם את כל התועלות של העסק והמוצר שלכם, למתג אותו ולבדל אותו מאחרים.

אולי יעניין אותך שירותי קופירייטינג

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן