כתיבת תוכן שיווקי לאתרים

כתיבת תוכן שיווקי לאתרים זהו כלי מפתח למיקסום הכוח והיכולות של העסק ולהצגת העסק בפני הגולשים. אתר האינטרנט זהו המקום שבו אנו יכולים להציג בצורה המיטבית את העסק שלנו, את הידע והניסיון שלנו, את התועלות, את היתרונות ואת ההצלחות.

תוכן טוב הוא זה שיניע לפעולה, הוא יביא אליכם לקוחות חדשים, הוא יגדיל את מחזור המכירות וגם יקדם את האתר במנוע החיפוש הגדול בעולם, בגוגל.

תוכן מושך את תשומת הלב, הוא מעורר השראה ומניע לפעולה. לא מספיק לכתוב תוכן  צריך גם לדעת לכתוב תוכן.

אנחנו ב”טקסטלי” מספקים שירותי כתיבת תוכן שיווקי לאתרים וכתיבת תוכן שיווקי לכל פלטפורמה ברשת המבוססת על כתיבת תוכן.

תוכן שיווקי טוב מצמיח כנפיים ומהר מאוד תוכלו לשמוע את משק כנפי ההצלחה

“אתה עורך דין תותח” כתב אסף לדוד, עורך הדין שייצג אותה במשפט הגירושין.

“אתה רופא נהדר, הצלת לי את החיים”, כתבה אביגיל לד”ר דוד, הרופא האורתופד שטיפל בכאבי הגב שמהם סבלה במשך שנים רבות והודות לו, עכשיו כבר לא!

“החיוך שלי שווה מיליון דולר”, כתבה סיגלית לרופא השיניים שעשה לה ציפויי שיניים ואין אחד שלא מחמיא לה על החיוך הנהדר שלה.

“כבר הרבה זמן לא נראיתי כל כך טוב כמו שנראיתי בשמלה שעיצבת לי והאורחים לא הפסיקו להחמיא לי” כתבה אווה לאביבית, מעצבת האפנה שעיצבה לה שמלה מהממת לחתונה של בתה.

אסף, אביגיל, סיגלית ואווה, כולם  מודים לאנשי המקצוע שטיפלו בהם, הם יודעים שכל אחד מהם הוא תותח בתחומו. אך מי עוד יודע על כך? לא הרבה.

איך תצליחו להודיע לכולם שיש לכם יכולות על, שאתם מצטיינים במה שאתם עושים ושאתם יודעים להעניק ללקוחות שלכם בדיוק את הפתרונות שהם מחפשים?

ובעיקר איך תצליחו לגרום ללקוחות חדשים לבחור דווקא בכם?

 יש לכם שתי דרכים איך לשווק את עצמכם

בשיטת הפרסום המסורתית –  בתשדירי פרסומות, במודעות פרסום, בחסויות, בבאנרים קופצים ברשת ועוד.

ובשיטת הפרסום החדשנית והעדכנית באמצעות תוכן שיווקי.

אנחנו מוצפים בפרסומות כל הזמן, בטלוויזיה, באינטרנט, בטלפון הסלולארי, במסרונים ועוד, כולם רוצים למכור משהו, כולם נלחמים על תשומת הלב שלנו, אך גם הפרסומת האטרקטיבית ביותר, לא תצליח למשוך מספיק תשומת לב. פיתחנו עיוורון לבאנרים הקופצים, למודעות הפרסום ועוד, והם לא מצליחים לדלג מעל חומת הרעש התקשורתי המקיפה אותנו ולנחות היישר לתודעה שלנו.


אולי יעניין אותך לקרוא על יחסי ציבור


תוכן שיווקי עובד אחרת. זוהי שיטת פרסום שבה אנחנו מפתחים מערכת יחסים עם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו. אנחנו לא מנסים למכור להם את המוצר או את השירות כבר בפגישה הראשונה, אנחנו נותנים להם מידע, נותנים להם ערך ורק בין השורות אנחנו משלבים את המסרים השיווקיים.

תוכן שיווקי הוא תוכן שגורם ללקוח הפוטנציאלי להבין שאנחנו יודעים בדיוק מה הוא צריך ושיש לנו את הפתרון לכאבים שלו שבמסע החיפוש אחרי הפתרון שלהם הוא הגיע אל האתר שלנו.

בצד השני נמצא הגולש אשר קורא את הטקסטים באתר שלנו. זהו אדם שמחפש פתרון לבעיה שלנו, הוא לא מחפש את המוצר שלנו, הוא מחפש את הפתרון. באמצעות הכתיבה השיווקית באתר אנחנו נדע לתת לו את הפתרון.

ב”טקסטלי” אנחנו מתמחים בכתיבת תוכן שיווקית לאתרים. אנחנו נדע לכתוב תוכן שיגרום ללקוח להבין שהמוצר או השירות שלכם, זו התשובה למה שהוא באמת צריך ולמה שהוא מחפש.

 

כתיבת תוכן שיווקי לאתרים – מה הופך תוכן שיווקי רגיל לתוכן שיווקי מנצח?

כדי שהתוכן השיווקי שלכם יבלוט בין אינספור התכנים המתפרסמים ברשת הוא צריך לענות על מספר פרמטרים.

הוא חייב ליצור חיבור בין בעל האתר לבין הלקוחות הפוטנציאלים.

כדי ליצור את החיבור עלינו לבדוק מיהו קהל היעד, מה הצרכים שלו ואילו פתרונות הוא מחפש. אחרי שענינו על התשובות, נצטרך להעביר לו את המסרים השיווקיים בלי התנשאות ולדבר בגובה העיניים.

עניין ורגש

התוכן שלנו צריך לעניין וגם לרגש. הנתונים מלמדים כי רוב האנשים קונים לפי הרגש ורק אחרי שהם כבר קנו הם מחפשים את הסיבות שיצדיקו את הקנייה.

הדרך הטובה ביותר לרגש היא באמצעות סיפור. “סטורי – טלינג” זו שיטת שיווק עדכנית שמשמעותה שיווק באמצעות סיפור. במקום לספר בצורה יבשה על כל התועלות והיתרונות של בעל העסק נטמיע אותם, למשל, בתוך סיפור של לקוחה מרוצה.

קחו לדוגמה את “חברת אפל”. במקום להעביר מידע יבש על המוצרים שלהם ולהסתמך על ז’רגון טכני שמעטים מבינים, באמצעות סיפורים של שימוש יום יומי במוצרים הם הצליחו לספר איך העסק שלהם תורם לצרכנים.

 וכשיודעים לספר טוב סיפור, אין דבר כזה “לא מעניין”.

כתיבה עם ערך

אם תתנו לקורא תוכן מעניין, מידע רב וערך מוסף הוא יהפוך לקורא נאמן שלכם ויחזור אליכם שוב ושוב. הערך יכול לנבוע ממידע מקצועי שאותו תחלקו עם הגולשים, מפתרון של בעיה או שאלה כלשהי ועוד.

כותרות שיווקיות, משכנעות ומעניינות

הכותרת היא חלון הראווה של הכתיבה השיווקית, זהו השער של הגולשים אל המאמר שלכם. הכותרת תקבע האם הגולש “ייכנס לחנות” או ימשיך הלאה, האם הוא ישקיע את הזמן הפנוי שלו דווקא בקריאת המאמר שלכם או ימשיך לגלוש ברשת. חפשו כותרות מיוחדות, מושכות מאתגרות ומסקרנות, אל תפחדו להיות נועזים ואל תיכנעו לכותרות השגרתיות. זכרו, האויב הגדול ביותר של הכתיבה השיווקית בכלל ושל הכותרות בפרט הוא השגרתיות, האפרוריות והשעמום.

רלוונטיות – עכשיו ובעתיד

התכנים שאתם כותבים נשארים ברשת עוד שנים ארוכות. הם עובדים עבורכם שבעה ימים בשבוע עשרים וארבע שעות. חשוב להקפיד שהתוכן יהיה רלוונטי היום וגם בעתיד. אם יש לכם חדשות עדכניות או מידע חשוב, כדאי לציין את התאריך ולעבור על הכתבה אחת לתקופה כדי לוודא שהמידע עדיין עדכני.

לשווק – אבל בעדינות

בתוכן שיווקי חייבים להשתמש במיומנויות של הכתיבה השיווקית, אבל בעדינות, בזהירות רבה כדי לא לחצות את הגבול בין משיכה לבין הברחה.

להתאים את התוכן למנועי החיפוש

גוגל הוקם כדי לספק לגולשים תכנים עדכניים ובעלי ערך אשר עונים לתוצאות החיפוש.

בעבר אסטרטגיית התוכן עבור קידום האתר הייתה רובוטית והדירוג התבסס על הטמעה של מילות המפתח בתוך התכנים. כיום גוגל מצפה לראות תוכן מעמיק שלא רק עונה על השאלה ששאל הגולש, אלא מרחיב ומכסה נושא שלם ועונה על עוד שאלות שייתכן והגולש ישאל בהמשך באותו הנושא. אם תעשו זאת באופן קבוע גוגל יתגמל אתכם ויקדם אתכם בתוצאות החיפוש.

להניע לפעולה

התוכן שלנו חייב ליצור אצל הקורא שינוי מחשבתי והתנהגותי. כתבה טובה צריכה להעביר את הגולש ממצב של גולש מזדמן לגולש משלם. בסיום הכתבה יש להניע לפעולה, ההנעה לפעולה היא “הגול” במשחק הכדורגל שעבורו מתאמצים כל השחקנים. כתיבת תוכן שיווקי ללא הנעה לפעולה משולה למשחק כדורגל שלא הובקע בו אפילו גול אחד.

 שפה נכונה ויפה ללא שגיאות

כתיבה איכותית ללא שגיאות כתיב, ללא שגיאות תחביר וללא שגיאות ניסוח, ואל תשכחו לעשות הגהה בסיום הכתיבה. את הכתבה יש לכתוב במשפטים קצרים וזורמים. חשוב לכתוב בפסקאות ולעשות רווח בין הפסקאות. אם תכתבו את הכתבה בגוש אחד, מרב הסיכויים שאף אחד לא יקרא את הכתבה שלכם.

 

 3 סיבות שבגללן כדאי להשקיע בכתיבת תוכן שיווקי לאתרים

 כי אנשים מחפשים מידע ברשת

גוגל ביצע מחקר על הרגלי הקנייה של האנשים ותוצאות המחקר מלמדות כי אנשים נחשפים בממוצע לשניים עשר עד ארבע עשר תכנים שיווקיים לפני שהם רוכשים את המוצר. ועוד מגלה המחקר כי מקורות המידע שמשפיעים הכי הרבה על הקנייה הם התכנים שהם קוראים ברשת .

 אם תפרסמו תוכן שיווקי אמין על אודות המוצר שלכם, אנשים ישתכנעו ויקנו אותו.

 כי תוכן שיווקי איכותי זו הדרך הקלה ביותר לייצר לידים

אם הגולשים ייהנו לקרוא את התוכן שלכם, הם יפנו אליכם. כשאתם משווקים תוכן הטמיעו טפסים של יצירת לידים במקומות אסטרטגיים בתוכן. אתם תופתעו לגלות כמה אנשים יפנו אליכם באמצעותם.

כי תוכן טוב מביא לתנועה איכותית במשך שנים

בספר “אבא עשיר ואבא עני” מסביר מחבר הספר, רוברט קיוסקאי מה ההבדל בין נכס לבין התחייבות. השקעה בנדל”ן היא נכס, הנכס מניב לנו תשואה במשך שנים ארוכות וערכו אף עתיד לעלות, לעומת זאת השקעה ברכב חדש זו התחייבות, זהו מוצר עם הוצאות מתמשכות וערכו יורד עם השנים.

אותו דבר לגבי ההשוואה בין כתיבת תוכן לבין פרסומות. תוכן טוב זו השקעה, הוא יניב לנו תוצאות במשך שנים ארוכות, אך פרסומת זו התחייבות, ברגע שנפסיק לשלם עליה התוצאות ייפסקו.

אנחנו ב”טקסטלי” יודעים לייצר תוכן שיווקי שיהפוך גולשים ללקוחות!

לכתוב כמעט כל אחד יודע, אך לכתוב תוכן שיווקי שיצליח להעביר את המסרים השיווקיים בעדינות, בין השורות, ולהפוך גולשים מזדמנים לקוראים נאמנים וללקוחות, זו אומנות.

בשביל כתיבה רגילה, אתם לא צריכים אותי, אך בכתיבה שיווקית מקצועית, אני יכולה לעזור לכם!

צרו קשר, שיחת ייעוץ ללא התחייבות!


אולי יעניין אותך לקרוא על דף נחיתה


תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן